Baktus2024 Skrevet 5. juli 2024 #361 Del Skrevet 5. juli 2024 Spania - Nederland i finalen , som i 2010 ? Eller kommer Sveits opp dit ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #362 Del Skrevet 5. juli 2024 Baktus2024 skrev (8 minutter siden): Spania - Nederland i finalen , som i 2010 ? Eller kommer Sveits opp dit ? tror frankrike ig sveits heg Anonymkode: ee550...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 5. juli 2024 Forfatter #363 Del Skrevet 5. juli 2024 Ronaldo har virkelig vært svak i dette EM'et. Han har blitt lat på sine siste dager. Alderen og nivået i Saudi har hentet han inn. På tide å avskilte han helt nede i midtøsten nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 5. juli 2024 #364 Del Skrevet 5. juli 2024 Bringebærsyltetøy skrev (2 timer siden): Jaja, men det var jo hands der! Så det skulle stått 2-2 nå! Jævla Taylor! 😡🤬 Nå er det ikke gitt at en eventuell straffe hadde blitt mål. Om det hundre prosent skulle vært straffe kan og diskuteres. Hands regelen er forvirrende for omtrent alle. Men man kan og argumentere for at Kroos skulle vært utvist i denne kampen. Så det gikk vel litt for og imot begge lag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 5. juli 2024 #365 Del Skrevet 5. juli 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): tror frankrike ig sveits heg Anonymkode: ee550...538 Undres litt på det ..men det skal spilles først..sjarmen med fotball..nå er det extraomganger 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 5. juli 2024 #366 Del Skrevet 5. juli 2024 Hurra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2024 #367 Del Skrevet 5. juli 2024 Jadaaaaaa Anonymkode: 5afee...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 5. juli 2024 #368 Del Skrevet 5. juli 2024 Hva faen er det med Frankrike? Dette var favorittlaget mitt i gamle dager, men nå spiller de safe og skårer ingen mål. Nope, i år holder jeg med Spania. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 6. juli 2024 #369 Del Skrevet 6. juli 2024 Baktus2024 skrev (9 timer siden): Spania - Nederland i finalen , som i 2010 ? Eller kommer Sveits opp dit ? England 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 6. juli 2024 #370 Del Skrevet 6. juli 2024 Freyja Valkyrie skrev (9 timer siden): For en kjedelig og tafatt kamp. Mildt sagt, spesielt etter Spania - Tyskland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #371 Del Skrevet 6. juli 2024 Jeg heier på norge. Anonymkode: 18456...b11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 6. juli 2024 #372 Del Skrevet 6. juli 2024 Endelig er vi kvitt den sensasjonelle kLovNaldO. Han får hoppe på første flyet til Hollywood og se om noen vil ha ham der. Større grinerunge håper jeg fotballen slipper å se på lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nowayback Skrevet 6. juli 2024 #373 Del Skrevet 6. juli 2024 Frankrike- Portugal må være den kjedeligste kvartfinalen i EM-historien. To nitriste og kjedelige lag. Får bare håpe Spania tar finaleplassen der. Hva Ronaldo angår syns jeg Portugal kan takke seg selv for at de ryker ut. Mannen kan ikke spille 120 minutter og være helt usynlig. Bare for å ta et straffespark. Jota eller Ramos kunne kommet inn og gjort en forskjell. For seks år siden snakket man om Portugal som et "one man team", at Ronaldo bar hele laget alene. Nå kan man vel heller kalle de et "10 man team", hvor han er en blindpassasjer. Egoet hans er for stort til å innse at han ikke lenger leverer på internasjonalt nivå. Og treneren har ikke baller nok til å vrake ham. Det siste året hans i Man. Utd var hans siste krampetrekning på topp nivå, og selv da var mange kritiske. Men da scoret han i allefall en del mål. Jeg håper på to mer åpne og innholdsrike kamper i kveld! Og at det blir England- Nederland i semifinalen. Samtidig blir det ofte kjedelige kamper når to toppnasjoner møtes, så det kunne jo blitt gøy med en outsider i en semifinale også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #374 Del Skrevet 6. juli 2024 Er det bare meg som ikke tåler trynet til Gukild? Anonymkode: 171de...91f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #375 Del Skrevet 6. juli 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Er det bare meg som ikke tåler trynet til Gukild? Anonymkode: 171de...91f Jeg for min del orker ikke han ekstrem-trønderen. Dæm må sjeee på baiiiljn! Anonymkode: 5afee...15e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #376 Del Skrevet 6. juli 2024 "Han ser at laget sitt scorer...". Lær deg norsk, Carl-Erik. Flaut. Anonymkode: 171de...91f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 6. juli 2024 #377 Del Skrevet 6. juli 2024 (endret) Jeg skjønner ingenting av reglene lenger. Tyskland fikk straffe for en ikke-forseelse, mens Toney ikke fikk straffe da han ble knuffa ned i innenfor 16-meteren. Nå gikk England videre likevel, men det kunne vært avgjørende. Endret 6. juli 2024 av Pawn Hearts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2024 #378 Del Skrevet 6. juli 2024 Footballs coming home! 🇬🇧 Anonymkode: fcbc8...1aa 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hololo Skrevet 6. juli 2024 #379 Del Skrevet 6. juli 2024 1 minutt siden, Pawn Hearts said: Jeg skjønner ingenting av reglene lenger. Tyskland fikk straffe for en ikke-forseelse, mens Toney ikke fikk straffe da han ble knuffa ned i innenfor 16-meteren. Nå gikk England videre likevel, men det kunne vært avgjørende. Så ut som han datt veldig enkelt da, skjønner godt at det ikke ble gitt straffe her. England var tafatte som vanlig, utrolig at de er i semien, Sveits hadde fortjent dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 6. juli 2024 #380 Del Skrevet 6. juli 2024 Smilet til Saka ❤ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå