Gå til innhold

Hva tror dere skjer med kidnappingsofre (jenter) når de får mensen i fangenskap?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Muslimer? 
Hvor i verden har du det ifra?

finnes like mange muslimer, kristne, jøder, hinduer osv. som voldtar og kidnapper. 
dessverre har du misforstått, religion har ingenting med deres ødelagte tankegang om at de oppnår noe når de skader et menneske både mentalt og fysisk. 

Anonymkode: 7a131...a20

Som så mye annet så har Islam lover og regler når det gjelder voldtekt, når det gjelder kvinner som ikke er muslimer så er det helt greit at de blir voldtatt.

"An ISLAMIC professor has allegedly claimed Muslim men are allowed by Allah to rape non-Muslim women in order to "humiliate" them."

https://www.express.co.uk/news/world/635942/Islam-Scholar-Saud-Saleh-Cairo-Slavery-Muslim-Women-Pagan-ISIS-Al-Azhar-University-Egypt

Anonymkode: ff03c...de6

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du ser tilstanden nede i Gaza så syns jeg det er rart at de kom ut så velfedde som de gjorde. Sjokolade tipper jeg er det siste de får utdelt, og Ibux er nok forbeholdt pasienter med amputerte kroppsdeler eller brannofre, så de menstruasjonssmertene får gå sin gang.

Men om man tenker kidnappingsofre i seg selv, som ikke har med 7.oktober å gjøre, så vil jeg tippe det kommer litt an på motivet for kidnappingen. Er det løslatelsespenger? Da tipper jeg at du må klare deg på minimum, kanskje er du heldig å få en pakke bind. Er det en stalker eller lignende som har tatt deg i «eierskap» tipper jeg behandlingen rundt menstruasjon er mye bedre, uten at du har det bra i fangenskap. Ren og ukvalifisert gjetting, altså.

Anonymkode: 5db62...da8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: ikke alle opplever mensen likt... Jeg har ikke økt behov for å dusje, blir litt øm i ryggen, og blør såpass at ett bind kan holde fra morgen til kveld.

For det andre: hvor og hvorfor man er kidnappet vil være av betydning, og hvem man kidnappes av. Ikke alle kidnappere behandler ofrene sine likt... Noen får sikker både bind, sjokoladen og ibux, andre blir voldtatt sønder og sammen...

Anonymkode: e5f6f...cbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 19.38):

Hvorfor svarer du så frekt egentlig? Jeg lufter bare en tanke jeg hadde. Jeg har aldri vært kidnappet, så jeg vet ikke dette. Men de mannfolka som driver med kidnapping må jo være syke i hodet, evt ha en diagnose? 

Anonymkode: 13fd0...60d

Det er krig!

Anonymkode: 8eab7...9b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjokolade? Hva har det med mens å gjøre? 

Anonymkode: 5a622...613

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...