Gå til innhold

Hot and cold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg bestemte meg for å avslutte det. Jeg sa: du kan jo i det minste skrive god morgen og ønske meg en god dag. Så gjorde han nettopp det, men sendte ikke noe mer før han ringte kort  på kvelden. Han hadde bare vært alene hjemme alle dagene, og hadde ingen unnskyldning for ikke å skrive til meg. Så jeg sa jeg ville avslutte det, fordi han ikke ville kommunisere hva som hadde skjedd. Han sa det var til det beste, fordi jeg hadde så store krav  til han... lytt til magefølelsen folkens. Jeg har kjærlighetssorg nå, fordi jeg ble så betatt av den jeg trodde han var,  men det er til det beste

Anonymkode: 7e969...37d

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 6/11/2024 at 7:40 AM, AnonymBruker said:

Til informasjon: Vi har møttes før denne weekenden også. Da sa han at det var veldig behagelig å trygt å være sammen med meg. 

Ikke se på hva han sier, eller hva han har sagt tidligere. Det som.betyr noe nå, er at han har trukket seg unna.

Kanskje synes han ikke dere var kompatible sammen i sosialt lag, eller kanskje han fikk kalde føtter av at du har fortalt at du har følelser for han. Kanakje han er avoidantly attached, og ergo emosjonelt utilgjengelig. Kanskje han er en skikkelig player som nå ønsker å se at du kommer til å jakte han, for da får han deg rundt lillefingeren.

Alle disse tingene burde gjøre at du mister interessen selv.

Ta mange steg tilbake, se hvilken innsats han legger inn. Match hans energi ved å ikke gi mye av deg selv, for å se hvor investert han faktisk er.

Anonymkode: e3370...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har nok mistet interessen og er en av de som er for feig til å si det. Riktig av deg å følge magefølelsen, TS. Selv om det er vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.6.2024 den 20.04):

Det er veldig vondt. Han sendte to snapper til meg i  dag. De  sa meg ingenting. Jeg svarte ikke på dem.  Men ingen meldinger eller telefonsamtaler. Jeg synst det er skummelt at han kunne gå fra å være superkeen til å ikke sende  en eneste melding. Hva kan ha skjedd som han ikke vil si til meg..?

Vær litt mer mystisk, vær litt utilgjengelig. Finn på ting med venner, dra ut på byen, post stores av at du er ute, flott og fin. Skriver han til deg, svar, men ikke med en gang. Og ikke skriv en essay. Svar kort, vennlig, ikke si alt du gjør. La han lure litt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...