Rainstorm2.0 Skrevet 29. juni 2024 #221 Del Skrevet 29. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Heia Danmark. Men er redd de dessverre ryker ut i kveld. Blir en spennende kamp (håper jeg!). Tyskland på hjemmebane MÅ jo egentlig gå videre i en åttendedelsfinale. Tenk for en spenning om Danmark kan greie å holde tritt til 90 minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #222 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Det håper ikke jeg. Sveits varter opp med fin fotball mens Italia ser ut som et kvinnelag. Trist å se på, for "gamle" Italia var en av mine favoritter opp gjennom årene. Anonymkode: cf2b0...bae det skal du få lov til og mene men sveits går velforjent videre Anonymkode: ee550...538 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #223 Del Skrevet 29. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (53 minutter siden): Heia Danmark. Men er redd de dessverre ryker ut i kveld. håper også Danmark,men jeg har ikke noe tror på det Anonymkode: ee550...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 29. juni 2024 #224 Del Skrevet 29. juni 2024 Hva er greia med TV2play kommentatorer? De snakker om Füllkrug og kaller han enten for "fyll krug" eller "full krig". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 29. juni 2024 #225 Del Skrevet 29. juni 2024 Siden jeg ikke bryr meg om begge disse lagene (fordi it's coming home!), heier jeg på laget med flest sexy boys, og det er Danmark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NordicViking Skrevet 29. juni 2024 #226 Del Skrevet 29. juni 2024 (endret) Lurven skrev (På 27.6.2024 den 21.54): Jeg har sett i krystallkulen og det blir frankrike-sveits i finalen Sveits har i alle fall klart å komme over det første hinderet. Blir de årets store overraskelse? De spiller god fotball, og vant fullt fortjent over Italia. At Italia ryker ut allerede i 8-delsfinalen var det kanskje ikke mange som hadde forventet. Men årets utgave av 'Gli Azzurri' er langt unna det laget som vant forrige EM, og kanskje EMs største skuffelse så langt. Blir ikke overrasket om Italia sparker treneren i kjølvannet av denne fiaskoen, og italienske media kommer neppe til å være nådige i sin kritikk av landslagsledelsen. Og nå blir det heller ikke noe revansjeoppgjør mellom forrige EMs to finalister - Italia og England. Kanskje like greit siden begge to har skuffet til nå. Og jeg tror Sveits kan slå England i neste kamp dersom de har marginene på sin side. Endret 29. juni 2024 av NordicViking Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. juni 2024 #227 Del Skrevet 29. juni 2024 Offside Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #228 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): han er ikke kjekk i hele tatt ,men vet flere av mine venner ser mye pga han også Anonymkode: ee550...538 Er han vel, han er digg. Anonymkode: 97bb6...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 29. juni 2024 #229 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er han vel, han er digg. Anonymkode: 97bb6...240 Enig 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #230 Del Skrevet 29. juni 2024 Er Kasper like god keeper som far sin? Anonymkode: b26af...e8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni 2024 #231 Del Skrevet 29. juni 2024 NordicViking skrev (23 minutter siden): Sveits har i alle fall klart å komme over det første hinderet. Blir de årets store overraskelse? De spiller god fotball, og vant fullt fortjent over Italia. At Italia ryker ut allerede i 8-delsfinalen var det kanskje ikke mange som hadde forventet. Men årets utgave av 'Gli Azzurri' er langt unna det laget som vant forrige EM, og kanskje EMs største skuffelse så langt. Blir ikke overrasket om Italia sparker treneren i kjølvannet av denne fiaskoen, og italienske media kommer neppe til å være nådige i sin kritikk av landslagsledelsen. Og nå blir det heller ikke noe revansjeoppgjør mellom fjorårets to finalister - Italia og England. Kanskje like greit siden begge to har skuffet til nå. Og jeg tror Sveits kan slå England i neste kamp dersom de har marginene på sin side. Sveits har god sjanse til å slå England ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bringebærsyltetøy Skrevet 29. juni 2024 #232 Del Skrevet 29. juni 2024 Foden er tilbake i den engelske troppen. Han reiste jo en liten tur til England for å være med på fødselen av sitt tredje (!) barn. Jeg sier ingenting, men 24 år gammel og tre barn allerede? Vel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni 2024 #233 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 20.19): Southgate er den eneste siden 1966 som har hatt en gylden generasjon til rådighet. De nådde finalen sist til tross for Southgate, ikke på grunn av han. Anonymkode: 3a7cb...554 England har hatt mange lag som har vært minst like gode tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. juni 2024 #234 Del Skrevet 29. juni 2024 Lurven skrev (På 27.6.2024 den 21.54): Jeg har sett i krystallkulen og det blir frankrike-sveits i finalen Jeg ser Spania og Frankrike. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. juni 2024 #235 Del Skrevet 29. juni 2024 Italia og Portugal ute 🥰 Nå gjenstår bare å få ut England og Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni 2024 #236 Del Skrevet 29. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Jeg ser Spania og Frankrike. De kan ikke møtes i finalen. De er lagt opp slik at de vil møtes i semi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 29. juni 2024 #237 Del Skrevet 29. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): Italia og Portugal ute 🥰 Nå gjenstår bare å få ut England og Tyskland. Portugal er ikke ute 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni 2024 #238 Del Skrevet 29. juni 2024 Freyja Valkyrie skrev (2 minutter siden): Italia og Portugal ute 🥰 Nå gjenstår bare å få ut England og Tyskland. Portugal er ikke ute Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 29. juni 2024 #239 Del Skrevet 29. juni 2024 VetAlt skrev (1 minutt siden): Portugal er ikke ute Aaa , jeg sender en cola i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 29. juni 2024 #240 Del Skrevet 29. juni 2024 Lurven skrev (Akkurat nå): Aaa , jeg sender en cola i posten Portugal møter Slovenia på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå