Gå til innhold

Han er 10 år yngre, ulykkelig forelsket

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Bare lufter litt da jeg ikke vil snakke med noen jeg kjenner om dette. I går og i dag har jeg følt meg tung, trist og håpløs for føler det er bedre jeg avslutter dette nå enn senere når en av oss blir skikkelig såret. Jeg tenker på reaksjonen til venninna mi og det hånlige uttrykket når jeg sa han er 24, jeg tror ikke jeg orker å stå i den kampen hvor alle kommer til å være negative og se ned på meg. Vet det finnes gode og støttende folk som jeg har sett i tråden også, og har mamma på laget. Hadde vært verdt å kjempe for om statistikken var god med slik aldersforskjell, men har begynt å se for meg at han bare er forelsket og blind og ikke tenker klart, om en stund hadde han nok fått kalde føtter og avsluttet, og da er det kanskje for sent for meg å treffe en jeg kan få barn med. Vi får se hva som skjer. Takker uansett for godheten deres :klemmer: 

Anonymkode: 90a15...29a

Hva venninna di mener om dette, har da virkelig ikke noe å si 🤔 Det er jo ikke hu som skal date han 😄

Følg magefølelsen din du og go for it 😊 Man lever bare 1 gang 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
On 6/19/2024 at 1:35 PM, AnonymBruker said:

Les hva du selv skriver. Det er alt jeg sier.  LES det - og ta det inn. 

(Og du "ser for deg" at han også får kommentarer?. Hjelpe meg). 

Anonymkode: 56d2e...448

Hadde en prat med mamma i dag om at han er for ung og hun rev seg i håret og sa «SÅ dum er du ikke, skulle helt ærlig ønske faren din var 10 år yngre enn meg fremfor eldre». Så jeg har bestemt meg for å gi det en sjans, håper det bare var en dårlig periode med mye unødvendig bekymring :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hadde en prat med mamma i dag om at han er for ung og hun rev seg i håret og sa «SÅ dum er du ikke, skulle helt ærlig ønske faren din var 10 år yngre enn meg fremfor eldre». Så jeg har bestemt meg for å gi det en sjans, håper det bare var en dårlig periode med mye unødvendig bekymring :) 

Fantastisk! 

Husk å stole på deg selv fremover. DU kjenner hva som er best for DEG. Du er en voksen kvinne og ikke en fjortis som lar seg styre av hva andre synes. 

Lykke til med kjærligheten! Nyt det. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
26 minutter siden, AnonymBruker said:

Fantastisk! 

Husk å stole på deg selv fremover. DU kjenner hva som er best for DEG. Du er en voksen kvinne og ikke en fjortis som lar seg styre av hva andre synes. 

Lykke til med kjærligheten! Nyt det. 

Helt enig med deg og takk ❤️ Var bare godt å ha med både mamma og pappa på laget på den måten, de ble virkelig frustrert og oppgitt og det trengte jeg for å våkne litt 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke like mye, men jeg er fire år eldre enn kjæresten min. Jeg syntes det var litt vanskelig, iom at han har ymtet på at han gjerne vil ha et barn og jeg føler meg ferdig. (har to stk) . Sjekket også fruktbarhet og har mange år igjen på tross av at jeg er 35, så det gjorde værtfall at jeg fant roen. 

Om han liker deg godt så gå for det! Kjærlighet er kjærlighet ❤️ 

Anonymkode: d9762...050

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...