AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #21 Del Skrevet 10. juni 2024 Personlig synes jeg det er langt mer ødeleggende for forumet med alle 'trolljegerne' som skal plukke istykker TS' utsagn eller de som konsekvent svarer imot flertallets mening i tråder for å skape splid. Joda, jeg har sett en og annen søkt problemstilling med tvilsom sannhetsgehalt jeg også, men husk at virkeligheten kan overgå fantasien når det kommer til absurde hendelser. Anonymkode: 5fee0...c8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #22 Del Skrevet 10. juni 2024 Hyttejenta kommer jo tilbake med jevne mellomrom. Hun er veldig lett å kjenne igjen fordi hun alltid skriver om at andre (ofte hennes familie) behandler henne dårlig og det er synd på henne, selv om det fort kommer frem i tråden at hun er den som er bortskjemt og urimelig. Hun er også lett å kjenne igjen ved at hun aldri vil svare på hvor gammel hun er. Anonymkode: 2264e...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #23 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 18.19): Tror det er noen få som ødelegger forumet. Regner med de sliter med noe. Husker det var ei som var opptatt av en mann i Tyrkia hun var interessert i for noen år tilbake, men hun mente hun var for stygg "til og med for han" Hun tror jeg er aktiv her. Skriver at hun er for stygg for menn etc.. Anonymkode: d1e11...d84 Dette er ikke trolling. Framstår for meg som en som åpenbart er psykisk syk. Får veldig vondt av henne hver gang, paranoid og med angst og vonde tanker Anonymkode: 278bd...a73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #24 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hyttejenta kommer jo tilbake med jevne mellomrom. Hun er veldig lett å kjenne igjen fordi hun alltid skriver om at andre (ofte hennes familie) behandler henne dårlig og det er synd på henne, selv om det fort kommer frem i tråden at hun er den som er bortskjemt og urimelig. Hun er også lett å kjenne igjen ved at hun aldri vil svare på hvor gammel hun er. Anonymkode: 2264e...14a Hyttejenta? Jeg har hørt om SnopeRonja, men ikke hyttejenta. Det der med alderen, hun har jo ingen opplysningsplikt overfor noen på kg? Anonymkode: 8c2a5...912 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #25 Del Skrevet 10. juni 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hyttejenta? Jeg har hørt om SnopeRonja, men ikke hyttejenta. Det der med alderen, hun har jo ingen opplysningsplikt overfor noen på kg? Anonymkode: 8c2a5...912 Neida, men det er så konsekvent hvordan hun nekter å fortelle hvor gammel hun er det, er et (av flere) kjennetegn som gjør at hun er lett å kjenne igjen. Anonymkode: 2264e...14a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå