AnonymBruker Skrevet 9. juni #21 Del Skrevet 9. juni Hvis du er litt urolig før dere skal møtes kan du ta deg en glass vin eller to først( bare ikke bli full) evt kan du spandere vin når han kommer.. hvis dere liker og drikker alkohol da 😊 Anonymkode: e8789...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #22 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.38): Hvis du er litt urolig før dere skal møtes kan du ta deg en glass vin eller to først( bare ikke bli full) evt kan du spandere vin når han kommer.. hvis dere liker og drikker alkohol da 😊 Anonymkode: e8789...4aa Ekspander Jeg skal kjøre så det er uaktuelt, men tro meg. Jeg skulle ønske jeg kunne 🙈 Anonymkode: 56788...b0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #23 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.29): Jeg bruker som regel en toner med alkohol (uten parfyme) og så sinksalve der jeg hsr barbert. Klapper det på der det er rødt, så har det som regel roet seg innen ting skjer. Har aldri likt å gå rett på første gang, må ha en liten oppbygging. Et glass vin og prate litt, en film, et eller annet. Anonymkode: 724c5...429 Ekspander Enig i alt her 😊 Anonymkode: e8789...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #24 Del Skrevet 9. juni Kanskje du kan spørre om han vil gi deg rygg/nakke massasje? Kan du ta med olje? Babyolje er perfekt , de har sikkert noen søndagsåpne butikker en plass?. Da vil ting gå av seg selv også.. hvertfall om du legger deg på magen med kun ei truse på (gjerne ei fin truse) etterhvert vil han jobbe seg nedover 🤩 Anonymkode: e8789...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #25 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.42): Kanskje du kan spørre om han vil gi deg rygg/nakke massasje? Kan du ta med olje? Babyolje er perfekt , de har sikkert noen søndagsåpne butikker en plass?. Da vil ting gå av seg selv også.. hvertfall om du legger deg på magen med kun ei truse på (gjerne ei fin truse) etterhvert vil han jobbe seg nedover 🤩 Anonymkode: e8789...4aa Ekspander Ååå det var en god idé! Men dette tror jeg ikke jeg tør uten alkohol 😅 Anonymkode: 56788...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #26 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.43): Ååå det var en god idé! Men dette tror jeg ikke jeg tør uten alkohol 😅 Anonymkode: 56788...b0b Ekspander Så merkelig alt dette høres ut. Anonymkode: 8ac78...27f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #27 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.45): Så merkelig alt dette høres ut. Anonymkode: 8ac78...27f Ekspander Hvordan det? Anonymkode: 56788...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #28 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.43): Ååå det var en god idé! Men dette tror jeg ikke jeg tør uten alkohol 😅 Anonymkode: 56788...b0b Ekspander Joda, det tør du❤️ Anonymkode: e8789...4aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #29 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.46): Hvordan det? Anonymkode: 56788...b0b Ekspander Det høres merkelig ut å ligge med noen på denne måten. Det høres... stusselig ut. Upersonlig, rart og ubehagelig. Anonymkode: ba2cb...ebe 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #30 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.29): Pust med magen.du kan ikke planlegge alt i detalj. Så lenge du er ren er det bra. Hvis du er usikker ville jeg spylt underlivet igjen rett før han kommer. Husk han er sikkert like usikker som deg... ofte blir stemningen lett og god med litt rolig musikk i bakgrunnen, demp belysningen litt, tenn noen lys. Ha det fint og rent hjemme. Prøv å vær ærlig om du er nervøs. Det kan være godt for den andre å høre og stemningen lettes umiddelbart. Tenk at dette også skal være godt og fint for seg. Ta imot også. Anonymkode: 9bb0c...169 Ekspander Ha det fint og rent hjemme? tror nøyaktig ingen mann med mål om sex bryr seg filla om annet enn dersom sengetøy var stivt eller stinka. 🤣 Vil anbefale deg TS å ta Brazilian i stedet for å barbere deg. Det er mye sunnere for huden. Har hatt mange elskere, og siden det ikke har vært snakk om vennskap (av veldig praktiske og holdt nødvendige årsaker), går vi rett på sak. Jeg venter nydusjet og naken, og så får resten helt av seg selv 😉 Bruk kondom, vær ærlig med tilbakemeldinger og kos deg masse 😊 Anonymkode: c44fa...54d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #31 Del Skrevet 9. juni Syns intim cooling balm fra rfsu fungerer litt for meg mot de prikkene, å det om jeg smører det på andre dager om det blusser opp igjen. Røde prikker er så slitsomt, klarer ikke å knekke koden på barbering. Anonymkode: 143a9...ef9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 9. juni #32 Del Skrevet 9. juni husker jeg hadde lignende tanker før jeg mistet jofrudommen. ofte tar det jo litt tid fra man møtes til man har sex dersom det er første gang. begge er jo ofte litt nervøse og trenger litt tid på å regulere kroppen til et mer avslappet nivå. det varierer jo fra 10 minutter til noen timer alt etter individuelle preferanser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #33 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.53): Det høres merkelig ut å ligge med noen på denne måten. Det høres... stusselig ut. Upersonlig, rart og ubehagelig. Anonymkode: ba2cb...ebe Ekspander Slutt å vær så uptight. La henne gjøre det hun vil uten å gi henne dårlig samvittighet. Det er deilig med sex, sålenge han er en snill mann som respekterer deg tenker jeg det er helt ok. Anonymkode: e8789...4aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #34 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.38): Hvis du er litt urolig før dere skal møtes kan du ta deg en glass vin eller to først( bare ikke bli full) evt kan du spandere vin når han kommer.. hvis dere liker og drikker alkohol da 😊 Anonymkode: e8789...4aa Ekspander Man bør virkelig aldri innta alkohol før første gang man ligger med noen. Hva vet du om innvirkninga to glass vin har på en av dem? Innta rusmidler for å bli mindre nervøs. Nei, stå i det. Ha en flott, om Klein opplevelse og se fem til neste gang når det blir enda bedre. Starter man med sløva sanser, er det lett å fortsette med det. Og hva da den dagen man ikke tar det? Da må man gjennom en klein runde likevel 😂 Anonymkode: c44fa...54d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #35 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.53): Det høres merkelig ut å ligge med noen på denne måten. Det høres... stusselig ut. Upersonlig, rart og ubehagelig. Anonymkode: ba2cb...ebe Ekspander Det som er merkelig er at folk i 2024 ikke forstår at folk har andre behov enn dem selv. For min del har elskere kun vært positivt. Stusselig er folk som må snakke ned om andre grunnet egen usikkerhet eller motvilje. Anonymkode: c44fa...54d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #36 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.53): Det høres merkelig ut å ligge med noen på denne måten. Det høres... stusselig ut. Upersonlig, rart og ubehagelig. Anonymkode: ba2cb...ebe Ekspander Tror det er ganske vanlig.. Anonymkode: 56788...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #37 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 13.56): Slutt å vær så uptight. La henne gjøre det hun vil uten å gi henne dårlig samvittighet. Det er deilig med sex, sålenge han er en snill mann som respekterer deg tenker jeg det er helt ok. Anonymkode: e8789...4aa Ekspander Jeg synes også det er et merkelig opplegg, og jeg er ikke uptight for fem øre. Det er jo noe merkelig å avtale at nå skal vi ha sex, ihvertfall hvis de aldri engang har kyssa. Anonymkode: b35a5...2d4 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #38 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 14.01): Jeg synes også det er et merkelig opplegg, og jeg er ikke uptight for fem øre. Det er jo noe merkelig å avtale at nå skal vi ha sex, ihvertfall hvis de aldri engang har kyssa. Anonymkode: b35a5...2d4 Ekspander Hva vet du om vi aldri har kyssa? Har jeg sagt noe om det? Anonymkode: 56788...b0b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #39 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 14.02): Hva vet du om vi aldri har kyssa? Har jeg sagt noe om det? Anonymkode: 56788...b0b Ekspander Det var derfor jeg skrev hvis. Anonymkode: b35a5...2d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #40 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 14.03): Det var derfor jeg skrev hvis. Anonymkode: b35a5...2d4 Ekspander Vi har gjort en del. Men ikke sex og ikke edru. Så jeg er litt nervøs. Anonymkode: 56788...b0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå