AnonymBruker Skrevet 4. august #81 Del Skrevet 4. august AnonymBruker skrev (På 14.6.2024 den 23.38): Dårligste er AQUA MANN . Gikk ut av kinosalen. Beste vet ikke. Anonymkode: 25782...65e Jeg også gikk ut. Morsomt at vi er flere... Har aldri gått ut av en sal før,men aquamann var dårligere enn noe annet jeg har sett😂 Handlingen i seg selv og de elendige skuespillerne han aquamann og hun eksen til Depp,helt sykt. 😩 Anonymkode: 25782...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 4. august #82 Del Skrevet 4. august Tja… det står mellom Crash, American history X og Festen tenker jeg… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #83 Del Skrevet 4. august E.T. Anonymkode: 705d6...9dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. august #84 Del Skrevet 7. august Dirty dancing Har sett den utallige ganger. Anonymkode: a3ffd...508 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomas77 Skrevet 7. august #85 Del Skrevet 7. august 1. Withnail &I 2. Clerks (oppfølgerene var elendige) 3. La Cena 4. Ringenes Herre trilogien 5. Den originale Star Wars trilogien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beltedyr Skrevet 9. august #86 Del Skrevet 9. august Atom skrev (På 24.7.2024 den 10.21): Kapernaum Takk for tipset, ser den nå:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Etk Skrevet 9. august #87 Del Skrevet 9. august Motstrømmen skrev (På 8.6.2024 den 21.17): Om det er den beste? Men en som enda gjør inntrykk selv 24 år etter. Følelsen av å ha blitt slått i mellomgulvet og gikk ut småkvalm av kinosalen.Requiem for a Dream Denne sitter i ja, kommer aldri til å glemme den betente armen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #88 Del Skrevet 9. august 1. Verdens verste menneske 2. Mannen som elsket Yngve 3. Syk pike 4. Kompani Orheim 5. Den 12. mann Anonymkode: 8c20b...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. august #89 Del Skrevet 9. august Silence of the lambs. Sett den sikkert 20 ganger......og Seven...liker noir-filmer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #90 Del Skrevet 9. august Mange, og en del av dem er nevnt her, så nevner derfor en av mine absolutte favoritter som ikke er nevnt her. About time Fantastisk film som jeg aldri blir lei av. Anonymkode: dfc1b...894 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august #91 Del Skrevet 9. august Oi, det er vanskelig, men filmen jeg har sett desidert flest ganger er Pride and Prejudice fra 2005. Elsker alt med den adapsjonen, men spesielt scenografien. Den er helt nydelig, og jeg blir aldri lei. Den er kanskje adopsjonen som er lengst fra boka, men likevel, den gjør noe med meg. Anonymkode: 58c29...a2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest winterchild Skrevet 2. september #92 Del Skrevet 2. september Goodfellas, finns ingen bättre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 5. september #93 Del Skrevet 5. september Interstellar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 5. september #94 Del Skrevet 5. september The Darjeeling limited 🚅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #95 Del Skrevet 5. september E.T❤️ Forrest Gump❤️ Pans Labyrint❤️ Liker den triste feelgood følelsen de gi meg. Vet mange sier det samme om ‘feks Green mile’ og Frihetens regn ‘, men de treffer meg ikke like sterkt. Andre filmer på topp 10 listen min i helt andre sjangre er Shutter Island, The Big Lewbosky, Pulp fiction, Gudfaren og Ondskapens hotell. MÅ jeg velge bare en film må det være E.T som jeg har sett flest ganger fra jeg 8 år til 40 år. Så den sist nå med 7-åringen min☺️ Anonymkode: ace78...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #96 Del Skrevet 5. september Gogglebox skrev (15 minutter siden): The Darjeeling limited 🚅 Den er veldig fin☺️ Særlig om man klarer å leve seg inn i Wes Anderson universet❤️ Anonymkode: ace78...bb3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gogglebox Skrevet 5. september #97 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Den er veldig fin☺️ Særlig om man klarer å leve seg inn i Wes Anderson universet❤️ Anonymkode: ace78...bb3 Ja! Elsker det universet ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #98 Del Skrevet 5. september "Vi må snakke om Kevin", Lynne Ramsey Anonymkode: e6ecc...d86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september #99 Del Skrevet 5. september AnonymBruker skrev (Akkurat nå): "Vi må snakke om Kevin", Lynne Ramsey Anonymkode: e6ecc...d86 Ramsay Anonymkode: e6ecc...d86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 5. september #100 Del Skrevet 5. september Stekte grønne tomater. Jeg reiste til Georgia Alabama for å spise de berømte stekte grønne tomatene på den kafeen. Gikk inn i alle husene og gata filmen ble filmet på. Fantastisk opplevelse 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå