Mezzosoprena Skrevet 9. juni 2024 #21 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hun sa bare, så bra og ikke gratulerer. Alle andre gratulerte meg. Hadde dere reagert? Anonymkode: 1019a...198 Nei, selvfølgelig ikke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #22 Del Skrevet 9. juni 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hun sa bare, så bra og ikke gratulerer. Alle andre gratulerte meg. Hadde dere reagert? Anonymkode: 1019a...198 Om hun selv driver med skole og karakterer så er han vel bare fokusert på seg selv akkurat nå. Hvorfor må alle gratulere deg? Anonymkode: 2d820...a27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #23 Del Skrevet 9. juni 2024 Hvorfor er det så viktig for deg med toppkarakterer? Anonymkode: 8627a...805 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 9. juni 2024 #24 Del Skrevet 9. juni 2024 Reagerer du egentlig på tonen det ble sagt, at hun ikke virket glad på dine vegne? Kanskje hun ikke egentlig var det. Enten fordi hun var misunnelig, eller ikke bryr seg så mye? Vanskelig å si. Bare du vet om hun oppførte seg som den vennen du kjenner henne som. At noen ikke er glade på andres vegne, kan skje. Da er de i det minste ærlige, uten at det trenger å ha noe med *deg å gjøre. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #25 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg driter i hvilken karakter man får så lenge man stå, kanskje venninnen din gjør det samme!! Toppkarakter eller ei, samma det! Anonymkode: 59703...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #26 Del Skrevet 9. juni 2024 Jeg tenker først og fremst at det er merkelig å reagere på dette. Hun sa jo «Så bra». Hva er det du er ute etter her? Anonymkode: 91efc...0de 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #27 Del Skrevet 9. juni 2024 Hvordan vet hun hvilken karakter du fikk? Går du rundt og skryter av karakterene dine? Sååååå flaut! Anonymkode: 41f08...759 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #28 Del Skrevet 9. juni 2024 Da har jeg bedre venner enn deg(ironi), jeg fikk blomster, kort, vin og sjokolade når jeg var ferdig med bacheloren min🤷♀️ Dette er sagt litt ironisk, dvs, det er sant at jeg fikk det, og jeg ble selvsagt veldig glad for det, men jeg hadde ikke forventet det. For verden kretser ikke om meg, og jeg forstår at det ikke er like interessant og spennende for andre. En klapp på skulderen, evt en kommentar som du fikk hadde vært nok. Anonymkode: 80fc7...62f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 9. juni 2024 #29 Del Skrevet 9. juni 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker først og fremst at det er merkelig å reagere på dette. Hun sa jo «Så bra». Hva er det du er ute etter her? Anonymkode: 91efc...0de Nå fikk hun iallfal utbasunert på forumet at hun fikk topp karakterer. Skal vi si det unisont: GRATULERER . ! Eller holder det med SÅ BRA . ! fra oss også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2024 #30 Del Skrevet 9. juni 2024 Huh, jeg fikk A i nesten alle fag på høgskolen, men det var da aldri noen som gratulerte meg! 😄 Hvorfor skulle de det? Jeg prøver heller å tone det litt ned, er jo bare kjipt å gni det inn at man får bedre resultater enn andre (ikke akkurat nedtonet i denne posten her da, men dere kjenner meg jo ikke). Anonymkode: 01377...dd4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 10. juni 2024 #31 Del Skrevet 10. juni 2024 Hun kom jo med positiv respons. Med mindre hun sa det i en spydig tone eller noe, skjønner jeg ikke at dette er noe å reagere på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #32 Del Skrevet 10. juni 2024 Du fikk ikke høre de rette ordene...herregud skjerp deg. Anonymkode: 1e24e...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 10. juni 2024 #33 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 19.01): Hun sa bare, så bra og ikke gratulerer. Alle andre gratulerte meg. Hadde dere reagert? Anonymkode: 1019a...198 Toppkarakter var ikke bra nok, du må ha skryt av alle rundt deg også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #34 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 19.23): Skrøt du? Anonymkode: 77daa...6ff Nei, hun spurte hvordan eksamen gikk. Anonymkode: 1019a...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #35 Del Skrevet 10. juni 2024 Ts, dere har nok bare litt ulikt syn på det. Jeg skjønner at du er stolt av karakteren, og at du føler toppresultat bør utløse en større reaksjon enn det gjorde. Men hun ser det nok ikke på den måten, og hun vet antageligvis ikke omfanget av jobben du har lagt bak dette. Gratulerer med godt resultat. Anonymkode: 022cc...c2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surpomp Skrevet 10. juni 2024 #36 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 19.01): Hun sa bare, så bra og ikke gratulerer. Alle andre gratulerte meg. Hadde dere reagert? Anonymkode: 1019a...198 Nei. Men dette er vel typisk jenteoppførsel hvor man overtenker eller lager seriøst drama av det meste som kan misforstås. I samme kategori som «blikking», sladder og utfrysing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #37 Del Skrevet 10. juni 2024 Hvorfor trenger du bekreftelse og å bli heiet frem, TS? «Så bra!» er et helt vanlig uttrykk som bekrefter at du har gjort det bra, men kanskje det også kan ligge noe under: at du flagger for mye og skryter? Det er ikke normalt og gå å rope ut karakterene sine slik - folk bryr seg ikke og det oppfattes som selvskryt. Anonymkode: 20b4e...0e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #38 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 9.6.2024 den 21.31): Da har jeg bedre venner enn deg(ironi), jeg fikk blomster, kort, vin og sjokolade når jeg var ferdig med bacheloren min🤷♀️ Dette er sagt litt ironisk, dvs, det er sant at jeg fikk det, og jeg ble selvsagt veldig glad for det, men jeg hadde ikke forventet det. For verden kretser ikke om meg, og jeg forstår at det ikke er like interessant og spennende for andre. En klapp på skulderen, evt en kommentar som du fikk hadde vært nok. Anonymkode: 80fc7...62f Litt forskjell på å gjøre ferdig med en grad, og å ha fått toppkarakter på en enkelt eksamen. Anonymkode: c5abb...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2024 #39 Del Skrevet 11. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 10.6.2024 den 9.35): Nei, hun spurte hvordan eksamen gikk. Anonymkode: 1019a...198 Og da svarer man «Det gikk bra, godt å være ferdig». Man skryter ikke av karakterene sine. Anonymkode: 41f08...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 12. juni 2024 #40 Del Skrevet 12. juni 2024 Er du så hårsår til vanlig ts? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå