Gå til innhold

Lar du «hvem som helst» komme inni deg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Vi får håpe du ikke får livmorhalskreft om en 10-12 år da. 

Anonymkode: 15b52...9e4

Fint at hpv-vaksinen har kommet inn i barnevaksineprogrammet, slik at de unge slipper å bekymre seg for det mer, men selvsagt sørgelig at moralister som deg får en ting mindre å moralisere over. Å moralisere er tydeligvis så deilig for noen, at det rett og slett gjør dem kåte. 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ideelle er selvfølgelig i kondomet. Begynner å bli mange år siden jeg hadde samleie uten kondom sist.

Anonymkode: 3d960...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det ideelle er selvfølgelig i kondomet. Begynner å bli mange år siden jeg hadde samleie uten kondom sist.

Anonymkode: 3d960...fc6

Får du orgasme? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg tar steget med å ligge med noen så skal det ikke skortes på muligheten for å komme inni meg😂da står jeg heller over hele greia hvis det er et så stort problem. 

Anonymkode: 5d21b...026

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (56 minutter siden):

selvsagt sørgelig at moralister som deg får en ting mindre å moralisere over. Å moralisere er tydeligvis så deilig for noen, at det rett og slett gjør dem kåte

:klem2: 👍 👏     Kunne ikke sagt det mer treffende selv 

Jeg lurer imidlertid på om krampemoralistene egentlig vet hva ordet kåt betyr    :fnise:   

Endret av bullehurk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dropper stort sett kondomet, hatt Klamydia en gang og det fikk jeg medisiner mot og var raskt oppe å gikk igjen. Neglesopp derimot som ei smittena meg med har jeg fortsatt nå! 7mnd etter brudd og har forsøkt alskens neglelakker og tabletter. Siste utvei nå er laser...... Så moralen er at det er ikke bare kjønnssykdommer man kan bli smittet med. Neglesopp er satans verk!!!

Anonymkode: 7646e...1c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dem jeg har ligget med har jeg hatt et forhold til, kun en venn som jeg har ligget med. Jeg kan ikke dra på byen eller møte noen en gang for kun sex, jeg må ha noe form for kjemi med vedkommende og ha kjent dem litt. Så ikke noe problem og be dem hjem heller da. 

Anonymkode: feebb...be1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mumsmums skrev (14 minutter siden):

Ja. 

Hvem som helst? vel bekomme.

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (4 timer siden):

Får du orgasme? 

Av at han bruker kondom?

Det ideelle for meg, er at han kommer i kondomet.

Anonymkode: 3d960...fc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Av at han bruker kondom?

Det ideelle for meg, er at han kommer i kondomet.

Anonymkode: 3d960...fc6

Men har du glede av det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 2.27):

Lurer litt på om kvinner lar «hvem som helst» av dem man ligger med komme inni dem, eller om det er forbeholdt de man har en ekstra nærhet til? Altså er det et «hakk opp» å få lov til å sprute inni deg eller er det noe alle man ligger med «får lov til». 
 

Åpenbart ikke et fasistsvar på dette, men lurer på hva dere her inne tenker om det. 

Anonymkode: 04177...626

Nei æsj!

Ingen andre enn primærpartner får lov til det. Handler ikke bare om nærhet, men også smitte etc.

Anonymkode: d0543...a9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (7 timer siden):

Men har du glede av det? 

Idiotisk spørsmål. Selvsagt har hun det, ellers hadde hun vel latt være. At du og enkelte andre surmuler og hele tiden  offentligjøre hvor ille det er for deg å ha på deg et kondom har vi nå fått høre mange ganger, så hvorfor skal du på død og liv prøve å avskrekke andre folk til ikke å bruke det? Hva er ditt motiv for det? Om å gjøre å få spredd mest mulig kjønnssykdommer? Påføre kvinner helseplager ved å bruke hormoner? Nei, bruk kondom folkens, og vær stolte av det.

Anonymkode: bcece...ebe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lar generelt ikke hvem som helst komme inni meg med noe😅 om jeg skulle hatt tilfeldig sex hadde jeg selvfølgelig brukt kondom, men hadde ikke hatt tilfeldig sex med hvem som helst heller.

Anonymkode: dc5ca...d0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 2.27):

Lurer litt på om kvinner lar «hvem som helst» av dem man ligger med komme inni dem, eller om det er forbeholdt de man har en ekstra nærhet til? Altså er det et «hakk opp» å få lov til å sprute inni deg eller er det noe alle man ligger med «får lov til». 
 

Åpenbart ikke et fasistsvar på dette, men lurer på hva dere her inne tenker om det. 

Anonymkode: 04177...626

Vil menn ha barn med hvem som helst? 

Anonymkode: 837c0...533

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Hva er ditt motiv for det? Om å gjøre å få spredd mest mulig kjønnssykdommer? Påføre kvinner helseplager ved å bruke hormoner?

Ja, du har rett! Det er mitt motiv. Ellers kan du vel la vedkommende få svare for seg selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Topper og daler skrev (13 minutter siden):

Ja, du har rett! Det er mitt motiv. Ellers kan du vel la vedkommende få svare for seg selv. 

Så du mener i tillegg at du har enerett til å bruke og å fremføre meninger på forumet?

Anonymkode: bcece...ebe

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 2.27):

Lurer litt på om kvinner lar «hvem som helst» av dem man ligger med komme inni dem, eller om det er forbeholdt de man har en ekstra nærhet til? Altså er det et «hakk opp» å få lov til å sprute inni deg eller er det noe alle man ligger med «får lov til». 
 

Åpenbart ikke et fasistsvar på dette, men lurer på hva dere her inne tenker om det. 

Anonymkode: 04177...626

 

Over hodet ikke. Har ikke sex med hvem som helst heller. De som kommer så tett på meg at vi har sex, de er også vurdert "verdige" til å komme inni meg.

Jeg er da for pokker ikke ei hore som gjør forskjell på "kundene" mine ettersom hva de har betalt eller hva de er verd!!

Anonymkode: 78cbd...424

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

 

Over hodet ikke. Har ikke sex med hvem som helst heller. De som kommer så tett på meg at vi har sex, de er også vurdert "verdige" til å komme inni meg.

Jeg er da for pokker ikke ei hore som gjør forskjell på "kundene" mine ettersom hva de har betalt eller hva de er verd!!

Anonymkode: 78cbd...424

Bra det! Denne "verdigheten" gjelder visst ikke for russ virker det som.. finnes vel noen få som bruker kondom men ikke mange.

Anonymkode: bcece...ebe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Topper og daler skrev (9 timer siden):

Men har du glede av det? 

Langt mer glede enn om han ikke bruker kondom ja. «Hoppe av i svingen» er ikke en metode jeg praktiserer.

Med kondom slipper jeg forstyrrende tanker om graviditet og evt «sos» da det kan være aktuelt.
 

Samtidig er jeg såpass heldig at han som er min kjæreste selv foretrekker å bruke kondom. Han liker at det gjør det lettere å kontrollere utløsning/orgasme, opprettholde ereksjon sterkere og lengre og slippe bekymringer om graviditet.

For oss er kondom noe positivt. Det er et pluss.

Anonymkode: 3d960...fc6

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...