-jk- Skrevet 10. juni 2024 #61 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Eh, jo. Vannkokere og kaffetraktere, i tillegg til mobilladere/ladere til nettbrett/pc er typiske brannfeller. Aldri i verden om jeg hverken drar ut eller legger meg med slikt i kontakten. Spør en hvilken som helst brannmann. Du kan også få avkortning på forsikringen om det kortslutter og blir brann, fordi du har vært uforsiktig. Anonymkode: a1aa5...bf2 Når vi pusset opp kjøkkenet ble alle kontaktene over kjøkkenbenken koblet til en kontaktor i sikringsskapet som slår av strømmen om lyset er avslått. Og lyset er alltid avslått når vi ikke er hjemme eller sover, dermed er det automatisk heller aldri strøm i kontaktene når vi sover eller er borte. Enkel og veldig grei løsning synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 10. juni 2024 #62 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 0.20): Hun mener man ikke må slå av varmtvannstanken når man er bortreist, for da får man i alle fall e-coli og dør når man skal dusje etter at man er kommet hjem. Jeg må bare spørre; Skrur du av varmtvannstanken når du drar bort? Det skal man jo faktisk ikke gjøre... 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #63 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Forstår ikke hvordan dette går ut over deg, ts? Blir hun med deg hjem og tvinger deg til å gjøre disse tingene? Tvinger hun deg til å se på at hun vasker sin egen dusj, etter at hun kommer hjem fra ferie? Syns ikke noe av dette var så hysterisk? Men vi har alle våre ting.å Anonymkode: 137ff...f73 Det med dusj/vvs tank er bare noen få ting av alt hun snakker om. Hun "advarer" meg hele tiden om ting jeg gjør som jeg ikke bør/burde gjort, og er veldig sikker i sin sak. Hvilke gardiner jeg må kjøpe for å få minst mulig sol inn, og det at jeg liker å få sol inn eller ikke bryr meg om gardiner, er helt utenkelig for henne. Hun blander seg inn i hvordan jeg steller hunden min selv om hun aldri har hatt hund selv. Hva jeg må spise for å ikke bli syk, og når jeg blir forkjølet er det fordi jeg spiste for mye laks og tunfisk og får i meg kvikksølv som gjør meg syk, mener hun. Listen er lang🙄 Ts Anonymkode: 6297e...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #64 Del Skrevet 10. juni 2024 kaarebjarne skrev (14 minutter siden): Jeg må bare spørre; Skrur du av varmtvannstanken når du drar bort? Det skal man jo faktisk ikke gjøre... Har alltid gjort det når jeg har vært borte flere uker/måneder. Har aldri fått legionella, men vet nå at det kan være lurt. Ts Anonymkode: 6297e...8aa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #65 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 1.16): Hun mener selv hun har fornuftige tanker og er "føre var". Ts Anonymkode: 6297e...8aa prøv å si til henne at "livet skjer". da sprekker hun nok. Anonymkode: 13a26...99e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #66 Del Skrevet 10. juni 2024 On 6/9/2024 at 1:02 AM, Trøndere1 said: Alt som kan gå galt går gjerne galt. Ah, dette er også mitt problem.. Anonymkode: fc94d...c44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #67 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 21.39): Slike "alle visste det" leser man bare om på kg. Det samme med å stenge ned vannet. Har aldri hørt om det, EVER, før jeg leste om det her på kg. Anonymkode: 61e39...7f2 Google er da din venn 👌 Dette er noe jeg har hørt om i mange år, og det må være allmennkunnskap. Anonymkode: f7804...304 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #68 Del Skrevet 11. juni 2024 det verste er jo når noen er bekymret på andres bekostning. hvis de i det minste klarer å avgrense bekymringene til å kun omfatte "egne greier", toppelopp. Anonymkode: 13a26...99e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #69 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Google er da din venn 👌 Dette er noe jeg har hørt om i mange år, og det må være allmennkunnskap. Anonymkode: f7804...304 Og hva skal man google? Hvorfor er folk på kg så paranoide? Anonymkode: 61e39...7f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå