bekka79 Skrevet 9. juni #1 Del Skrevet 9. juni Min nevø, skal bo hos meg og se etter min katt i 2 uker når jeg er bortreist. Er jo ikke store jobben, annet enn å se til at katten har det bra og får mat/drikke. + at han vanner noen blomster da;) Hva tenker dere er grei betaling for det? (Hvis det har noen betydning, så er han 20 år gammel, bor vanligvis på hybel og studerer i en annen by. Han skal nå ha sommerjobb i nærheten av hjembyen, og hadde bodd hos mor/far, men bor da isteden her). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Urwa Skrevet 9. juni #2 Del Skrevet 9. juni (endret) Vi var borte i 2 uker og min datters venninde bodde hos oss i 2 uker og passet våre 2 katter. Vi hadde kjøpt inn masse god mat,drikke og snacks. Betalte ingenting. Hun var kjempe fornøyd. Endret 9. juni av Urwa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #3 Del Skrevet 9. juni 1000 kr uka, er vel en grei sum. Anonymkode: 53507...669 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 9. juni #4 Del Skrevet 9. juni (endret) Oi, den var ikke lett. Ville lagt meg rundt 500-1000,-. Uavhengig av mye/lite jobb, så er det fortsatt et ansvar Har du en sårbar økonomi, så legger du deg naturligvis under. Kjenn hva som føles greit. Endret 9. juni av Tradegy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Del Skrevet 9. juni Tenker 1000. Han gjør deg en stor tjeneste. Anonymkode: 9888a...241 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Del Skrevet 9. juni Har betalt min niese 1000 kr for en uke- samme type jobb og hun bodde her. Anonymkode: 81454...db6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Del Skrevet 9. juni Synes 1000 kr høres passe ut, evt litt mer dersom det blir lengre for han å kjøre til jobb nå vs om han hadde bodd hos mor og far. Anonymkode: 421b0...50a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bekka79 Skrevet 9. juni Forfatter #8 Del Skrevet 9. juni Han blir nok ikke overarbeidet av jobben;) Men det er absolutt et stort ansvar og til stor hjelp for oss. Ikke aktuelt å plassere katten på et kattepensjonat, da han er såpass gammel og føler at han fortjener å være i sine trygge omgivelser:). Ønsker liksom ikke å være den kjipe tanta (selvom han da slipper å bo hjemme hos mor/far de ukene;)), derfor jeg ønsket andres meninger/erfaringer:) Tanken min var i utgangspunktet å gi han 2000 kr for de ukene, samt at han selvfølgelig forsyner seg av det som er i skap og fryser. (Det katten trenger, handler vi inn på forhånd). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #9 Del Skrevet 9. juni Han får bo gratis i et hus alene i to uker? Jeg tror han hadde valgt å bo alene hos dere, med eller uten betaling. Anonymkode: f2576...538 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå