Gå til innhold

Hvordan oppdage om noen er intressert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Er det å holde blikket lenge ved samtaler, og da mener jeg ufravikelig øyekontakt feks et tegn på at den andre kan ha litt interesse?

Ikke alltid. Det finnes menn som er slik mot alle, playere helst. Noen går omveier og gir mer oppmerksomhet til venninna til den de egentlig er interessert i. Men blikk og oppmerksomhet er det sikreste tegnet. Spesielt om du merker at noen følger med deg når du ikke ser.

Anonymkode: 5e195...18b

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ikke alltid. Det finnes menn som er slik mot alle, playere helst. Noen går omveier og gir mer oppmerksomhet til venninna til den de egentlig er interessert i. Men blikk og oppmerksomhet er det sikreste tegnet. Spesielt om du merker at noen følger med deg når du ikke ser.

Anonymkode: 5e195...18b

Han oppleves ikke som player, mer en litt sjenert type sådann. Han sender også snap, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Har fulgt litt med han når han snakker med andre og han fester ikke blikket på samme vis. Jeg opplever det som spenning i luften, men kan og bare være ønsketenkning. 

Anonymkode: 87c47...827

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (2 timer siden):

Hvis mitt tips alltid fungerer IRL.. hvorfor skulle ikke dette fungere på KG? 🤔

Det kan kanskje fungere i kontekst av en fest eller noe, der folk kan finne på å sette seg på fanget, men kanskje ikke på kontoret, eller jobblunsjen? 

Anonymkode: b9897...8a1

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Han oppleves ikke som player, mer en litt sjenert type sådann. Han sender også snap, så jeg vet ikke hva jeg skal tro.

Har fulgt litt med han når han snakker med andre og han fester ikke blikket på samme vis. Jeg opplever det som spenning i luften, men kan og bare være ønsketenkning. 

Håper det er noe mer der 😊

Anonymkode: be4ff...a07

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Håper det er noe mer der 😊

Jeg og…! Tripper og ser på tlf, håper på en snap (vi har bare snap til hverandre). 
Så gutter, ikke vær redde for å virke påtrengende!!!!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hvis han er sjenert/introvert så koster det ham ganske sikkert ekstra å holde blikkontakt. 

Hvis du snapper med ham, begynn litt forsiktig med å si du syns det er hyggelig å snakke med ham e.l. Be ham med på uformell kaffe (hvis dere drikker det) eller noe annet i en naturlig sammenheng.

På et eller annet tidspunkt må en av dere bryte isen, og be den andre utenpå date. Det er jo ikke lett for du kan aldri vite hva en annen person vil.

Endret av Veivalg
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis en mann liker deg skal jeg love deg at du merker det. De er veldig direkte og "på" 😃

Anonymkode: 21da0...097

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hvis en mann liker deg skal jeg love deg at du merker det. De er veldig direkte og "på" 😃

Anonymkode: 21da0...097

Hva om de er sjenerte..?

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Veivalg skrev (31 minutter siden):

Hvis han er sjenert/introvert så koster det ham ganske sikkert ekstra å holde blikkontakt. 

Hvis du snapper med ham, begynn litt forsiktig med å si du syns det er hyggelig å snakke med ham e.l. Be ham med på uformell kaffe (hvis dere drikker det) eller noe annet i en naturlig sammenheng.

På et eller annet tidspunkt må en av dere bryte isen, og be den andre utenpå date. Det er jo ikke lett for du kan aldri vite hva en annen person vil.

Vi møttes første gang delvis i fylla og det var «noe der». Ingenting skjedde, men satt med hverandre og hadde en hyggelig kveld. En hånd på låret fikk jeg også 😂 Han la meg til snap, han sendte en snap den natta… Også et par snapper litt noen dager etterpå. Så møttes vi igjen i går i edru tilstand, fikk snakket noe med han og fortsatt crazy blikkontakt. Fikk på ny en snap hvor det var en delvis invitasjon til å ta en øl ved neste anledning.

Sorry kupping av tråd, men morsomt å dele opplevelser og hva som er «på» og hva som bare er …ikkenoe. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det kan kanskje fungere i kontekst av en fest eller noe, der folk kan finne på å sette seg på fanget, men kanskje ikke på kontoret, eller jobblunsjen? 

Anonymkode: b9897...8a1

Haha.. kanskje ikke i jobbsammenheng nei, da tror jeg det har blitt en snakkis😅

Å sitte i fanget er vel kanskje heller en bekreftelse på sexlyst.. Interessen for noen ser man best i en flørt, men uten en flørt er det nokså vanskelig å vite. Da må man være en god menneskekjenner, så kan man likevel finne signal som tyder på interessen.

Sånn sett.. den seksuelle interessen fungerer best.. null reaksjon, null interesse🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er misforståelser hele tiden. Spør rett ut i en melding, så får du svar. Menn er dumme sånt sett.

Anonymkode: c60ad...afb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 17.31):

Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. 

Anonymkode: bf3b5

😉

Endret av Blogg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (På 12.6.2024 den 1.29):

Blikk ja og ofte når de blir litt sånn keitete og nervøs /sjenert rundt deg. 

Kan ofte føle det på stemningen i luften på en måte litt vanskelig forklare men jo flere ganger man opplever det og viser seg at man har rett jo enklere er det å finne det ut neste gang.

Bedre å hoppe i det enn å gå rundt i usikkerhet 👍

Helt enig med deg 👍👏👏

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. 

Anonymkode: bf3b5...a9d

Vedkommede venter kanskje på en melding fra deg? 😉🙃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gi henne en god og lang klem neste gang du møter henne 😉❤️

Anonymkode: 4c617...65d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si til henne at du er interessert i henne 😉❤️ eller send henne en melding med ❤️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 1.24):

Lurer litt på det samme.

Er det å holde blikket lenge ved samtaler, og da mener jeg ufravikelig øyekontakt feks et tegn på at den andre kan ha litt interesse?

Nå så jeg denne tråden etter at jeg hadde postet noe lignende 😄 Det er noen blikk som bare er så sykt deilige.. Da må det vel være noe? Holder blikket, smiler lurt, titter litt.. Men noen menn er jo faktisk forsiktige og ikke så frampå, og da er det ikke så lett å vite. 

Anonymkode: 26a3f...870

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nå så jeg denne tråden etter at jeg hadde postet noe lignende 😄 Det er noen blikk som bare er så sykt deilige.. Da må det vel være noe? Holder blikket, smiler lurt, titter litt.. Men noen menn er jo faktisk forsiktige og ikke så frampå, og da er det ikke så lett å vite. 

Anonymkode: 26a3f...870

Det spørs litt. Jeg tenker det betyr noe, men noen ganger når du bare ser, å noen ser mot deg samtidig, får du ikke bare et lurt smil som naturlig reaksjon? Eller om dere "tenker det samme"? Eller tuller litt sammen?

Men kan absolutt være flørt også. Syns uansett du skal sjekke dette ut nærmere 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det spørs litt. Jeg tenker det betyr noe, men noen ganger når du bare ser, å noen ser mot deg samtidig, får du ikke bare et lurt smil som naturlig reaksjon? Eller om dere "tenker det samme"? Eller tuller litt sammen?

Men kan absolutt være flørt også. Syns uansett du skal sjekke dette ut nærmere 😊

Synes det er vanskelig jeg. Blottlegge seg for han er ikke avskrudd, men heller ikke PÅ. Jeg har slengt ut et par flørt på snap, ikke helt fanget, men samtidig har jeg fått noe tilbake som kan tolkes alle veier.. 🙈 

Har mest lyst til å spørre rett ut, men skal not. Vente til jeg møter han igjen i virkeligheten, men jeg aner ikke hvordan få det til heller. 

Argh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg lurer på akkurat det samme. Er blitt betatt av en fyr, der fallhøyden er litt høy om jeg bommer. Han kan se meg dypt i øynene i flere minutter. Og det føles som nos skjer i luften, når blikkontakten er lang.

Men er han sånn mot alle? Usikker? Har snakket med andre som mener han er reservert og tørr.

Anonymkode: fe0cb...46d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...