Gjest Cruella Skrevet 12. november 2002 #1 Del Skrevet 12. november 2002 Noen som har forslag til innhold i julekalenderen? Synes ikke det skal være for dyrt, men heller ikke bare tøyseting. Tenkte jeg skulle bli ferdig med kalenderen før 1.desember i år, men det har jeg tenkt hvert år.... Jeg har 3 barn, men lar de åpne tredje hver dag. På julaften åpner alle 3 en gave hver på morgenen, gjerne et spill etc. for å forkorte dagen. Dere andre som har flere barn, lar dere alle barna åpne hver dag? Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cruella Skrevet 12. november 2002 #2 Del Skrevet 12. november 2002 Så ikke tråden til Pearl, jeg, helledussen..... :D Der står det jo masse tips. Lisa-Beth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 12. november 2002 #3 Del Skrevet 12. november 2002 Moren min laget kalender til meg og mine 2 søsken da vi var barn! Et år med snop, et år med små leker (ting til skolen, små glassfugurer osv.)! Kjempekoz at mødre lager kalender til ungene!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
koldbruna Skrevet 16. november 2002 #4 Del Skrevet 16. november 2002 Hva med blyanter,små pyntegjenstander,leker som ikke koster mye,ei bok til de alle tre som du kan lese for de om kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå