Gå til innhold

Vet du om en billig og god gressklipper med fremdrift?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Min erfaring er at de enten er billige..eller gode. Kjøp Honda så slipper du å plages.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
TomSawyer skrev (48 minutter siden):

Min erfaring er at de enten er billige..eller gode. Kjøp Honda så slipper du å plages.

Ja….den desidert dyreste skulle du anbefale også!

Det duger svært lenge med en Husqvarna. Biltema/Jula har også, men styr unna de. Husqvarna kjøper man hos de som også har et serviceapparat å stille opp med om noe skjer.

Anonymkode: 46a05...9b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Ja….den desidert dyreste skulle du anbefale også!

Det duger svært lenge med en Husqvarna. Biltema/Jula har også, men styr unna de. Husqvarna kjøper man hos de som også har et serviceapparat å stille opp med om noe skjer.

Anonymkode: 46a05...9b3

Ja men kjøp en brukt en som går på Finn da.

Jeg har en Hondaklipper på minst 20 år som jeg aldri har løsnet en skrue på..står ute hele året (😬) og starter tvert igjen neste sommer. Den siste klipperen jeg kjøpte til hytta varte i 2 år før hjullagrene gikk i oppløsning og hjula falt av..Ironisk nok ble den kjøpt på Jula og..😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Stiga. Hatt i 28 år med en reperasjon. Kjøp et sted med egen service om det skulle være noe, kipt med klipper som må lenge bort for service/ det ikke er rep muligheter på 

Anonymkode: 1df17...232

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt Stiga, Norlett og Honda tidligere og Honda var den eneste som var bra, da den måtte skiftes ut sjekket jeg litt rundt og fant ut at Klippo var en del brukt av gartnere, kommuner og borettslag så da tenkte jeg den er bra nok for meg også, endte opp med en Klippo med Honda-motor, leveres også med B&S motor men de hadde jeg dårlig erfaring med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Anbefaler å sjekke finn.no.

Det er mange som går over til robotgressklipper og selger den vanlige gressklipperen sin.

Husk og sjekk at fremdriften fungerer og at den er lett å starte. Du får ikke med service, men slikt fikser du lett på noe så enkelt som en gressklipper: Bytte olje iblant, skifte/rengjøre tennplugg. Det finnes også reservedeler å få tak i om den ikke er altfor gammel.

Anonymkode: 4888b...bd9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...