Gå til innhold

Hvordan oppdage om noen er intressert?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. 

Anonymkode: bf3b5...a9d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er veldig dårlig på sånn😱 hvordan oppdage at noen er intressert? Er i 30 årene og intressert i en som er endel eldre en meg. 

Hvilken setting?

Og du kan jo merke det, men hvis du ikke har merka noenting, så er han vel ikke intr da🤷‍♀️

Anonymkode: fb556...a55

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Bruk google, men ikke bare en kilde, les deg opp på flere ting.
I verstefall, bare be han ut. 

Anonymkode: be4ff...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Blikk!!! 

Anonymkode: 3eec0...1fb

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Så du tar hva som helst så lenge de er interessert?

Anonymkode: a9991...17a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blikk ja og ofte når de blir litt sånn keitete og nervøs /sjenert rundt deg. 

Kan ofte føle det på stemningen i luften på en måte litt vanskelig forklare men jo flere ganger man opplever det og viser seg at man har rett jo enklere er det å finne det ut neste gang.

Bedre å hoppe i det enn å gå rundt i usikkerhet 👍

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har et par opplevelser hvor jeg først skjønte det LENGE etterpå, at de var interesserte. Men da var det for sent ...Sukk ❤️

Anonymkode: e2d15...b9d

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Og du kan jo merke det

Et jækla godt svar, når ts spør hvordan. Noen er faktisk veldig utydelig når de viser interesse, og andre veldig forsiktig med å tolke det som interesse. Det henger også sammen med at begge gjør seg sårbare. For enkelte personlighetstyper er det noe spennende å gjøre, og for andre det skumleste som finnes.

Anonymkode: b9897...8a1

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Enkel leveregel! Føler du deg så trygg og god- er han interessert!  Føler du deg utrygg- ja da er han utrygg på om hva han vil med deg!

Anonymkode: dd283...80d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er dette en du faktisk dater, eller bekjentskap som du er interessert i, og lurer på om viser interesse tilbake? 

Er jo mange tegn i kroppsspråk. Speiling (at de "hermer" ditt kroppsspråk), utvidede pupiller, har føttene vendt mot deg i en gruppe med flere mennesker, søker mye øyekontakt, tar initiativ til uskyldig berøring, ler mye. Sikreste måten er jo å ta en sjanse ved og invitere med ut på en date.

Anonymkode: ebda1...7ab

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg vært på 2 forskjellige jobbreiser de siste ukene. Begge gangene har jeg fått melding når jeg har kommet hjem, fra 2 forskjellige menn, som bekrefter mistanken om at de var interesserte.

Jeg visste de var single uten å ha spurt, det var bare noe med måten de forholdt seg til meg på. Noe som lå i luften. Fellesnevneren var at de holdt seg i nærheten, ble med meg om jeg skulle noe (hente kaffe, vann ect). Ordnet plass ved siden av seg ved bord, i møte ect. Snakket mye med meg, lo, spurte mange spørsmål, viste interesse. Trakk mot meg i grupper, ble med meg selv om andre gikk. Snakket med meg selv om vi stod i gruppe. Tok initiativ for å gå og ta oss en kaffe. Mye øyekontakt, så mye på meg.

Så, ja.. Man merker det godt er min erfaring. 

Anonymkode: 98679...f10

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å hold blikket selv dersom det føles ubehagelig. Smil til personen, smiler han tilbake? Er han tilfeldigvis mye rundt deg og kommer bort til deg?

Hvis han er i nærheten, spør om han blir med på uskyldige ting. Hente kaffe/vann/whatever.

Når du føler/håper/tror det er litt gjensidig, spør om han bil treffes på kvelden. Spør om snap/din foretrukne chatteapp.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 17.31):

Sett deg i fanget hans, og vær litt uskyldig dirty..  vrikke litt ekstra på rompa når du ler eller be har klå deg på ryggen. Er du litt tøffere, kan du ta knipeøvelser i fanget hans.. det merkes så godt og er så hærlig. Det er jo usynlig flørting hvis begge to kniper samtidig.. Kan vel knapt finnes bedre tegn på interesse🥰Ikke glem å prate med andre da, for det virker så avslørende🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bamseklemmer skrev (12 timer siden):

Sett deg i fanget hans, og vær litt uskyldig dirty..  vrikke litt ekstra på rompa når du ler eller be har klå deg på ryggen. Er du litt tøffere, kan du ta knipeøvelser i fanget hans.. det merkes så godt og er så hærlig. Det er jo usynlig flørting hvis begge to kniper samtidig.. Kan vel knapt finnes bedre tegn på interesse🥰Ikke glem å prate med andre da, for det virker så avslørende🙈

Dette var ille. Herregud. 

Anonymkode: 94edc...a37

• Liker 21
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lurer litt på det samme.

Er det å holde blikket lenge ved samtaler, og da mener jeg ufravikelig øyekontakt feks et tegn på at den andre kan ha litt interesse?

Anonymkode: 87c47...827

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilket kjønn? Både deg og vedkommende, altså?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dette var ille. Herregud. 

Anonymkode: 94edc...a37

Hvis mitt tips alltid fungerer IRL.. hvorfor skulle ikke dette fungere på KG? 🤔

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå kan jeg bare snakke for meg selv men man merker det faktisk ganske lett i luften. 
Det er som man kan merke elektrisiteten mellom hverandre, blikk blir lenger og tonen er lett og flørtende. 
Latteren sitter løst. 
Feks forrige gang jeg var i samme rom som han så brukte han enhver anledning til å være borti meg, han la hånden sin tilgjengelig for meg feks om jeg ønsket å ta på han… man merker det veldig fort. 

Anonymkode: b534d...9d4

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jeg også dårlig på. Nå er jeg i et fast og langvarig forhold, så ikke så aktuelt nå, men jeg husker flere episoder fra ungdommen hvor jeg ikke hadde slike antenner for å oppdage om damer var interessert. Minst to, kanskje tre episoder hvor jeg av ren uvitenhet, knuste unge damers hjerte med kommentarer jeg slengte til dem uten å forstå at de var interessert i meg. hadde jeg bare forstått, ville nok ting vært helt annerledes, fordi det var fine damer som jeg sikkert kunne funnet tonen med. Jeg forstod det jo ikke den gangen, men ser det nå i ettertid. 🙂 

Anonymkode: d938d...21b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...