AnonymBruker Skrevet 10. juni #1 Del Skrevet 10. juni Hei. Jeg trenger tips til hvordan håndtere den nye hverdagen etter gastrisk bypass for en måned siden. Kom gjerne med tips og erfaringer, trenger spesielt tips til middager, og mat på farten/jobb/restaurant etc. Sliter litt med å tilpasse meg, magen er mye hoven og jeg har en del blodsukkerfall (tror jeg).. Takk på forhånd om du orker å svare ❤️ Anonymkode: da7ed...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #2 Del Skrevet 10. juni Knekkebrød og tubeost er mat på farten. Rett i koppen er også flott da de fleste bensinstasjoner har kokende vann i kaffemaskiner sine. Yoghurt, cottage cheese er også fine små måltider. Og egg om du tåler det (eggerøre, omelett, kokt egg). Anonymkode: df005...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #3 Del Skrevet 10. juni De første 6 ukene var de verste. Fikk ikke meg nok væske, kjøpte reabsorb på apoteket som hjalp veldig på formen! (Elektrolytter) Anonymkode: df005...f48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #4 Del Skrevet 10. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De første 6 ukene var de verste. Fikk ikke meg nok væske, kjøpte reabsorb på apoteket som hjalp veldig på formen! (Elektrolytter) Anonymkode: df005...f48 Dette er slitsomt ja, mye verre enn jeg trodde.. kanskje jeg også skal prøve det, da jeg går i meg for lite væske. Vil dere fortelle litt om deres erfaringer om når det blir bedre i magen og med mat/drikke etc? Føler meg såå oppblåst og øm enda. Har null matlyst. Anonymkode: da7ed...584 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #5 Del Skrevet 11. juni Har du ikke forbredt deg på dette før operasjonen? Du må jeg jo igjennom en livsstilsendring, så veldig spesielt at du ikke har satt deg inn i hvordan den nye hverdagen vil bli. Anonymkode: 31e97...fa0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #6 Del Skrevet 11. juni Får du ikke oppfølging fra ernæringsfysiolog? Anonymkode: 7a058...b68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå