Sally-Go-Round Skrevet 8. juni #21 Del Skrevet 8. juni Evig solskinn i plettfritt sinn ❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trøndere1 Skrevet 8. juni #22 Del Skrevet 8. juni Speed. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Motstrømmen Skrevet 8. juni #23 Del Skrevet 8. juni Om det er den beste? Men en som enda gjør inntrykk selv 24 år etter. Følelsen av å ha blitt slått i mellomgulvet og gikk ut småkvalm av kinosalen.Requiem for a Dream 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 8. juni #24 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Betty Blue Anonymkode: 77b8d...a3e Skulle gå inn i tråden for å skrive Betty Blue, 37,2 Le Matin. Beste film jeg har sett. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. juni #25 Del Skrevet 8. juni Jeg elsker National treasure jeg 😶 Er nok den filmen jeg har sett flest ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isnih Skrevet 8. juni #26 Del Skrevet 8. juni Umulig å velge en. Men likte veldig godt Pans Labyrint. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #27 Del Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): 🥰 Anonymkode: 54229...61f sett så mange så den er vanskelig ,men kan ta en av mine favorittene , har jo mange favoritter ,men Harry potter serien er en jeg kan se mange ganger i året uten og bli lei. også veldig glad i brockback Mountain, Kissing booth ,Tangled og stepfather for og nevne noen Anonymkode: 52734...aff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bvp Skrevet 8. juni #28 Del Skrevet 8. juni Purpurfargen 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #29 Del Skrevet 8. juni Fight club Anonymkode: 0ec16...5a6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spade Skrevet 9. juni #30 Del Skrevet 9. juni Odhrán Ó Máille skrev (På 8.6.2024 den 11.27): Ringenes Herre triologien. Samme her🤩 og det var så uventet, vi skulle på kino med skolen (engelsk klassen) og jeg syns det så tåpelig ut, jeg tok så feil😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blåmonster Skrevet 14. juni #31 Del Skrevet 14. juni Last samurai , fikk noen tårer i øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #32 Del Skrevet 14. juni Vanskelig. Det står nok mellom Das Boot og Kill Bill. Anonymkode: d61bd...ae6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #33 Del Skrevet 14. juni Dancer in the Dark Anonymkode: 97086...1b9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den anonyme Skrevet 14. juni #34 Del Skrevet 14. juni Lawless med Tom Hardy 😍 For en mann!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #35 Del Skrevet 14. juni Løvenes Konge (originalen) Anonymkode: ee33f...de7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 14. juni #36 Del Skrevet 14. juni Tokyo Story 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni #37 Del Skrevet 14. juni Den var vanskelig. Men The Shawshank Redemption er nok en av de beste. Anonymkode: 25d02...cb2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lost little girl Skrevet 14. juni #38 Del Skrevet 14. juni Shawshank redemption. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 14. juni #39 Del Skrevet 14. juni Dumb and dumber, Stekte grønne tomater, Hellbilly Elegy, Trust... vanskelig å velge én! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet 14. juni #40 Del Skrevet 14. juni https://m.imdb.com/title/tt0420015/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå