AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #41 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Finn en bikini som sitter godt og ikke klemmer på fettet. Synes disse var fine: Anonymkode: bbfb7...261 Selvsagt er alt fint på litt frodige damer som har formene på de rette stedene og i tillegg er smellvakre og noenlunde trente. Blir ikke helt det samme på burugler med eplefasong og slaskete cellulitthud, da vil en mer anonym badedrakt gjøre større nytte. Anonymkode: f279f...9a7 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #42 Del Skrevet 10. juni 2024 Jeg synes faktisk man må ta konsekvensene av sine valg og ikke gå i bikini/ badetøy hvis kroppen ikker er sommerklar. Hvorfor vil du vise frem at du ikke klarer å ta vare på kroppen din? Anonymkode: 7536b...7d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Momma Skrevet 10. juni 2024 #43 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg synes faktisk man må ta konsekvensene av sine valg og ikke gå i bikini/ badetøy hvis kroppen ikker er sommerklar. Hvorfor vil du vise frem at du ikke klarer å ta vare på kroppen din? Anonymkode: 7536b...7d2 Det er ikke alle som drar på stranden for å posere. Enkelte gjør det, tro det eller ei!, for å ta seg et bad og sole seg. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #44 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Jeg synes faktisk man må ta konsekvensene av sine valg og ikke gå i bikini/ badetøy hvis kroppen ikker er sommerklar. Hvorfor vil du vise frem at du ikke klarer å ta vare på kroppen din? Anonymkode: 7536b...7d2 Hva skal hun bade i, da? Burka? Anonymkode: a010b...bd5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #45 Del Skrevet 10. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg synes faktisk man må ta konsekvensene av sine valg og ikke gå i bikini/ badetøy hvis kroppen ikker er sommerklar. Hvorfor vil du vise frem at du ikke klarer å ta vare på kroppen din? Anonymkode: 7536b...7d2 Håpløs kommentar. Enda verre om du faktisk mener det. Det handler om å tilbringe kvalitetstid med familien, og delta i deres aktivitet. Normalt tar jeg ikke meg selv så høytidelig, men det siste året har kroppen respondert litt merkelig, og jeg sliter med å holde vekta nede. I en travel hverdag, med egen bedrift, høyt aktivitetsnivå i familien, gamle og syke foreldre, så blir det vanskelig å prioritere trening. Anonymkode: 88a2e...4f0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #46 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt er alt fint på litt frodige damer som har formene på de rette stedene og i tillegg er smellvakre og noenlunde trente. Blir ikke helt det samme på burugler med eplefasong og slaskete cellulitthud, da vil en mer anonym badedrakt gjøre større nytte. Anonymkode: f279f...9a7 Nå er også cellulitter og valker photoshoppet vekk i disse bildene. Som tidligere plus size må jeg si at dette gjorde meg alltid utrolig irritert, misvisende reklame og fortsetter jo å sette urealistiske kroppsbilder. Aldri har de dobbelthake heller, de fleste plus size modeller fettsuger ansiktet. Slitsom verden vi lever i. Anonymkode: 47e3d...b4d 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 10. juni 2024 #47 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Selvsagt er alt fint på litt frodige damer som har formene på de rette stedene og i tillegg er smellvakre og noenlunde trente. Blir ikke helt det samme på burugler med eplefasong og slaskete cellulitthud, da vil en mer anonym badedrakt gjøre større nytte. Anonymkode: f279f...9a7 Tenker det samme å blir feil når kvinner sier ting som hun er like stor som meg.. ja vell men er du like heldig hvor fette legger seg😅? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #48 Del Skrevet 10. juni 2024 Ta på deg så mye klær at du føler deg vel. Lette sommerkjoler er da like deilig å gå i. Og det er jo stort utvalg i større og mindre badedrakter. Voksne damer trenger ikke å gå med rompa bar. Anonymkode: 21145...01b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #49 Del Skrevet 10. juni 2024 enig at det er ukonfertabelt og gå ut om en ikke har klart og bli klar. Men det er bedre og være ute på standa bade og være aktiv en og bli sittende inne og legge på seg enda mer. SÅ for min del om jeg ser noen med ekstra vekt på standa tenker jeg bare bra du gikk ut og var aktiv i stedet for å sitte stille den dagen Anonymkode: 4b411...aba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #50 Del Skrevet 10. juni 2024 Blåmonster skrev (19 timer siden): Når jeg er på stranden så ser jeg nesten kun overvektige mennesker, så skjønner egentlig ikke at kroppspress er en ting .., virker jo som kvinner gir F? Spørs om ikke du må revurdere ditt syn på hva som er overvektig. Anonymkode: 08d68...797 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #51 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Tommel opp fra meg! Disse damene er da mye flottere en de såkalte skinnmagre modellene! Anonymkode: 5280d...422 Klarer du ikke å fremheve det ene uten å tråkke ned det andre? Vi som er såkalt skinnmagre finnes også, tro det eller ei. Anonymkode: 423bd...0f4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #52 Del Skrevet 10. juni 2024 Blåmonster skrev (19 timer siden): Når jeg er på stranden så ser jeg nesten kun overvektige mennesker, så skjønner egentlig ikke at kroppspress er en ting .., virker jo som kvinner gir F? Det er mange som sitter hjemme og tror at stranda er full av influencere som ligger i vannkanten og tar selfies. Influencerne oppsøker egne steder for å ha sine egotripper. På vanlige strender er det vanlige mennesker, tykke, spinkle og de sånn midt i mellom, og mye sexy. Det er alltid noen der som tenker du er ok. Bry deg om dem. Anonymkode: 67a37...b21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 10. juni 2024 #53 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er mange som sitter hjemme og tror at stranda er full av influencere som ligger i vannkanten og tar selfies. Influencerne oppsøker egne steder for å ha sine egotripper. På vanlige strender er det vanlige mennesker, tykke, spinkle og de sånn midt i mellom, og mye sexy. Det er alltid noen der som tenker du er ok. Bry deg om dem. Anonymkode: 67a37...b21 Vi mennesker liker å tro at verden dreier seg om meg , meg og litt meg, tror ikke folk først oftere en fyldig dame en tanke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #54 Del Skrevet 10. juni 2024 Når du sier "noen kilo for mye" så tenker jeg sånn 5 kilo over idealvekten. Men her svarer folk som om TS har fedme?! Det er så lett å misforstå når man bruker slike modererende ord. Selv er jeg tjukk og kaller meg tjukk. For det er det jeg er. Går i bikini likevel. Anonymkode: 1da6d...a19 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #55 Del Skrevet 10. juni 2024 Det er vanskelig å skjule noe i en bikini, og jeg er ikke superfan av disse store bikinitrusene som liksom skal skjule magen. "Noen kilo for mye" kan være bokstavelig, men noen bruker det også om seg selv hvis de er på vippen mellom overvekt og fedme. Uansett tenker jeg at du må prøve forskjellige modeller og se. Hos meg legger fettet seg f.eks på rumpe og lår, og da synes jeg en bikinitruse som har høy skjæring er finest. Altså ikke noe som dekker til lårene, men som heller fremhever de litt, og da ikke lager en valke på låret. Selv når jeg er trent og føler meg fin så foretrekker jeg egentlig det, men det startet da jeg følte meg pløsete og tjukk rundt lårene. Du må finne noe du er komfortabel i. Uansett hva det blir, så er du verken alene om noen kilo for mye, eller det å være usikker i bikini på stranda. Håper du koser deg like mye uansett😊 Anonymkode: 6561e...515 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #56 Del Skrevet 10. juni 2024 Er det ikke da man har badedrakt? Anonymkode: 49039...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #57 Del Skrevet 10. juni 2024 10 poeng til mannen din 🏆 enig med han. Anonymkode: dc8b4...df6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå