Gå til innhold

Jeg får ikke til å slanke meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Enig i faste og gjerne bare 1-2 måltider om dagen. Få i deg sunt fett (tell kalorier på fettet!) det holder deg mett lengre. Faste for meg gjør at tankekjøret på mat nesten forsvinner. Da vet jeg at jeg ikke skal ha mat, så enkelt er det med den saken.

Prøver å ta av endel kilo jeg også, men det er vanskelig.. mattankekjøret/støyen er verst. Legger meg på kvelden og tenker på mat, våkner på morgenen og tenker på mat. Så lenge jeg klarer å holde meg til 1-2 måltider så er det bedre. Men det er det å klare det i lengden. 
Reklame på usunn mat skulle ha vært forbudt, slik som med alkohol og tobakk. Nå er det flere mennesker som spiser seg ihel enn de som røyker og drikker.

Endret av Jadaomatte
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 14.41):

Det er helt håpløst. Jeg er en jojo- slanker. Klarer aldri holde på en diett over tid. Har ikke motivasjon eller viljestyrke til å trene slik jeg bør. Jeg er nå 40 år snart og føler for å gi opp. Trist å tenke på at jeg aldri skal være fornøyd / komfortabel i egen kropp. Føler alle andre får det til.. og er så vellykka. Noen som har noen råd til hva som kan være en god veileder for meg? Et kurs eller noe. Har gitt opp å klare det alene :(

Anonymkode: 3c699...e5f

Marit Kolby, hva skal vi spise og når. 

Ikke leve på diett, spise næringsrik mat og ha pauser mellom måltidene. Minst 12t hver natt. Etterhvert kutte frokost flere dager i uka. Evt kutte mat etter kl 17 flere dager i uka, alt etter hva som passer din timeplan. 

Ingen mat er forbudt, bare hvor mye/hvor ofte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...