AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 Skulle sende en pakke, og har betalt via vips på helthjem - ser at pengene er trukket, men har ikke mottatt noe hentekode. Hva gjør jeg nå? Anonymkode: 5e3cc...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest watt Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg mener det beste du kan gjøre er å ta kontakt med helthjem i morgen. De vil sikkert gi deg svar på det du lurer på.🌸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 watt skrev (1 time siden): Jeg mener det beste du kan gjøre er å ta kontakt med helthjem i morgen. De vil sikkert gi deg svar på det du lurer på.🌸 Håper bare de er greie på det, er student så har ikke råd til å legge ut for en ny kode. Anonymkode: 5e3cc...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teardrop Skrevet 9. juni 2024 #4 Del Skrevet 9. juni 2024 Man får hentekode både på sms og mail. har du lagt inn riktig info ved kjøp? Om du mener det, ring dem i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #5 Del Skrevet 9. juni 2024 Teardrop skrev (14 minutter siden): Man får hentekode både på sms og mail. har du lagt inn riktig info ved kjøp? Om du mener det, ring dem i morgen. Har gjort det flere ganger før. Bestilte henting senest i går, og da fikk jeg Mail på det. Men ingenting i dag, ser at transaksjonen har gått gjennom og at mottaker er lagt til på listen - men ingen kode. Skal ringe de i morgen. Anonymkode: 5e3cc...e7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligper Skrevet 9. juni 2024 #6 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har gjort det flere ganger før. Bestilte henting senest i går, og da fikk jeg Mail på det. Men ingenting i dag, ser at transaksjonen har gått gjennom og at mottaker er lagt til på listen - men ingen kode. Skal ringe de i morgen. Anonymkode: 5e3cc...e7d Den har mest sannsynlig ikke gått igjennom. Kontakt dem i morgen tidlig, så kansellerer de den for deg. Du vil få pengene på konto innen kort tid, og da bestiller du bare ny frakt. Pass på at når du bestiller, at du ikke går ut av siden. Da stanser sendingen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå