Gå til innhold

Noen som har testet alvaskin hårfjerningsdings?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, har øyebrynskniver liggende. Dunhårene er vanskelige å se i innelys, men jeg får stå ved vinduet når det er sol og barbere, da er de jo lettere å se.
Ja, vet man ikke trenger barberskum når man bruker øyenbrynskniv. Irriterende med den flawlessen, for jeg hørte at den skulle funke på små, lyse dunhår også. Vel, den gang ei. 

Anonymkode: 70d7b...715

Kjøp deg multipack, så du hele tiden har skarpe kniver. De kan brukes noen få ganger, men bytt ut med en gang du merker at du må dra flere ganger over samme område. Spray litt antibac på etter bruk.

Anonymkode: 0e0ee...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 22.58):

https://www.alvaskin.no/products/alvaskin-harfjerner?utm_source=google&utm_medium=paid&utm_campaign=20046472036&utm_content=149006108552&utm_term=fjerne ansiktshår&gadid=674725436559&tw_source=google&tw_adid=674725436559&tw_campaign=20046472036&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIodf9jubOhgMVnQuiAx1MZAiPEAAYASAAEgJr_vD_BwE#reviews 

Når jeg ser på nettsiden syns jeg det virker for godt til å være sant, samtidig har jeg lyst til å prøve. Har de siste årene fått mer dun i ansiktet. Er 45 år, så vet at det er normalt, men det plager meg. Hårene er lyyyyse og tynne og de synes egentlig ikke i innelys. Men i sollys føler jeg at de synes godt. Det begynner å plage meg veldig og jeg har ikke lyst til å dra på en laserklinikk. Har prøvd den flawless skin maskinen, men syns ikke den tar noen ting. Kanskje hårene mine er for tynne, myke og korte. Har også hørt at sånne maskiner funker bedre på mørke hår og hår som er litt tykkere og stivere. Noen med erfaring? Har lite lyst til å barbere da jeg har akneutsatt hud og barberskum er fullt av komedogene ingredienser. Dessuten må man barbere «hele tiden» når man først begynner og det har jeg ikke lyst til. 

Anonymkode: 70d7b...715

Hva med voksing. Når eg vokser meg blir det brukt oljer med Thea tree  olje i , den er antibakteriell og rensende. Voksing tar hår ein ikkje ser. Ville sjekket ut de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...