Gå til innhold

Hjelp. Jeg skal ligge ikveld!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har en FWB greie gående, og ikveld er kvelden. 
Hvordan forbereder man seg best? 
Tenker da på hygiene. 

Dusja ista og forberedte området men kom til å tenke. Jeg burde jo ha dusja rett før? Eller betyr det ingenting? 
Jeg ser at jeg har begynt å få røde prikker hvor jeg barberte meg, er dette noe å bry seg om? Føler meg jo ikke akkurat fin der nå.. 😫 Smurte med fuktighetskrem Men ser ikke ut til at det hjalp. 

Hvordan gjør folk dette egentlig?! Jeg skjønner ikke, man ringer på døra og rett i seng eller? Går man med engang etterpå? Hjelpe meg…

Anonymkode: 56788...b0b

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta en dusj sammen først? Så er partneren også ren. Jeg ville ærlig talt bekymret meg mer for om den andre personen er  opptatt av hygiene.

Endret av klarinetta
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har en FWB greie gående, og ikveld er kvelden. 
Hvordan forbereder man seg best? 
Tenker da på hygiene. 

Dusja ista og forberedte området men kom til å tenke. Jeg burde jo ha dusja rett før? Eller betyr det ingenting? 
Jeg ser at jeg har begynt å få røde prikker hvor jeg barberte meg, er dette noe å bry seg om? Føler meg jo ikke akkurat fin der nå.. 😫 Smurte med fuktighetskrem Men ser ikke ut til at det hjalp. 

Hvordan gjør folk dette egentlig?! Jeg skjønner ikke, man ringer på døra og rett i seng eller? Går man med engang etterpå? Hjelpe meg…

Fuktighetskrem i skrittet kan gi sopp så ikke bruk det nestegang😊 litt forskjellig hvordan det foregår mange foretrekker å sette på en film først så det ikke blir kleint 😅 men det går av seg selv når du bare har møtt opp😊

Anonymkode: 51df8...1d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
klarinetta skrev (Akkurat nå):

Ta en dusj sammen først? Så er partneren også ren. Jeg ville ærlig talt bekymret meg mer for om den andre personen er like opptatt av hygiene.

Ja, uff. Det er helt sant. Hadde ikke tenkt på det… men jeg tror da det, han virker som en renslig type utifra det jeg har fått inntrykk av iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Fuktighetskrem i skrittet kan gi sopp så ikke bruk det nestegang😊 litt forskjellig hvordan det foregår mange foretrekker å sette på en film først så det ikke blir kleint 😅 men det går av seg selv når du bare har møtt opp😊

Anonymkode: 51df8...1d5

Brukte det bare oppå venusberget, ikke inni ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg pleide alltid å ta en dusj rett før jeg dro/han kom, og en rask kattevask igjen hvis jeg dro til han. Når det kommer til intimbarbering så liker ikke jeg å være glatt, og det liker ikke han heller, så jeg barberer kun bikinilinjen og leppene, selve venusberget stusser jeg en gang i blant med maskin. 

Noen ganger gikk vi rett på med sex, andre ganger chillet vi med noe serier eller mat først. Om du ønsker sex uten fare for følelser, så er det tryggeste at dere bare har sex, uten chilling og kos. 

Anonymkode: f5108...d60

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ta på litt antibac /sprit på nuppene så roer deg seg, evt litt foundation men husk rene hender! 
Du kan også bruke dr greve intimservietter før det blir sex

Anonymkode: e8789...4aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville vert mye mer opptatt av å bruke kondom

Anonymkode: f27a0...511

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ville vert mye mer opptatt av å bruke kondom

Anonymkode: f27a0...511

Det er en selvfølge, det skal vi selvsagt bruke! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å unngå røde prikker er det viktig å bruke en god høvel og aller helst barbere med hårene. Blir ikke like glatt, men det er det ingen som bryr seg om heller :) Aldri smøre noe med parfyme rett etterpå for da blir det fort bare svie og prikker.

Anonymkode: 2d9b0...31e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange menn tenner på fittelukt… så hvis du ikke har 💩 før dere møtes tror jeg ikke du trenger å stresse så mye med vask egentlig… mange menn foretrekker heller lukten av fitte fremfor at det lukter såpe og blomster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mange menn tenner på fittelukt… så hvis du ikke har 💩 før dere møtes tror jeg ikke du trenger å stresse så mye med vask egentlig… mange menn foretrekker heller lukten av fitte fremfor at det lukter såpe og blomster

Seriøst? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Seriøst? 

ja faktisk helt seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

ja faktisk helt seriøst. 

Så, så lenge man har dusjet engang samme dagen så gjør det ingenting om man lukter litt underliv? Eller det gjør man vel uansett om man har dusjet rett før eller ikke…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg bruker som regel en toner med alkohol (uten parfyme) og så sinksalve der jeg hsr barbert. Klapper det på der det er rødt, så har det som regel roet seg innen ting skjer. Har aldri likt å gå rett på første gang, må ha en liten oppbygging. Et glass vin og prate litt, en film, et eller annet. 

Anonymkode: 724c5...429

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pust med magen.du kan ikke planlegge alt i detalj. Så lenge du er ren er det bra. Hvis du er usikker ville jeg spylt underlivet igjen rett før han kommer. Husk han er sikkert like usikker som deg... ofte blir stemningen lett og god med litt rolig musikk i bakgrunnen, demp belysningen litt,  tenn noen lys. Ha det fint og rent hjemme. Prøv å vær ærlig om du er nervøs. Det kan være godt for den andre å høre og stemningen lettes umiddelbart. Tenk at dette også skal være godt og fint for seg. Ta imot også.

Anonymkode: 9bb0c...169

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Men kjenner du ikke denne mannen da?

Anonymkode: 8ac78...27f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Pust med magen.du kan ikke planlegge alt i detalj. Så lenge du er ren er det bra. Hvis du er usikker ville jeg spylt underlivet igjen rett før han kommer. Husk han er sikkert like usikker som deg... ofte blir stemningen lett og god med litt rolig musikk i bakgrunnen, demp belysningen litt,  tenn noen lys. Ha det fint og rent hjemme. Prøv å vær ærlig om du er nervøs. Det kan være godt for den andre å høre og stemningen lettes umiddelbart. Tenk at dette også skal være godt og fint for seg. Ta imot også.

Anonymkode: 9bb0c...169

Om hensikten er å være FWB så ville jeg droppet den romantiske stemningen. 

Anonymkode: f5108...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men kjenner du ikke denne mannen da?

Anonymkode: 8ac78...27f

Joda, kjenner han men har ikke ligget med han før, så… 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Så, så lenge man har dusjet engang samme dagen så gjør det ingenting om man lukter litt underliv? Eller det gjør man vel uansett om man har dusjet rett før eller ikke…?

Man bør ta seg en dusj samme dag som man har sex, men like før er unødvendig. Om du har dusjet idag og skal ligge kl 20 feks er det null problem. Men å ikke dusje på mange dager er litt turn off.. mange menn liker å slikke etter feks dama har trent og blitt sikkelig svett nedentil. vagina produserer dufthormon for å få mannen kåt, det er biologien.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...