Gå til innhold

Hjelp. Jeg skal ligge ikveld!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du tar feil. Jeg har hatt deilig sex så sent som i dag. Men jeg synes hele dette opplegget til TS virker feil. Og jeg synes et samfunn hvor mange nekter seg selv følelser virker feil.

Når det er sagt så ønsker jeg TS det beste, og håper hun får en god opplevelse! Håper dette blir noe positivt og ikke enda en som ødelegger kapasitet for følelser og forhold…

Anonymkode: 91036...074

Jeg føler jeg må spesifisere at det er ikke helt følelsesløst opplegg. Men vi har blitt enige om å ta det rolig så da føltes det rettest å si FWB. 

Anonymkode: 56788...b0b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Ååå det var en god idé! Men dette tror jeg ikke jeg tør uten alkohol 😅

Du tørr ikke det uten alkohol,men å bli penetrert er greit? 😛 Jeg bare lurer altså. Rare greier.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Du tørr ikke det uten alkohol,men å bli penetrert er greit? 😛 Jeg bare lurer altså. Rare greier.

Ja merkelige greier 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja merkelige greier 😅

Men..Hvordan skal dette foregå? Han må jo på ett tidspunkt ta på deg :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Rosa Gnom skrev (Akkurat nå):

Men..Hvordan skal dette foregå? Han må jo på ett tidspunkt ta på deg :P

Ja herregud😅 mente jo bare at det hadde blitt veldig kleint om jeg kom med olje og ba om en full kroppsmassasje😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler jeg må spesifisere at det er ikke helt følelsesløst opplegg. Men vi har blitt enige om å ta det rolig så da føltes det rettest å si FWB. 

Ok, da håper jeg det blir riktig for dere.

Bare husk at FWB betyr at dere kan ligge med andre. Selv hadde jeg aldri taklet at en person jeg hadde sex med og følelser for også flørtet med og hadde sex med andre.

Jeg kunne aldri tatt dine valg, men du er ikke meg. Jeg håper du tar godt vare på deg selv, både kropp, følelser og moro!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ok, da håper jeg det blir riktig for dere.

Bare husk at FWB betyr at dere kan ligge med andre. Selv hadde jeg aldri taklet at en person jeg hadde sex med og følelser for også flørtet med og hadde sex med andre.

Jeg kunne aldri tatt dine valg, men du er ikke meg. Jeg håper du tar godt vare på deg selv, både kropp, følelser og moro!

Vi har snakket om at det ikke skal involveres andre pga helse og generell tillit 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva er greia? Jeg ligger hver eneste kveld og natt. Jeg klarer ikke å sove om jeg ikke ligger. 🤷‍♂️

Anonymkode: f8143...d41

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vi har snakket om at det ikke skal involveres andre pga helse og generell tillit 

Flott at dere snakker om det! 😊

Ang hygiene så tror jeg det holder at du spyler med vann nedentil, og vasker med såpe bak før han kommer.

Det viktigste er det mentale. Ikke stress, ta det rolig og kos dere! Etter min erfaring blir sex bare bedre etterhvert som man blir bedre kjent med hverandre og hverandres kropper, så det er ok hvis ikke alt er perfekt første gang.

Ønsker deg lykke til å kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ja herregud😅 mente jo bare at det hadde blitt veldig kleint om jeg kom med olje og ba om en full kroppsmassasje😅

Jo. Sant det. Det hadde jeg faktisk slitt litt med selv når jeg tenker meg om. Lykke til! Stress ned og ta det helt rolig. Lettere sagt enn gjort,men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sier du at du har noe gående når det er første gang dere skal ha sex? Virker nesten som du håper på mer med denne tråden. Er jo bare sex. Er det første gang du skal ha sex i det hele tatt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Trådstarter? Hvordan gikk det? Har du gangsperre idag? 😃😃

Anonymkode: e8789...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...