AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #41 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Legg merke til hvor annerledes svarene er i denne tråden, enn når det er en mann som er en god del år eldre enn en kvinne. Anonymkode: 20a4c...16b Det er et annet maktforhold mellom en eldre mann og yngre kvinne. Det er bare ikke å beknekte. Man kan ikke kalle det likestilling når det er åpenlyse biologiske forskjeller som gjør at det blir noe helt annet når hun er eldre enn når han er det. Anonymkode: 45bb1...d28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #42 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Legg merke til hvor annerledes svarene er i denne tråden, enn når det er en mann som er en god del år eldre enn en kvinne. Anonymkode: 20a4c...16b Enig, det er nesten surrealistisk å lese... Anonymkode: 07da7...0ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #43 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Enig, det er nesten surrealistisk å lese... Anonymkode: 07da7...0ee Dere to må lære dere å lese bedre. Det er ikke mange som reagerer på ti års aldersforskjell, begge veier. Det man reagerer på i de trådene dere tenker på, er når mannen er i 40-50-årene og ønsker seg dame som er i tjueårene. Da er aldersforskjellen veldig ulik, og han kunne faktisk vært faren hennes. Til TS vil jeg si at jeg tror du må ha litt is i magen. Jeg er selv mor til en gutt/mann som har passert tjue, og vet hvor lite modne de er i den alderen. Ja, de kan virke voksne på de fleste områder, men... Og damer kommer og går... Nå er min sønn i et forhold til ei som er jevnaldrende, men jeg vet at det plutselig kommer andre inn i bildet, og at mye kan endres i den alderen. Du kan være heldig, men ha som sagt litt is i magen. Jeg ville ha tenkt at det var mer trygt om han var 30 og du 40. Da har han rast fra seg og er mer klar for å etablere seg. Anonymkode: 57e80...b42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #44 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg selv er forelsket i en som er 12 år yngre en meg. Han er 25. Vi har det fint sammen enn så lenge å tenker at man må bare leve livet her og nå. Å du er da vel like mye verdt som en på hans egen alder❤️ Anonymkode: 87fb5...bf0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #45 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Legg merke til hvor annerledes svarene er i denne tråden, enn når det er en mann som er en god del år eldre enn en kvinne. Anonymkode: 20a4c...16b Ikke når aldersforskjellen er "bare" 10 år og begge er voksne. De tilfellene du tenker på, er nok der - menn på 40+ ønsker å ha sex med unge kvinner/jenter på 18 - det er åpenbart at disse mennene kun ønsker sex med (flest mulig) ungjenter, ikke noe mer Om en mann på 34 hadde skrevet her at han var kjempeforelsket i en kvinne på 24, tror jeg ikke noen hadde leet på et øyelokk. Men motbevis meg gjerne. Anonymkode: 02f13...e09 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #46 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ikke når aldersforskjellen er "bare" 10 år og begge er voksne. De tilfellene du tenker på, er nok der - menn på 40+ ønsker å ha sex med unge kvinner/jenter på 18 - det er åpenbart at disse mennene kun ønsker sex med (flest mulig) ungjenter, ikke noe mer Om en mann på 34 hadde skrevet her at han var kjempeforelsket i en kvinne på 24, tror jeg ikke noen hadde leet på et øyelokk. Men motbevis meg gjerne. Anonymkode: 02f13...e09 Nei, ikke helt enig her. Har lest en del om man passer som en kvinne på en viss alder hvor mannen faktisk ikke var mer enn 5-7 år. Alle innleggene var for det meste kritiske og hadde meninger om at kvinnen helst burde faktisk finne en på EKSAKT alder… faktisk tror jeg det er en nylig tråd om det. Se det selv. Anonymkode: afb4c...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #47 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, ikke helt enig her. Har lest en del om man passer som en kvinne på en viss alder hvor mannen faktisk ikke var mer enn 5-7 år. Alle innleggene var for det meste kritiske og hadde meninger om at kvinnen helst burde faktisk finne en på EKSAKT alder… faktisk tror jeg det er en nylig tråd om det. Se det selv. Anonymkode: afb4c...65f 5-7 eldre* Anonymkode: afb4c...65f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #48 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke helt enig her. Har lest en del om man passer som en kvinne på en viss alder hvor mannen faktisk ikke var mer enn 5-7 år. Alle innleggene var for det meste kritiske og hadde meninger om at kvinnen helst burde faktisk finne en på EKSAKT alder… faktisk tror jeg det er en nylig tråd om det. Se det selv. Anonymkode: afb4c...65f Jeg tror deg, jeg tror bare at det er flere tråder der det kommer til uttrykk at godt voksne menn ønsker sex med tenåringer. Anonymkode: 02f13...e09 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #49 Del Skrevet 11. juni 2024 Ærlig talt, jeg har aldri datet eldre menn! Hvorfor skal jeg det? Jeg er meg, og det at en dame er yngre enn meg, hva har det å si? Jeg er da bedre enn de fleste andre damer. Man er ikke sammen med alderen til en person! Min mann fortjener ikke ei yngre dame, han fortjener så vidt meg 😎Som er mye eldre enn han. Heldig er han som fikk beholde meg. Anonymkode: aebe2...e78 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #50 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Enig, det er nesten surrealistisk å lese... Anonymkode: 07da7...0ee Det er fordi menn skal pule,ikke dele tanker. Det ER en forskjell. Og det skjønner dere. Anonymkode: aebe2...e78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #51 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nei, ikke helt enig her. Har lest en del om man passer som en kvinne på en viss alder hvor mannen faktisk ikke var mer enn 5-7 år. Alle innleggene var for det meste kritiske og hadde meninger om at kvinnen helst burde faktisk finne en på EKSAKT alder… faktisk tror jeg det er en nylig tråd om det. Se det selv. Anonymkode: afb4c...65f Eller var det at kvinnene sa deres egne preferanser for seg var det? Har ikke lest tråden tror jeg ikke, men har svart i en sånn tråd for lenge siden. Jeg gjør, å jeg ser ikke problemet med at de som vil ha noen 10 år eldre eller yngre skal være så mye mer akseptert i sine valg enn at jeg også kan få preferanser det jeg ønsker? Har 5+5- og det stemmer godt med hvem jeg kjenner det mest i magen rundt. Det er en grunn til at jeg har det, den er satt etter det jeg opplever å være interisert i, ikke at jeg tvinger meg til å glemme min kjærlighet for Johannes på 45 og Leonard på 23. Jeg har ikke opplevd noen kjærlighet for dem, sånn tilfeldigvis. Dømmer ikke ts som har. Men dømmer de som er sexiste og alltid skal snakke stygt om sine jevnaldrende. Både kvinner og menn, for begge leiere er her. Anonymkode: f8788...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #52 Del Skrevet 11. juni 2024 Tusen takk for videre svar, har lest alle ❤️ Og det er fint det ble poengtert at det ikke handler om sex for det er helt riktig og egentlig litt uvant for meg, vanligvis når jeg dater er det sex som er trist nok er høydepunktet med relasjonen, mens nå tenker jeg på ting som å holde hender og ha fine samtaler med han, og øyekontakten ikke minst, og kyssing. Tenker ikke på sex. Det er han som person jeg har falt for, for det gode mennesket han er og takknemligheten for at han har fått meg til å føle meg sett og verdifull. Anonymkode: 90a15...29a 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #53 Del Skrevet 11. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Tusen takk for videre svar, har lest alle ❤️ Og det er fint det ble poengtert at det ikke handler om sex for det er helt riktig og egentlig litt uvant for meg, vanligvis når jeg dater er det sex som er trist nok er høydepunktet med relasjonen, mens nå tenker jeg på ting som å holde hender og ha fine samtaler med han, og øyekontakten ikke minst, og kyssing. Tenker ikke på sex. Det er han som person jeg har falt for, for det gode mennesket han er og takknemligheten for at han har fått meg til å føle meg sett og verdifull. Anonymkode: 90a15...29a Og fordi han gjør at føler deg ung igjen. Husk å ta med alle grunnene når du først er i gang 🤣 dette her er jo rene galskap, du pusher 40 snart og fyren blir bare 30. Satan!! Anonymkode: 8bf38...f75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #54 Del Skrevet 11. juni 2024 Jeg var 36 og han 28 da vi møttes. Virkelig kjærlighet ved første blikk. Nå bor vi sammen og er så lykkelig. Ikke hørt at mange reagerer på at jeg er eldre. Jeg har barn fra før. Blitt enige om at om jeg blir gravid så blir jeg det, og om ikke så har vi barnet mitt fra før Ikke vært så lykkelig noen gang. Han tar så godt vare på meg. Er så god og varm på innsiden. Gir meg så mye oppmerksomhet og kjærlighet. Forteller meg hver dag hvor god jeg er. Sier ofte hvor glad han er for at han traff meg. Jeg sier; go for it ❤️😍 Anonymkode: 0153f...5d0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #55 Del Skrevet 12. juni 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Og fordi han gjør at føler deg ung igjen. Husk å ta med alle grunnene når du først er i gang 🤣 dette her er jo rene galskap, du pusher 40 snart og fyren blir bare 30. Satan!! Anonymkode: 8bf38...f75 Vil ikke si jeg pusher 40 når det er 6 år til, da blir livet veldig kort om man skal tenke sånn 😄 Enig det er litt galskap og prøver jo å holde meg litt tilbake. Men er ironisk for meg at en på 24 er den mest modne og snilleste jeg har møtt, tatt i betraktning at jeg har datet en del over 40. Han får meg også til å føle meg trygg, så han har fått se noen morsomme og romantiske sider av meg som ingen andre har fått frem, ante faktisk ikke at man kan ha det så gøy med noen. Er litt som å henge med bestevenninnen min, bare at jeg også er svært fysisk tiltrukket. Anonymkode: 90a15...29a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #56 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vil ikke si jeg pusher 40 når det er 6 år til, da blir livet veldig kort om man skal tenke sånn 😄 Enig det er litt galskap og prøver jo å holde meg litt tilbake. Men er ironisk for meg at en på 24 er den mest modne og snilleste jeg har møtt, tatt i betraktning at jeg har datet en del over 40. Han får meg også til å føle meg trygg, så han har fått se noen morsomme og romantiske sider av meg som ingen andre har fått frem, ante faktisk ikke at man kan ha det så gøy med noen. Er litt som å henge med bestevenninnen min, bare at jeg også er svært fysisk tiltrukket. Anonymkode: 90a15...29a Vet du hva, det handler så mye om personlighet og ikke om alder. Han - og det dere har sammen - høres jo helt fantastisk ut! Hold fast i det, sier nå jeg, og nyt hvert sekund. Det er ingen garantier for noe som helst her i livet, og kjærligheten kommer ikke bankende på døra særlig ofte. Tro meg - ikke gi slipp på noe så fint bare fordi "noen kanskje vil synes det er litt rart". Hva har de med dere å gjøre? Ingenting. Og du, gi f*** i hva som kanskje skjer om 10-15-20 år. Det vet vi aldri uansett. Husk også at det finnes menn som genuint foretrekker at kvinner er eldre enn dem, det er ikke et minus med noen aldringstegn da, det er et pluss (tenk på Macron og kona, eller han som vistnok skal spille James Bond, Aaron Taylor-Johnson, google ham og kona også 😊) Jeg synes du skal nyte den fine mannen du har møtt og kjærligheten deres alt du orker. Går det ikke, så går det ikke, da har du i det minste opplevd en fantastisk og romantisk kjærlighetshistorie. Barn er vel heller ikke umulig? Da faren min var 24, var han gift og hadde to barn. Det er heller ingen garantier for at du møter en fin fyr på samme alder som er klar for barn, hvis du skulle droppe ham her (som jo helt tydelig er den du vil ha! Det hadde nesten vært unfair mot en annen mann). Kjør på. Nyt det. Kjærligheten dukker ikke opp så mange ganger i livet som man tror når man er ung. Ikke kast den bort. Anonymkode: 56d2e...448 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #57 Del Skrevet 12. juni 2024 31 minutter siden, AnonymBruker said: Vet du hva, det handler så mye om personlighet og ikke om alder. Han - og det dere har sammen - høres jo helt fantastisk ut! Hold fast i det, sier nå jeg, og nyt hvert sekund. Det er ingen garantier for noe som helst her i livet, og kjærligheten kommer ikke bankende på døra særlig ofte. Tro meg - ikke gi slipp på noe så fint bare fordi "noen kanskje vil synes det er litt rart". Hva har de med dere å gjøre? Ingenting. Og du, gi f*** i hva som kanskje skjer om 10-15-20 år. Det vet vi aldri uansett. Husk også at det finnes menn som genuint foretrekker at kvinner er eldre enn dem, det er ikke et minus med noen aldringstegn da, det er et pluss (tenk på Macron og kona, eller han som vistnok skal spille James Bond, Aaron Taylor-Johnson, google ham og kona også 😊) Jeg synes du skal nyte den fine mannen du har møtt og kjærligheten deres alt du orker. Går det ikke, så går det ikke, da har du i det minste opplevd en fantastisk og romantisk kjærlighetshistorie. Barn er vel heller ikke umulig? Da faren min var 24, var han gift og hadde to barn. Det er heller ingen garantier for at du møter en fin fyr på samme alder som er klar for barn, hvis du skulle droppe ham her (som jo helt tydelig er den du vil ha! Det hadde nesten vært unfair mot en annen mann). Kjør på. Nyt det. Kjærligheten dukker ikke opp så mange ganger i livet som man tror når man er ung. Ikke kast den bort. Anonymkode: 56d2e...448 Anonymkode: 90a15...29a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MariaIsabel Skrevet 12. juni 2024 #58 Del Skrevet 12. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 12.00): Overgangsalder er heldigvis ganske generisk og mamma kom ikke i overgangsalder før rundt 55 år. Men ellers er det viktige ting du tar opp. Han er kanskje for ung til å se frem i tid, det er jo han som er mest pågående om at dette kan fungere som et seriøst forhold. Det er også en på 38 år som har vist interesse og jeg lurer på om jeg skal gi han en sjanse istedenfor, selv om jeg liker han andre best. Anonymkode: 90a15...29a Som regel er det en god indikasjon ja, men så har man meg da - mamma kom også i overgangsalderen rundt 55 år, og fikk siste barn naturlig som 43-åring. Jeg måtte igjennom IVF nå som 29 fordi jeg er på vei inn i overgangsalder. 🫠 For min del har det gjort mye med kroppen, men det varierer jo også mye - noen merker det ikke i det hele tatt. Psykisk merker jeg at jeg føler meg gammel og grå, selv om jeg fremdeles er i 20-årene, og jeg føler på at mannen er mer "ungdommelig" enn meg, selv om vi er like gamle. Om jeg faktisk hadde vært mye eldre enn ham, så hadde jeg nok følt mye mer på det enn jeg gjør. Samtidig så er jo dette bare min erfaring. Det kan godt hende du opplever noe helt annet. Det er bare lurt å tenke godt igjennom hva som kan komme opp. For alt jeg vet, så kan det hende du og denne unge mannen er som skapt for hverandre, og at alderen aldeles ikke blir noen utfordring. Lykke til uansett hva du velger ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2024 #59 Del Skrevet 13. juni 2024 Åååh feel you! Jeg er helt bergtatt av en mann på 33, er selv 41 i løpet av året. Det er bare så vanvittig frustrende 🙈 Jeg har pusha 40 i tillegg… Uff Anonymkode: 5a02d...39b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2024 #60 Del Skrevet 14. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Åååh feel you! Jeg er helt bergtatt av en mann på 33, er selv 41 i løpet av året. Det er bare så vanvittig frustrende 🙈 Jeg har pusha 40 i tillegg… Uff Anonymkode: 5a02d...39b Hvorfor skal det ikke kunne bli dere? Hvis det var forskjell på åtte år der mannen var den eldste ville ingen ha leet på et øyelokk! Det er liksom når kvinnen er eldst at dette er så veldig rart? Jeg klarer ikke å forstå logikken. Er han en bra mann, og ikke et av disse fjolsene som løper etter småjenter, så skal det ikke være noe i veien for at dere kan bli et par. Anonymkode: 57e80...b42 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå