AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #21 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Det har dessverre blitt noen kilo for mye og jeg er overhode ikke klar for bikinisesongen. Men ferien står for dør, og det er ingen bønn. Selv føler jeg for å kjøpe en litt større bikini, for å dekke meg litt til, men mannen min mener jeg må vise selvtillit med den kroppen jeg har, og vise den som den er. Han mener også at en større bikini bare fanger mer oppmerksomhet på størrelsen. Har han rett? Problemet mitt er at jeg er overhode ikke komfortabel med kroppen min slik den er, og kjenner null selvtillit. Anonymkode: 88a2e...4f0 Flott mann, vis deg som du er, dvs han er stolt av deg , vær stolt av deg selv! Bikinikroppen kommer i alle fasongen! Kos deg! Anonymkode: 279e2...7d2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #22 Del Skrevet 9. juni 2024 TS her. Mannen min forguder kroppen min akkurat som den er, så han er en engel der og jeg er sikker på at han kun har de beste hensikter. Når jeg sier større, så mener jeg ikke størrelse, men modell/type. Jeg har aldri vært noen fan av string, så det er fortstatt ikke så aktuelt, men jeg har alltid brukt små knytetruser og trekanttopper. Men størrelsen må uansett stemme. Jeg er enig med mannen min om at en modell som dekker mer (slik som mange Careless, som nevnt over her) tiltrekker mer oppmerksomet på min kropp og vekt. Anonymkode: 88a2e...4f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 9. juni 2024 #23 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det eneste man signaliserer da er at man er ukomfortabel i kroppen sin. Fake it ‘til you make it. Anonymkode: 6be28...6c3 Tja, jeg er ikke spesielt ukomfortabel i bikini, men tar på meg et omslagsskjørt om jeg reiser meg for å pakke om bagen, gå for å kjøpe en is, etc. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #24 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg bruker badedrakt, føler meg mer komfortabel i det. Er ikke overvektig, men liker ikke å vise fram magen min. Anonymkode: b6453...268 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #25 Del Skrevet 9. juni 2024 Blåmonster skrev (52 minutter siden): Når jeg er på stranden så ser jeg nesten kun overvektige mennesker, så skjønner egentlig ikke at kroppspress er en ting .., virker jo som kvinner gir F? Du kommer til å få et lykkeligere liv den dagen du slutter å glo på folk på stranda og konsentrere deg om dine egne saker. Anonymkode: 1996c...7bc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #26 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Spørs hva du definerer som større, men som mann synes jeg en kvinne er mye flottere med litt former en de som er modeller/skinnmagre. Anonymkode: 5280d...422 Som kvinne kan jeg trøste deg med at det er ikke for deg vi har former eller er magre. Anonymkode: 236e8...73c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 9. juni 2024 #27 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Det har dessverre blitt noen kilo for mye og jeg er overhode ikke klar for bikinisesongen. Men ferien står for dør, og det er ingen bønn. Selv føler jeg for å kjøpe en litt større bikini, for å dekke meg litt til, men mannen min mener jeg må vise selvtillit med den kroppen jeg har, og vise den som den er. Han mener også at en større bikini bare fanger mer oppmerksomhet på størrelsen. Har han rett? Problemet mitt er at jeg er overhode ikke komfortabel med kroppen min slik den er, og kjenner null selvtillit. Anonymkode: 88a2e...4f0 Jeg har aldri fått fanget min oppmerksomhet pga størrelse på folks bikini. Bruk det du ønsker og føler deg vel i. Det er vondt å ha for liten bikini som skjærer inn i ryggflesket. Jeg snakker av erfaring. Bruk klær i riktig størrelse for deg. Det er mest komfortabelt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #28 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kommer til å få et lykkeligere liv den dagen du slutter å glo på folk på stranda og konsentrere deg om dine egne saker. Anonymkode: 1996c...7bc Alle kikker da på folk rundt seg. Anonymkode: b6453...268 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 9. juni 2024 #29 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): TS her. Mannen min forguder kroppen min akkurat som den er, så han er en engel der og jeg er sikker på at han kun har de beste hensikter. Når jeg sier større, så mener jeg ikke størrelse, men modell/type. Jeg har aldri vært noen fan av string, så det er fortstatt ikke så aktuelt, men jeg har alltid brukt små knytetruser og trekanttopper. Men størrelsen må uansett stemme. Jeg er enig med mannen min om at en modell som dekker mer (slik som mange Careless, som nevnt over her) tiltrekker mer oppmerksomet på min kropp og vekt. Anonymkode: 88a2e...4f0 Der tar både du og din man feil. Ingen bryr seg om din kropp eller vekt på stranden. Folk er mest opptatt av seg selv (eller ungene sine). 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #30 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): TS her. Mannen min forguder kroppen min akkurat som den er, så han er en engel der og jeg er sikker på at han kun har de beste hensikter. Når jeg sier større, så mener jeg ikke størrelse, men modell/type. Jeg har aldri vært noen fan av string, så det er fortstatt ikke så aktuelt, men jeg har alltid brukt små knytetruser og trekanttopper. Men størrelsen må uansett stemme. Jeg er enig med mannen min om at en modell som dekker mer (slik som mange Careless, som nevnt over her) tiltrekker mer oppmerksomet på min kropp og vekt. Anonymkode: 88a2e...4f0 Din mening med "større" forandrer jo saken. Størrelsen på bikini vil jeg si har mer med alder å gjøre. Passer seg liksom ikke så godt for bestemor med hengerompe og hengepupper? Men man får gå i det man føler for selv. Anonymkode: 5280d...422 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 9. juni 2024 #31 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du kommer til å få et lykkeligere liv den dagen du slutter å glo på folk på stranda og konsentrere deg om dine egne saker. Anonymkode: 1996c...7bc Skal jeg se ned i bakken når jeg går forbi..? Man kan vel ha 2 tanker i hodet samtidig 🫠, lykkelig er vel noe mere komplekst en en tur på stranden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 9. juni 2024 #32 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Finn en bikini som sitter godt og ikke klemmer på fettet. Synes disse var fine: Anonymkode: bbfb7...261 Hun var jo veldig stor! Men ja man finner noe i Xxxl også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #33 Del Skrevet 9. juni 2024 Må du bruke bikini? Bruk badedrakt? Anonymkode: 7860b...42b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 9. juni 2024 #34 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Må du bruke bikini? Bruk badedrakt? Anonymkode: 7860b...42b Ja mer heldig med badedrakt , holder ting mere på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #35 Del Skrevet 9. juni 2024 Blåmonster skrev (7 timer siden): Ja mer heldig med badedrakt , holder ting mere på plass. Det var det jeg kom inn denne tråden for å si. Gå for badedrakt - er jo ikke noe å lure på. Anonymkode: 4b5b8...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #36 Del Skrevet 9. juni 2024 Kle deg slik du føler deg komfortabel, uavhengig av størrelsen på kroppen Anonymkode: f01cc...70f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #37 Del Skrevet 9. juni 2024 Ja til ny bikini - en som får deg til å føle deg sexy fremfor utrygg Anonymkode: fee1e...853 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #38 Del Skrevet 9. juni 2024 Blåmonster skrev (7 timer siden): Hun var jo veldig stor! Men ja man finner noe i Xxxl også. Tulling. Anonymkode: 242a0...4c5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 9. juni 2024 #39 Del Skrevet 9. juni 2024 Eller kjøp en badedrakt! Det synes jeg føles mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 10. juni 2024 #40 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tulling. Anonymkode: 242a0...4c5 Man finner jo noe iallfall i alle størrelser var poenget . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå