AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Del Skrevet 8. juni OBS: Dette er ikke ment som tips til ekstrem diett eller lavkalori-kosthold. Med denne tråden ønsker jeg å dele tips og triks med andre som faster, enten om det er relatert til religiøse årsaker eller helsemessige fordeler. Selv drikker jeg vann med bittelitt salt i. Jeg drikker jo store mengder når jeg faster, og vil ikke tisse alt ut med en gang, så jeg tilsetter en kjempe liten klype med salt i vannet mitt. Når jeg er ferdig med fasten så forsøker jeg også å spise protein først, så jeg ikke får en enorm stigning i blodsukkeret, etterfulgt av en kræsj. Har du noen tips og triks som gjør fasten lettere? Anonymkode: ec722...8f1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Del Skrevet 8. juni Vet ikke om dette er hva du tenker på, for jeg faster bare litt hver dag med sent spisevindu. Jeg drikker vann og vann med kulsyre og tar en tyggis om jeg føler cravings. Anonymkode: 82be3...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni #3 Del Skrevet 19. juni Jeg drikker en del kaffe under faster. Syns også det er motiverende med sånne apper som viser hvor lenge man har fastet slik som Easy Fast og LIFE fasting. De har også steder i appen hvor man kan lese om ketoner og autofagi, og alle "prosessene" man går gjennom utifra hvor lenge man faster. Anonymkode: 5dba1...105 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå