Gå til innhold

Tetracyclin serien fra qkoreancosmetics funker ikke for meg, andre som har opplevd dette?

Suverenbruker

Anbefalte innlegg

Jeg har i en måned nå brukt tetracyclin serien fra qkoreancosmetics fordi jeg fikk inntrykk av at det hadde funket for veldig mange med uren hud som meg. Brukte 1700kr på seieren, brukt det i en måned, og har ikke sett noe bedring, huden min har bare blitt værre. Jeg har i tillegg eksem, og jeg merker at det svir litt når jeg tar på produktene. Huden min har vært uren og problematisk i 2 år nå og jeg har prøvd antibiotika og brukt mange tusen kroner på produkter som egt ikke funker… er på venteliste til hudlege nå, men får nok ikke time før om 2 måneder… andre som har opplevd at tetracyclin serien ikke har funket? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samme her.

Men jeg vil bare påminne om at veldig mange av de som skryter de opp i skyene får hele serien gratis. De får også alt +++ litt i tillegg. Og personlig oppfølgning, så de kan få noe i tilegg eller istenfor.

Derfor stoler jeg ikke helt på influencere som reklamerer så heftig for dette. Svindyrt og Cosrx funker like bra, om ikke bedre 

Anonymkode: 79f2c...8fa

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok bedre å gå til legen med hudproblemene. Det er oftest en klinisk tilstand som krever virkestoffer som kosmetikkindustrien ikke har lov til å bruke, eller bruke nok av i sine produkter. 

Det kan sammenlignes med tannbleking. Du får kjøpt tannblekingsprodukter flere steder, men det fungerer ikke fordi det ikke er nok blekestoff til å få virkning.  Det er bare tannleger som har lov til å selge tannblekingsprodukt med nok virkestoff til å faktisk få en blekingseffekt på tennene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan jeg spørre hvordan huden ser? Kvisene?

Anonymkode: c4dee...f34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...