AnonymBruker Skrevet 10. juni #21 Del Skrevet 10. juni Mannen min og søsteren min, gull verdt 🩷 Anonymkode: 6d39e...11f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni #22 Del Skrevet 10. juni Vennine eller mannen. Noen ganger tanta mi som jeg bodde hos I en periode Anonymkode: 90d4c...9d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #23 Del Skrevet 11. juni Samboer, mamma og pappa Anonymkode: 1f1ce...932 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #24 Del Skrevet 11. juni Mannen Anonymkode: b89b7...e5a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. juni #25 Del Skrevet 11. juni Ingen. Det er som regel forbigående, og det vet jeg og kan "snakke meg selv ut av det". This too shall pass. Gammelt visdomsord. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 11. juni #26 Del Skrevet 11. juni Ingen,, det går jo over, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #27 Del Skrevet 11. juni Har ingen å ringe. Går meg en tur med musikk eller podcast på øret. Eller sover. Eller bløtlegger hjernen i en lettfordøyelig serie-binge. Anonymkode: 015fc...37d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #28 Del Skrevet 11. juni Jeg er ikke sårbar nok til å ringe til noen eller snakke med noen. Jeg kan kanskje strekke meg til å snakke med kjæresten om noe når jeg selv har funnet løsningen, men jeg slipper ingen så tett på at jeg ville ringt til noen for å få "hjelp" med noe. Anonymkode: 3eea3...89a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #29 Del Skrevet 11. juni Ingen. Anonymkode: faebe...5af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 11. juni #30 Del Skrevet 11. juni Ingen. Har ingen å snakke med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tingtang Skrevet 11. juni #31 Del Skrevet 11. juni Mannen min, når jeg har snakket med han ringer jeg pappa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #32 Del Skrevet 11. juni Ingen, har ikke noen å ringe. Anonymkode: f5e73...d38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #33 Del Skrevet 11. juni Mamma 😊 Anonymkode: 2b037...6fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni #34 Del Skrevet 11. juni Hjelpetelefon. Kirkens SOS. Anonymkode: 6c8c5...f7a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #35 Del Skrevet 12. juni Mamma. Men hun hum har en proggressiv sykdom, så vil ikke plage henne. Er mann og . Så nå bøit det bare å holde ut Anonymkode: 398fd...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 12. juni #36 Del Skrevet 12. juni (endret) AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 15.22): Jeg lurer på generelt hvem folk ringer når de blir motløs? Anonymkode: 9094d...99c kona nummer 1. Så var det en del med mamma før , men etter hun fylte 50 så har hun blitt typisk kjerring , hun sier det samme 10-12 ganger og har fokus på det negative så prater litt med broren min mens vi trener ( light versjon ). Endret 12. juni av Blåmonster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #37 Del Skrevet 12. juni Blåmonster skrev (3 minutter siden): kona nummer 1. Så var det en del med mamma før , men etter hun fylte 50 så har hun blitt typisk kjerring , hun sier det samme 10-12 ganger å har fokus på det negative så prater litt med broren min mens vi trener ( light versjon ). Så hyggelig du er da Anonymkode: 398fd...506 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 12. juni #38 Del Skrevet 12. juni Mamma ❤️ Hvis ikke ho svarer, så har jeg og en barndomsvenninne en felles avtale der vi ringer to ganger så må vi svare, for da er det krise på gang. Det er veldig fint synes jeg, og ha den tryggheten. Ellers så ringte jeg faktisk mental helse en gang kl 04.00 på natta siden jeg ikke fikk sove...Prata i en times tid, så fikk jeg lagt meg rett etterpå, og sovna. Så er man veldig urolig og sliter med søvn, så synes jeg det hjelper med en prat. Så har man ingen man kan ringe til så anbefales mental helse 👏👏👏. Er en styrke å be om hjelp slik jeg ser det ❤️. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #39 Del Skrevet 12. juni Kan ikke komme på at jeg ringer noen når jeg blir motløs. Det må i så fall være om jeg trenger et praktisk råd oppi det hele, men da sender jeg helst en melding. Men har gått til psykolog før da, og skulle jeg bli helt motløs igjen, kontakter jeg nok ett eller annet psykisk helse tilbud. Anonymkode: 433af...5e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #40 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 15.22): Jeg lurer på generelt hvem folk ringer når de blir motløs? Anonymkode: 9094d...99c Ingen. Venter til det går over. Anonymkode: 2e630...7bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå