Odhrán Ó Máille Skrevet 26. juni 2024 #201 Del Skrevet 26. juni 2024 Lurven skrev (4 timer siden): Nei , de møttes i Euro i 2012 Ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. juni 2024 #202 Del Skrevet 26. juni 2024 Ukraina er ute av EM, I en hvilken som helst annen gruppe ville Ukraina gått videre med 4 poeng, men siden alle lagene i gruppe E, endte med 4 poeng, så ryker Ukraina ut med dårligere målforskjell enn Belgia, Romania og Slovakia. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 26. juni 2024 #203 Del Skrevet 26. juni 2024 Odhrán Ó Máille skrev (26 minutter siden): Ukraina er ute av EM, I en hvilken som helst annen gruppe ville Ukraina gått videre med 4 poeng, men siden alle lagene i gruppe E, endte med 4 poeng, så ryker Ukraina ut med dårligere målforskjell enn Belgia, Romania og Slovakia. Det er fortjent, siden de tapte 3-0 mot Romania😵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 26. juni 2024 #204 Del Skrevet 26. juni 2024 (endret) Georgia videre til neste runde etter og ha slått Portugal 2-0 8 Dels finalene Spania-Georgia Tyskland-Danmark Portugal-Slovenia Frankrike-Belgia Romania-Nederland Østerrike-Tyrkia England-Slovakia Sveits-Italia Endret 26. juni 2024 av Odhrán Ó Máille 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #205 Del Skrevet 26. juni 2024 27 minutter siden, Odhrán Ó Máille said: Georgia videre til neste runde etter og ha slått Portugal 2-0 8 Dels finalene Spania-Georgia Tyskland-Danmark Portugal-Slovenia Frankrike-Belgia Romania-Nederland Østerrike-Tyrkia England-Slovakia Sveits-Italia Heia Georgia, Danmark, Slovenia, Belgia, Romania, Østerrike, Slovakia og Sveits. Spørs om jeg får mye å juble for den triste skjebnen til Ukraina, Ungarn og Kroatia. Men hvor sprøtt er det at selv lag som havnet bak Norge i kvaliken kommer seg til åttendedelsfinalen? Anonymkode: 5afee...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #206 Del Skrevet 26. juni 2024 Just now, AnonymBruker said: Heia Georgia, Danmark, Slovenia, Belgia, Romania, Østerrike, Slovakia og Sveits. Spørs om jeg får mye å juble for den triste skjebnen til Ukraina, Ungarn og Kroatia. Men hvor sprøtt er det at selv lag som havnet bak Norge i kvaliken kommer seg til åttendedelsfinalen? Anonymkode: 5afee...15e Her forsvant det en helt setning. Skulle være at Georgia gjør opp for litt av den triste skjebnen til Ukraina, Ungarn og Kroatia. Anonymkode: 5afee...15e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2024 #207 Del Skrevet 27. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Men hvor sprøtt er det at selv lag som havnet bak Norge i kvaliken kommer seg til åttendedelsfinalen? Anonymkode: 5afee...15e Nå kan Ståle Solbakken skylde på den supertøffa gruppa. Og i Nations League til høsten møter vi to lag som har gått videre fra gruppespillet. Da kan man skylde på det, når det blir klart at Norge ikke vinner gruppa. Anonymkode: ce90e...013 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 27. juni 2024 #208 Del Skrevet 27. juni 2024 Jeg har sett i krystallkulen og det blir frankrike-sveits i finalen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #209 Del Skrevet 28. juni 2024 England ryker for Slovakia. Merk mine ord. For en ubrukelig trener de har. Hvordan er det mulig å ha årets spiller i La Liga, toppscorer i Bundesliga og årets spiller i Premier League til rådighet, og så få alle tre til å se ut som championship-spillere? Gareth Southgate folkens. Fyren med en imponerende CV som trener for Middlesborough, som han i tillegg rykket ned med. Anonymkode: 3a7cb...554 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 28. juni 2024 #210 Del Skrevet 28. juni 2024 Syns det er vanskelig å spå utfallet videre. Jeg har tenkt at Spania kan vinne hele greia. Men de møter eventuelt Tyskland i en potensiell kvart og kan risikere å møte Portugal i semi. Frankrike stoler jeg ikke på med mindre de girer opp noe voldsomt. Dersom England vinner til slutt er det maksimal antiklimaks hvertfall. Zzzz! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #211 Del Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): England ryker for Slovakia. Merk mine ord. For en ubrukelig trener de har. Hvordan er det mulig å ha årets spiller i La Liga, toppscorer i Bundesliga og årets spiller i Premier League til rådighet, og så få alle tre til å se ut som championship-spillere? Gareth Southgate folkens. Fyren med en imponerende CV som trener for Middlesborough, som han i tillegg rykket ned med. Anonymkode: 3a7cb...554 Southgate er den eneste som har ledet England til finale i sluttspill etter 1966. Anonymkode: ce90e...013 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 28. juni 2024 #212 Del Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): England ryker for Slovakia. Merk mine ord. For en ubrukelig trener de har. Hvordan er det mulig å ha årets spiller i La Liga, toppscorer i Bundesliga og årets spiller i Premier League til rådighet, og så få alle tre til å se ut som championship-spillere? Gareth Southgate folkens. Fyren med en imponerende CV som trener for Middlesborough, som han i tillegg rykket ned med. Anonymkode: 3a7cb...554 Han har jo gjort det ganske bra med England i mesterskap tidligere, bronse og kvartfinale i VM og finale i EM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #213 Del Skrevet 28. juni 2024 Heia Frankrike og Griezmann. Ser på mye pga han 🥰 Anonymkode: 97bb6...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2024 #214 Del Skrevet 28. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Southgate er den eneste som har ledet England til finale i sluttspill etter 1966. Anonymkode: ce90e...013 Southgate er den eneste siden 1966 som har hatt en gylden generasjon til rådighet. De nådde finalen sist til tross for Southgate, ikke på grunn av han. Anonymkode: 3a7cb...554 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #215 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Southgate er den eneste siden 1966 som har hatt en gylden generasjon til rådighet. De nådde finalen sist til tross for Southgate, ikke på grunn av han. Anonymkode: 3a7cb...554 England har vel alltid hatt de beste spillerne i egne øyne. Anonymkode: ce90e...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #216 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 28.6.2024 den 11.53): England ryker for Slovakia. Merk mine ord. For en ubrukelig trener de har. Hvordan er det mulig å ha årets spiller i La Liga, toppscorer i Bundesliga og årets spiller i Premier League til rådighet, og så få alle tre til å se ut som championship-spillere? Gareth Southgate folkens. Fyren med en imponerende CV som trener for Middlesborough, som han i tillegg rykket ned med. Anonymkode: 3a7cb...554 tviler jeg sterkt på Anonymkode: ee550...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #217 Del Skrevet 29. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Heia Frankrike og Griezmann. Ser på mye pga han 🥰 Anonymkode: 97bb6...240 han er ikke kjekk i hele tatt ,men vet flere av mine venner ser mye pga han også Anonymkode: ee550...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #218 Del Skrevet 29. juni 2024 Håper Italia snur ❤️ italia ❤️ Anonymkode: ee550...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2024 #219 Del Skrevet 29. juni 2024 9 minutter siden, AnonymBruker said: Håper Italia snur ❤️ italia ❤️ Anonymkode: ee550...538 Det håper ikke jeg. Sveits varter opp med fin fotball mens Italia ser ut som et kvinnelag. Trist å se på, for "gamle" Italia var en av mine favoritter opp gjennom årene. Anonymkode: cf2b0...bae 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 29. juni 2024 #220 Del Skrevet 29. juni 2024 Heia Danmark. Men er redd de dessverre ryker ut i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå