Anonymbruker*** Skrevet 19. juni #21 Del Skrevet 19. juni (endret) Signerer denne. Både i nordisk og britisk media er de mye flinkere med å la både menneskene og omgivelsene se virkelig ut. Spesielt rom og uteområder som faktisk ser bodd ut gir utrolig mye mer liv og realisme til serien eller filmen. For en stund siden fullførte jeg den, faktisk amerikanske serien, Reservation dogs. Noe av mye de gjør rett er jordnært utseende på karakterene, samt realistiske klær, hus og omgivelser. Ikke tomt, striglet og sjelløst som det ofte er i f.eks Hallmark filmer og såpeopear. Endret 19. juni av Anonymbruker*** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 19. juni #22 Del Skrevet 19. juni AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 7.57): Foretrekker at kvinnelige skuespillere både er attraktive og dyktige. Mange bevis på at slike finnes. Tenker kvinner innerst inne tenker det samme når det gjelder mannlige love-interests i filmer og serier. Anonymkode: 30551...82f Innerst inne vet du hva kvinner tenker, og at alle kvinner tenker likt? Jeg liker å se bilder og video av attraktive mennesker av begge kjønn for all del. Når det kommer til serier hvor man investerer kanskje 8 timer per sesong, blir det derimot mindre interessant hvordan skuespillerne ser ut, og mer interessant med en god historie og variasjon i materialet. Realisme i form av skuespillere i hverdagslige klær, normalt sminket og noen av gjennomsnittlig utseende, hjem av størrelse som matcher økonomisk klasse og ikke ser visnings klar ut, vanlige bygater etc er hjertelig velkommen for min del. I europeisk og britisk media er jo dette standarden. Filmer og serien hvor romantikk er hovedtemaet ser jeg generelt lite på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. juni #23 Del Skrevet 20. juni Jeg har en teori! USA består av 60-70 % sykelig overvektige folk. De vil kunne få store problemer om andre land går til angrep. Så da lurer de resten av verden til å tro at alle er i topp form og ser bra ut, slik at ingen tenker tanken på en invasjon. Anonymkode: 5c3c0...175 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. september #24 Del Skrevet 2. september Nej tycker bara de är ointressanta numera oavsett vem som spelar i filmerna. Ingen som bryr sig om innehållet längre utan de pumpar bara ut dåliga filmer snabbt för att tjäna pengar, allt handlar om pengar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå