Suverenbruker Skrevet 8. juni 2024 #1 Del Skrevet 8. juni 2024 Jeg har i en måned nå brukt tetracyclin serien fra qkoreancosmetics fordi jeg fikk inntrykk av at det hadde funket for veldig mange med uren hud som meg. Brukte 1700kr på seieren, brukt det i en måned, og har ikke sett noe bedring, huden min har bare blitt værre. Jeg har i tillegg eksem, og jeg merker at det svir litt når jeg tar på produktene. Huden min har vært uren og problematisk i 2 år nå og jeg har prøvd antibiotika og brukt mange tusen kroner på produkter som egt ikke funker… er på venteliste til hudlege nå, men får nok ikke time før om 2 måneder… andre som har opplevd at tetracyclin serien ikke har funket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #2 Del Skrevet 8. juni 2024 Samme her. Men jeg vil bare påminne om at veldig mange av de som skryter de opp i skyene får hele serien gratis. De får også alt +++ litt i tillegg. Og personlig oppfølgning, så de kan få noe i tilegg eller istenfor. Derfor stoler jeg ikke helt på influencere som reklamerer så heftig for dette. Svindyrt og Cosrx funker like bra, om ikke bedre Anonymkode: 79f2c...8fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 9. juni 2024 #3 Del Skrevet 9. juni 2024 Det er nok bedre å gå til legen med hudproblemene. Det er oftest en klinisk tilstand som krever virkestoffer som kosmetikkindustrien ikke har lov til å bruke, eller bruke nok av i sine produkter. Det kan sammenlignes med tannbleking. Du får kjøpt tannblekingsprodukter flere steder, men det fungerer ikke fordi det ikke er nok blekestoff til å få virkning. Det er bare tannleger som har lov til å selge tannblekingsprodukt med nok virkestoff til å faktisk få en blekingseffekt på tennene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #4 Del Skrevet 11. juni 2024 Kan jeg spørre hvordan huden ser? Kvisene? Anonymkode: c4dee...f34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå