AnonymBruker Skrevet 5. september #101 Del Skrevet 5. september Arrival 👽 Anonymkode: a21f7...eb5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. september #102 Del Skrevet 6. september Det må være The Good, The Ugly and The Bad. Det arbeidet de har gjort for å lage den filmen, er ikke noe som skjer i dag. Anonymkode: 325e5...150 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beatbox Skrevet 6. september #103 Del Skrevet 6. september Nattsvermeren 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missfebruary Skrevet 11. september #104 Del Skrevet 11. september Shawshank redemption. Ikke uten grunn at den er ranket som nr 1 på imdb. Tror aldri jeg kommer til å se en like bra film igjen faktisk. 90-tallet hadde uten tvil de beste filmene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarinetta Skrevet 11. september #105 Del Skrevet 11. september Akkurat nå kommer jeg på en kultklassiker jeg så igjen for et par uker siden: Whitnail & I. Den har et så inderlig omsorgsfullt blikk på outsidere. ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #106 Del Skrevet 11. september Madam Web Anonymkode: d7d3b...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 11. september #107 Del Skrevet 11. september Personal effects. Dette er ikke den teknisk beste filmen jeg har sett, men det er den filmen som har fulgt med meg i flest år. Jeg ser den kanskje annenhvert år, men tenker på den jevnt og trutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå