AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #1 Del Skrevet 10. juni 2024 Skal i bryllup til helga, skal ha en lang blå blomstrete kjole. Skulle gjerne hatt noe lett over den, er det innafor med en slik cardigan i hvit? Ville liksom aldri gått med hvit kjole i andres bryllup men vet ikke om den regelen gjelder jakker også 😅 Anonymkode: 9272a...7a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #2 Del Skrevet 10. juni 2024 Ja det må da være greit, men du kan alltids sende mld til bruden hvis du vil være sikker. Anonymkode: 75a19...6ca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg tenker også dette er innafor, hverfall i selskapet. Er du nødt til å ha den på i kirken? Anonymkode: 28274...b51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Del Skrevet 10. juni 2024 Absolutt innenfor. Hvis noen sier noe annet, er det merkelige enten/eller svart/hvitt-folk 😊 Anonymkode: 12df1...035 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg tenker også dette er innafor, hverfall i selskapet. Er du nødt til å ha den på i kirken? Anonymkode: 28274...b51 Neida det hadde ikke vært så viktig. Men den var utsolgt overtalt ser jeg så blir uansett ikke den 😄 Får leite etter noe annet i en annen farge tenker jeg, vil liksom ikke være den personen som går med hvitt 😅 -TS Anonymkode: 9272a...7a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #6 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Absolutt innenfor. Hvis noen sier noe annet, er det merkelige enten/eller svart/hvitt-folk 😊 Anonymkode: 12df1...035 Jeg synes også det er innafor, men tenkte om hun må ha den i kirken eller når de tar gruppebilder? Da er det ikke sikkert kjolen synes så godt, og hvis man bare ser skulder/overkropp ser det kansler ut som hun har bare hvitt på seg 😊 Anonymkode: 28274...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #7 Del Skrevet 10. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ville liksom aldri gått med hvit kjole i andres bryllup men vet ikke om den regelen gjelder jakker også 😅 Anonymkode: 9272a...7a3 Inget problem med hvit tilbehør, bare du ikke til forveksling ligner en brud. Anonymkode: cc3f0...401 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 12. juni 2024 #8 Del Skrevet 12. juni 2024 On 6/10/2024 at 9:02 PM, AnonymBruker said: Jeg tenker også dette er innafor, hverfall i selskapet. Er du nødt til å ha den på i kirken? Anonymkode: 28274...b51 Hvis det er et sted man tradisjonelt skal dekke seg til, så er det i kirken. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #9 Del Skrevet 12. juni 2024 Norja skrev (1 time siden): Hvis det er et sted man tradisjonelt skal dekke seg til, så er det i kirken. Nå vet ikke jeg hvilken kirke du går i, men i den norske kirke ( statskirken) er det ingen krav om å dekke hverken skuldre eller armer 😊 Gud skaper oss nakne, han tåler nok å se en bar overarm 😉 Anonymkode: 28274...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Norja Skrevet 12. juni 2024 #10 Del Skrevet 12. juni 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Nå vet ikke jeg hvilken kirke du går i, men i den norske kirke ( statskirken) er det ingen krav om å dekke hverken skuldre eller armer 😊 Gud skaper oss nakne, han tåler nok å se en bar overarm 😉 Anonymkode: 28274...b51 1) Statskirken er avviklet 2) Krav og tradisjon er to forskjellige ting 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 12. juni 2024 #11 Del Skrevet 12. juni 2024 Hva med et lett fint sjal? Det er jo veldig stilig,samt at du ikke ser så bar ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #12 Del Skrevet 12. juni 2024 Tja, kanskje innafor men jeg personlig hadde aldri valgt å ha på meg noe hvitt i et bryllup. Anonymkode: 054d7...392 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #13 Del Skrevet 12. juni 2024 Norja skrev (40 minutter siden): 1) Statskirken er avviklet 2) Krav og tradisjon er to forskjellige ting Men jeg går jevnlig i kirken, og ser ofte folk med bare skuldre / armer / legger der, vært vanlig i mange år. Jeg skrev den norske kirke, og mente skrive tidligere statskirken i parantes - fordi jeg lurte på om du gikk i en annen kirke der det var andre forventninger? 😊 Anonymkode: 28274...b51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #14 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 12.6.2024 den 11.53): Men jeg går jevnlig i kirken, og ser ofte folk med bare skuldre / armer / legger der, vært vanlig i mange år. Jeg skrev den norske kirke, og mente skrive tidligere statskirken i parantes - fordi jeg lurte på om du gikk i en annen kirke der det var andre forventninger? 😊 Anonymkode: 28274...b51 at du ser folk med bare skuldre, betyr bare at du ser folk som ikke har greie på skikk og bruk. Det er ingen tvil om at det er gammel tradisjon at man dekker skuldrene i kirken, uansett hva slags kirke det er. Anonymkode: e2f64...1c8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #15 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 20.02): Jeg tenker også dette er innafor, hverfall i selskapet. Er du nødt til å ha den på i kirken? Anonymkode: 28274...b51 det er vel nettopp i kirken det er viktig å dekke seg til. For resten av selskapet må det jo være fordi man fryser, men i kirken dekker man skuldrene uansett. TS, jeg synes den er innafor - du stjeler ikke oppmerksomheten fra bruden med en hvit cardigan, så det er helt innafor. Anonymkode: e2f64...1c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå