AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Del Skrevet 8. juni Jentenavn : Emma Olivia Amanda Savannah Luna Alice Josefine Aurora Wilhelmina Nina Carolina/e Guttenavn ; Tyler Logan Victor Emilian Nathaniel Matheo Colin Henry Liam Benjamin Anonymkode: 9c7ea...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Del Skrevet 8. juni De eneste jeg likte av jentenavn er Amanda. Tyler og Logan passer dårlig med norsk etternavn,hvis dere ikke er engelsk/amerikanske. Benjamin går an . Anonymkode: 3ab13...5ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #3 Del Skrevet 8. juni Benjamin, Victor og Henry er de eneste som funker av guttenavnene. Anonymkode: 6856a...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Del Skrevet 9. juni Så bra du lager en sånn tråd isteden for å dikte opp familier Ikke helt min smak. Tyler, Logan og Savannah er f.eks blodharry i Norge etter min smak. Liker bare Victor til gutt, og Alice, Amanda og Josefine til jente. Anonymkode: 5fa96...185 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #5 Del Skrevet 9. juni Savannah & Tyler Anonymkode: f47e8...1d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 9. juni #6 Del Skrevet 9. juni Aurora og Viktor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #7 Del Skrevet 9. juni Det jeg tenker er at vi har veldig forskjellig smak. Særlig når det gjelder guttenavn. Anonymkode: 1324d...959 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #8 Del Skrevet 9. juni Jeg synes det høres skikkelig snålt ut med litt engelskpregede navn og helnorsk etternavn. Det er meg da. Nina og Henry synes jeg er fine navn. Anonymkode: 5d011...51b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hans Tore Lem Skrevet 9. juni #9 Del Skrevet 9. juni Altfor lite norske navn etter min smak. Så samt barnet som skal ha navnet er norskt sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forumkonto Skrevet 9. juni #10 Del Skrevet 9. juni Jentenavn : Emma Olivia Amanda Luna Josefine Aurora WilhelminE Guttenavn ; Victor Colin Henry Benjamin disse var ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #11 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jentenavn : Emma Olivia Alice=> Alise Nina Caroline Guttenavn ; Nathaniel Liam Benjamin Anonymkode: 9c7ea...eee Anonymkode: d851d...11e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jentenavn : Emma Olivia Amanda Savannah Luna Alice Josefine Aurora Wilhelmina Nina Carolina/e Guttenavn ; Tyler Logan Victor Emilian Nathaniel Matheo Colin Henry Liam Benjamin Anonymkode: 9c7ea...eee Fra hvilke land kommer foreldrene? Og i hvilket land bor dere? Anonymkode: 5cfdc...e4a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 9. juni #13 Del Skrevet 9. juni Jentenavn : Emma - Fint Olivia - Fint Amanda - Stygt Savannah - Stygt Luna - Et helt ok hundenavn. Alice - Sånn passe Josefine - Stygt Aurora - Fint Wilhelmina - Stugt Nina - Stygt Carolina/e - Sånn passe Guttenavn ; Tyler - Stygt Logan - Stygt Victor - Stygt Emilian - Stygt Nathaniel .- Sånn passe Matheo .- Stygt Colin - Stygt Henry .- Stygt Liam - Stygt Benjamin - Fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonyme-meg Skrevet 9. juni #14 Del Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (23 timer siden): Jentenavn : Emma - ja Olivia - ja Amanda - ja Savannah - nei Luna - nei Alice - nei Josefine - ja Aurora - ja Wilhelmina - nei Nina - ja Carolina/e - ja Guttenavn ; Tyler - nei Logan - nei Victor - ja Emilian - nei Nathaniel - nei Matheo - ja Colin-nei Henry - nei Liam - ja Benjamin - ja Anonymkode: 9c7ea...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #15 Del Skrevet 9. juni Går mot strømmen her og sier det er mange kule navn her! Hadde selv både Logan og Wilhelmina på min liste, endte fx på Sienna på datteren ☺️ Anonymkode: f7534...fe3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #16 Del Skrevet 9. juni Tror ikke du er født i Norge… vi har litt for forskjellig smak Anonymkode: cde89...6a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå