AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #1 Del Skrevet 9. juni 2024 Hvilken lyefarge vil dere si jeg har? Bilde tatt i sollys. (Dette er nærbilde av bildet siden jeg ikke ønsket å bli gjenkjent) Hvilken farger på øyenskygge kan passe til øyenfargen min? Anonymkode: 7fd3f...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #2 Del Skrevet 9. juni 2024 Brosjefarga Anonymkode: bcfea...907 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #3 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Brosjefarga Anonymkode: bcfea...907 Ja, det kan jeg vurdere. Hadde tenkt på gull selv. Er litt feig på øyenskygge og skal nå prøve å gjøre noe med det. Tenker du fargen er lys blå? Jeg synes den varierer litt, men er liksom ikke sånn helt lys blå som mange andre har. ts Anonymkode: 7fd3f...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #4 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg har lysegrønne og passer best til brunlig øyeskygge syns jeg, med lys hvitlig innerst. Gull er sjeldent pent uansett syns jeg, liker ikke sånn type sminke. Kan ikke helt se hva slags farge du har, mørk grå/blå? Kanskje velge litt kald farge? Anonymkode: a821b...982 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #5 Del Skrevet 10. juni 2024 Det er jo nesten umulig å se øyefargen din på dette bildet. Tror ikke du blir gjenkjent om du legger ut et klarere bilde. På min skjerm er de en slags metallisk grønn blå farge. Anonymkode: e6d6b...05f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #6 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er jo nesten umulig å se øyefargen din på dette bildet. Tror ikke du blir gjenkjent om du legger ut et klarere bilde. På min skjerm er de en slags metallisk grønn blå farge. Anonymkode: e6d6b...05f Anonymkode: 7fd3f...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #7 Del Skrevet 10. juni 2024 Lettere å se på bildet over? Tatt i sollys. Vet ikke om fargen er helt sånn som den er. ts Anonymkode: 7fd3f...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #8 Del Skrevet 10. juni 2024 Anbefaler å heller legge ut et klart bilde og eventuelt dele det i to, slik at bare halve øyet viser. Poenget er vel å vise fargen, og den er meget uklar. Anonymkode: d298a...92a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #9 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Anbefaler å heller legge ut et klart bilde og eventuelt dele det i to, slik at bare halve øyet viser. Poenget er vel å vise fargen, og den er meget uklar. Anonymkode: d298a...92a Kan det være at jeg har måtte redusere størrelse på bildet? For bildene er for stor til å laste opp. Og så er det jo veldig zoomet inn. Kan være derfor også. ts Anonymkode: 7fd3f...080 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBrukerNeida Skrevet 10. juni 2024 #10 Del Skrevet 10. juni 2024 Du er såpass nærme kameraet at bilde blir litt uklart. Ta heller et vanlig bilde og beskjær det på telefonen din slik at bare øyet viser seg. Nå er ikke jeg kvinne og jeg bruker heller ikke øyenskygge, men jeg er glad i kunst og farger. Ut ifra det jeg ser ville jeg foreslått en ferskenrosa, rødlig kopper, eller kanskje en dyp lillafarge om de er grønnere enn det som vises på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #11 Del Skrevet 12. juni 2024 Du må ta bildet slik at du får øyet i fokus. På kameraappen kan du trolig trykke på delen av bildet som skal være i fokus. Ville sagt blågrønn. Farger som passer, ville jeg googlet litt. Det er sikkert mange gode anbefalinger på nett med bilder og eksempler. Anonymkode: 7f119...db0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2024 #12 Del Skrevet 12. juni 2024 Tenker lillatoner ( ikke for mørke) bronsjetoner ville vært fint. Anonymkode: ed69b...a62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå