AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #41 Skrevet 10. juni 2024 Det er mennene i mitt liv som har tatt initiativ til barn og prøving. Første forhold (sammen i 8 år, begynte å prøve siste året, men vi vokste fra hverandre, hadde vært sammen siden tenårene) tok han initiativ og ønsket å prøve leeeenge før vi reelt begynte. Ble aldri barn. Nåværende forhold, vært sammen i 6 år, to barn. Han tok initiativ etter 6 mnd sammen og sa han ønsket vi fikk barn og han følte det hastet litt for hans del (var da 41, jeg noen år yngre). Anonymkode: 14e3c...d74
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #42 Skrevet 10. juni 2024 Noen vil, og noen vil ikke, akkurat som for kvinner. Men det er helt klart at den gjennomsnittlige mann snakker mindre om barneønsker enn kvinner, og også snakker langt mindre om barna sine når de blir født. De blir ikke så ensporet som mange kvinner blir. Anonymkode: 8740d...96b 1
Tomas77 Skrevet 10. juni 2024 #43 Skrevet 10. juni 2024 Kan bare snakke for meg selv men jeg har alltid visst at jeg ønsket barn og det var jeg som ymtet frampå for frua om at vi ikke var i ferd med å bli noe yngre så hvis noe skulle skje så måtte det skje snart. Tre barn senere er det det beste forslaget jeg har kommet med. Mulig det er uvanlig men jeg tror egentlig ikke det.
katties Skrevet 10. juni 2024 #44 Skrevet 10. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Uffda. Har 3 soverom, lite energi og mer enn 3 barn. Kan avsløre at det går helt fint med både hus, barn og oss voksne. Men liten bil, det kan vi ikke ha. Eventuelt måtte vi hatt to. Anonymkode: c0f9f...359 Når mannen ser yngste 5-20 minutter på en vanlig hverdag og har lite energi, så trenger han ikke enda en. Da bryr han seg mer om videreføring av gener enn om barna, etter min mening. Endret 10. juni 2024 av katties 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå