AnonymBruker Skrevet 14. august #21 Del Skrevet 14. august At katten min forsvant og jeg gikk rundt i nabolaget og lette etter han og ropte, og så fant jeg han død midt i veien 😿. Var så letta da jeg våknet og han lå ved siden av meg og sov 😻 Bor jo nesten i skogen så er heldigvis ingen biltrafikk her. Men i drømmen bodde jeg et annet sted. Anonymkode: 47fea...872 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august #22 Del Skrevet 15. august Nok en gang en mann som jeg vet hvem er av utseende, men har aldri truffet ham. Vi tilbragte tid sammen (med andre folk rundt en setting) og jeg ble overrasket over at han kom inn i min drøm. Jeg visste at jeg drømte. Anonymkode: fd3f5...646 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august #23 Del Skrevet 16. august Ny drøm inni drøm. Leser at noen tror det skjer når man fornekter virkeligheten/ikke tar tak i livet 🤔 Var på en slags studietur for voksne på Island, og vi loka mye rundt i hotellet som hadde ganske trykkende, gammeldags, vinrød plysjinnredning. Det var etter hvert mye som skjedde som ikke helt ga mening, og jeg sa til andre at jeg har en følelse av at jeg muligens drømmer. Men turte ikke teste det ved å kaste meg ut av vinduet eller noe, i tilfelle. Tror også jeg tenkte at dette bør utnyttes hvis det er lucid dreaming - men samtidig - selv om jeg kan benytte sjansen til å gjøre akkurat det jeg vil kan jeg vel ikke bestemme de andre drømmepersonenes reaksjoner? Og vil ikke alt dette falle sammen hvis jeg begynner å gjøre helt urealistiske ting? Så våkna jeg, og etter å ha ristet av meg søvn og stått opp befant jeg meg etter hvert på en mørk parkeringsplass sammen med samboer og hans kompis. Vi fordrev tid og jeg satt på ryggen til samboer. Han begynte å bevege seg inn i de slapsete sølepyttene, og jeg fikk tanken at han også syntes det var noe rart med situasjonen og trodde det var en drøm. Det var litt ubehagelig. Tenk om han syns det er en god mulighet til å være helt ærlig og ta et oppgjør. Men hvis det er en drøm er vi jo uansett like langt når vi våkner... Det var en åpen dør i bygningen som omkranset parkeringsplassen. I entréen var det bilder og blomster som viste at det var en begravelse i lokalet. Bildene var utydelige, og jeg kunne ikke se om det var venninnen min, moren min eller meg selv som var død. Jeg mistet tyngden min og begynte å sveve oppover i bygningen gjennom alle etasjene. The end. Anonymkode: 35bc9...ac1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august #24 Del Skrevet 18. august Jeg har alltid ment at det er en stor sjanse for at når man drømmer om visse folk og kanskje gjentagende også, så drømmer de også om oss. Noen flere som kan tenke seg at det kan være reelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 18. august #25 Del Skrevet 18. august Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Jeg har alltid ment at det er en stor sjanse for at når man drømmer om visse folk og kanskje gjentagende også, så drømmer de også om oss. Noen flere som kan tenke seg at det kan være reelt? Det gir mening da. To personer som tilbringer mye tid sammen eller ofte tenker på hverandre, vil gjerne oppleve at disse tankene dukker opp i underbevisstheten. Drømmer er ofte at underbevisstheten bearbeider tanker og følelser... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. august #26 Del Skrevet 18. august Kassettspiller skrev (6 minutter siden): Det gir mening da. To personer som tilbringer mye tid sammen eller ofte tenker på hverandre, vil gjerne oppleve at disse tankene dukker opp i underbevisstheten. Drømmer er ofte at underbevisstheten bearbeider tanker og følelser... ...jeg tenker på to omtrent fremmede også. Jeg kan drømme om en fremmed i drømmen og den andre drømmer om meg som fremmed. Kanskje en har en link der under alt? Kanskje en burde ha truffet hverandre, men det har ikke skjedd ennå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #27 Del Skrevet 28. august Jeg drømte at jeg nynnet en sang Anonymkode: f3ffc...bc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #28 Del Skrevet 5. september I natt drømte jeg at jeg lette etter mannen min, som døde for to år siden. Husker ikke hvordan drømmen begynte, men jeg var i huset vårt, gikk inn og ut av rom, fra stuen til terassen,inn i stuen, til soverommet. Der er det en dør til badet, den åpnet jeg og so ansikt til ansikt med mannen min.. Han holdt i døren, jeg så han helt tydelig, han så litt spørrende ut. Jeg sa:" Å, er det der du er?" Da våknet jeg selvfølgelig, men det var så tydelig! Hva skal jeg tro, er det en forbindelse mellom de levende og de døde? Anonymkode: bedd8...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #29 Del Skrevet 9. september Sovnet litt før i dag og Drømte at jeg hadde vært i Sverige og handlet mat. Da jeg kom hjem så drev jeg og laget noe bråk sånn at politiet kom 🤨 Politiet ble meg meg inn og prøvde å snakke til meg, men jeg nektet for å ha laget noe bråk. Jeg pakket ut varene og satte det i kjøleskapet og fryseskapet. Så tok politimannen å satte en sperre på døren på kjøleskapet og fryseskapet sånn at jeg bare fikk åpnet litt, men fikk ikke tatt ut noe inni der. Også spurte han om å få den agurken som lå på benken fordi han var sulten 🤣 Han sa at såpass burde jeg kunne ofre når jeg ikke hadde oppført meg 😄 Også dro han bare. Var ikke snakk om å bli med ned på stasjonen. Jeg lager ikke bråk i virkeligheten så jeg får politiet på nakken, og jeg tror heller ikke de stenger skapene til folk og krever å få agurk 😅 For en merkelig drøm 🤨 Anonymkode: 47fea...872 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 18. september #30 Del Skrevet 18. september I forgårs så drømte jeg at vi bodde i 100. etasje i en blokk. Vi hadde katt. Jeg holdt på med noe og prøvde samtidig å holde øye med katten vår, så den ikke kom seg ut på altanen, da altanen ikke var innglasset. Men katten kom seg ut og hoppet opp på rekkverket. Den mistet balansen og datt ned, dessverre feil vei. Jeg så katten dette ned fra 100. etasje før katten forsvant ut av syne. Jeg fikk helt noia i drømmen og har fremdeles litt noia ennå. Vi bor i 4.etasje i en lavblokk og har 2 innekatter. Vi har en innglasset altan og har laget en treramme med hønsenetting rundt, sånn at vi kan ha en del av vinduene åpent for lufting, uten at kattene skal kunne falle/hoppe ut. Jeg er litt bekymret for det, så grunnen for drømmen ligger nok der. Drømmen var litt ekkel, men heldigvis så var det bare en drøm 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #31 Del Skrevet 19. september At jeg bevitna en helikopterstyrt! Drømmer relativt ofte om flystyrter ol., alltid vært sånn. Anonymkode: 5765b...243 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #32 Del Skrevet 19. september Drømte at en venn hadde ignorert en bevistløs person et helt skift på jobb, å sa , det ordner han selv 🥶😂 Anonymkode: 564b2...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. september #33 Del Skrevet 19. september Faren min døde for en tid tilbake. O natt drømte jeg at han levde, i drømmen var jeg så ekstremt glad for å se ham igjen, jeg visste liksom at han egentlig var død. Vi fikk snakket, vært sammen, han stod og holdt rundt meg lenge. Så plutselig segnet han om i store smerter, ambulansen dukket opp og legen sa til meg at han har ikke lenge igjen nå. Våknet gråtende og hysterisk. Det var vondt. Anonymkode: 6dde8...67f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september #34 Del Skrevet 24. september Jeg har noen drømmer som virkelig har fått meg til å lure på om dette er normalt. Jeg ble rett og slett redd for meg selv. Første drøm om samme dama banket jeg henne, neste drøm kvelte jeg henne og den siste drømmen hvor jeg ikke har sett henne siden, drepte jeg henne med kniv. Jeg husker i den drømmen at denne damen gjorde meg veldig veldig sint. neste drøm: jeg har virkelig hatt ett øye for en fyr. I drømmen skulle vi på date. Han tok frem en kniv senere i drømmen hvor han begynte å skjere jesus krosset på armene mine. Det aller siste jeg så i drømmen var et stort brennende kross i luften. Har også sett smilende fjes på soverommet mitt mens jeg sover. den siste drømmen jeg skriver her nå handler om en pasient jeg har jobbet med. Hun flyr ned til meg i skogen og ber meg velge hvilken skjebne hun skal ha. Vet ikke hvorfor men jeg endte opp med å dytte henne nedi ett hull. Hun døde noen få uker senere. (Ps hun var ett spøkelse i drømmen) gjerne tolk noen av disse drømmene for meg Anonymkode: e0663...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #35 Del Skrevet 25. september Kjæresten døde for snart ett år siden og jeg har omtrent ikke drømt om han, men gjorde det i natt. ❤️ Anonymkode: 5b312...c72 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #36 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg har noen drømmer som virkelig har fått meg til å lure på om dette er normalt. Jeg ble rett og slett redd for meg selv. Første drøm om samme dama banket jeg henne, neste drøm kvelte jeg henne og den siste drømmen hvor jeg ikke har sett henne siden, drepte jeg henne med kniv. Jeg husker i den drømmen at denne damen gjorde meg veldig veldig sint. neste drøm: jeg har virkelig hatt ett øye for en fyr. I drømmen skulle vi på date. Han tok frem en kniv senere i drømmen hvor han begynte å skjere jesus krosset på armene mine. Det aller siste jeg så i drømmen var et stort brennende kross i luften. Har også sett smilende fjes på soverommet mitt mens jeg sover. den siste drømmen jeg skriver her nå handler om en pasient jeg har jobbet med. Hun flyr ned til meg i skogen og ber meg velge hvilken skjebne hun skal ha. Vet ikke hvorfor men jeg endte opp med å dytte henne nedi ett hull. Hun døde noen få uker senere. (Ps hun var ett spøkelse i drømmen) gjerne tolk noen av disse drømmene for meg Anonymkode: e0663...316 Ånei 😅 Husk at drømmene våre er mye tilfeldige intrykk vi har fra filmer, livet, minner. Så ser du på mye action, mord, thriller på tv? Noe religiøst? Skrekkfilmer? Du har pasienter, er det kanskje noe, du vet kanskje når døden kommer i underbevisstheten? Har du hatt nightterror? Er du veldig sliten når du legger deg? Men om du ikke ser eller har noen voldelige elementer i livet ditt, så er det jo veldig suspekt og skummelt at dette er drømmene dine 😬😅 Har du noe lyst til å skade noen på ekte? Om ja, kanskje psykolog? Anonymkode: 564b2...920 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september #37 Del Skrevet 25. september AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Ånei 😅 Husk at drømmene våre er mye tilfeldige intrykk vi har fra filmer, livet, minner. Så ser du på mye action, mord, thriller på tv? Noe religiøst? Skrekkfilmer? Du har pasienter, er det kanskje noe, du vet kanskje når døden kommer i underbevisstheten? Har du hatt nightterror? Er du veldig sliten når du legger deg? Men om du ikke ser eller har noen voldelige elementer i livet ditt, så er det jo veldig suspekt og skummelt at dette er drømmene dine 😬😅 Har du noe lyst til å skade noen på ekte? Om ja, kanskje psykolog? Anonymkode: 564b2...920 Glemte å legge til med hun damen fra de 3 drømmene. Hun var ute etter å ta meg. Hun jaget meg og slapp slanger løs på meg og skadet meg. men for å svare på det siste spørsmålet, jeg har aldrig hatt noen tanker om å gjøre noen noe som helst vondt. Jeg har aldrig vært voldelig og avskyr voldelige mennesker. Jeg slet med å sovne etter disse drømmene for de var så ulikt meg og ble redd for å drømme slikt igjenn. er ofte veldig sliten når jeg legger meg ja. Spesielt etter langvakter eller mange vakter etter hverandre. Jeg er også en stor overtenker og stresser med de minste tingene. Anonymkode: e0663...316 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå