Gå til innhold

Lar du «hvem som helst» komme inni deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Lurven
Sander33 skrev (På 15.6.2024 den 21.48):

Jeg spruter ikke i damer jeg ikke liker. 

Men seriøst, jeg får ikke orgasme om jeg ikke liker dama..

..men om jeg liker henne kan jeg sprute 10x i henne på en dag. Blir ikke så mye gang nr 10 da men.. 

Slutt å skryte på deg.

Du er vel ikke 33 år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 3.44):

Lar kun kjærester komme inni meg fordi jeg alltid bruker kondom ved sex utenom forhold.

Til og med i nytt forhold bruker jeg kondom i starten tross spiral. Jeg vil helst at han tester seg for kjønnssykdommer først. Har aldri skjønt meg på dem som er flinke med kondombruk fordi de vil unngå kjønnssykdommer, men med det samme de blir kjæreste dropper de kondomet uten å nødvendigvis vite hvor mange partnere nye kjæresten har hatt uten å ha brukt kondom. 

Anonymkode: b4ac0...861

tester du deg også, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 15.6.2024 den 23.39):

Ja..? Når begge har lyst, så har man sex. Har bare den ene lyst, så har man ikke sex.

Dette er ikke noe hokus pokus. 

Jeg hverken «gir» eller «mottar» noe empatiknull. Sex når ikke begge vil er norgesmesterskap i stusselighet og helt uaktuelt.

Anonymkode: 3d960...fc6

Men du har sex kun når du vil ha sex selv.

Anonymkode: 083a7...98b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.6.2024 den 8.46):

Skjønner interessen ja, men det blir jo å spille lotteri med helsa uansett? En som røyker trenger ikke å få lungekreft heller, men sjansen ligger der?

Anonymkode: bcece...ebe

Det er minst er hav av forskjell i risiko for å kreft av røyking og å få kreft av ubeskyttet sex. Det kan over hodet ikke sammenlignes. Men fint at det finnes vaksiner mot hpv. Jeg har selv tatt disse i voksen alder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loff77 skrev (På 21.6.2024 den 10.34):

Man er vel forskjellige da, hadde heller droppet det enn å bruke kondom, det er stor forskjell, å hevde noe annet er jo merkelig

Det som er merkelig er at dere som hele tiden gnåler om dette, ikke har evnen til å akseptere at ikke alle er som dere. Vi er rett og slett skapt forskjellige heldigvis, og når noen sier de ikke kjenner forskjell, så må du godta det, hva er problemet?

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det som er merkelig er at dere som hele tiden gnåler om dette, ikke har evnen til å akseptere at ikke alle er som dere. Vi er rett og slett skapt forskjellige heldigvis, og når noen sier de ikke kjenner forskjell, så må du godta det, hva er problemet?

Anonymkode: bcece...ebe

Kjennetegnet på en diskusjon er at ulike synspunkter får komme til uttrykk. Å akseptere det er også en del av det å akseptere at vi er forskjellige. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 2.27):

Lurer litt på om kvinner lar «hvem som helst» av dem man ligger med komme inni dem, eller om det er forbeholdt de man har en ekstra nærhet til? Altså er det et «hakk opp» å få lov til å sprute inni deg eller er det noe alle man ligger med «får lov til». 
 

Åpenbart ikke et fasistsvar på dette, men lurer på hva dere her inne tenker om det. 

Anonymkode: 04177...626

Dumt spørsmål som du sikkert vet svaret på selv 🙄.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Men du har sex kun når du vil ha sex selv.

Anonymkode: 083a7...98b

Selvfølgelig

Anonymkode: 3d960...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (På 21.6.2024 den 13.21):

Slutt å skryte på deg.

Du er vel ikke 33 år?

Nei jeg er ikke 33år. Hvem har sagt det🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA

Anonymkode: 96c40...95e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...