AnonymBruker Skrevet 20. juli #61 Del Skrevet 20. juli Call me by your name🍑 Anonymkode: 2b31a...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pipaluk Skrevet 22. juli #62 Del Skrevet 22. juli Tilbake til fremtiden-triologien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 22. juli #63 Del Skrevet 22. juli Forrest Gump 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli #64 Del Skrevet 22. juli Vanskelig å rangere. Men mine favoritter er: The Good, The Bad and The Ugly Gudfaren Pulp Fiction Må legge til at jeg også har sett noen fantastiske filmer (type "smale") som jeg ikke husker tittelen på. Flere av disse kunne fått plass på topp 5. Anonymkode: f6624...492 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #65 Del Skrevet 24. juli Terminalen, kan se den mange ganger. Bridges of Madison County ❤️ Anonymkode: f2cf3...923 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 24. juli #66 Del Skrevet 24. juli The Green Mile 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #67 Del Skrevet 24. juli Manchester by the sea ❤️ Hjerteskjærende og nydelig på samme tid Anonymkode: 087d4...deb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atom Skrevet 24. juli #68 Del Skrevet 24. juli Shutter island The godfather Ringenes herre Kapernaum 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #69 Del Skrevet 1. august Legends of the fall. Ja liker Brad. Frihetens regn Anonymkode: cecfe...dce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 1. august #70 Del Skrevet 1. august Star Trek Kaptein Kirk 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 1. august #71 Del Skrevet 1. august 2001: A Space Odyssey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #72 Del Skrevet 1. august Inception og world war z på delt førsteplass Anonymkode: 45e52...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jadasikkert29 Skrevet 1. august #73 Del Skrevet 1. august My sisters keeper, Girl interrupted, the fundamentals of caring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. august #74 Del Skrevet 1. august Måtte jeg velge bare en.. La grande bellezza (The Great Beauty). Av Paolo Sorrentino Anonymkode: 2bbf0...495 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 1. august #75 Del Skrevet 1. august Danser med ulver. Det overrasker meg at jeg er den første til å nevne den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BerntHulken Skrevet 1. august #76 Del Skrevet 1. august AnonymBruker skrev (På 24.7.2024 den 9.35): Manchester by the sea ❤️ Hjerteskjærende og nydelig på samme tid Anonymkode: 087d4...deb Husker jeg satt lamslått etter DEN scenen (de som har sett den vil forstå) første gang jeg så filmen. Undervurdert film, men ikke den beste i mine øyne. Kommer ikke utenom Frihetens Regn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #77 Del Skrevet 3. august BerntHulken skrev (På 1.8.2024 den 20.17): Husker jeg satt lamslått etter DEN scenen (de som har sett den vil forstå) første gang jeg så filmen. Undervurdert film, men ikke den beste i mine øyne. Kommer ikke utenom Frihetens Regn. Ja, samme her. Tenkte på filmen i dagesvis etterpå. Har sett den mange ganger nå, og blir egentlig like satt ut hver gang. Frihetens regner også veldig bra Anonymkode: 7ea56...248 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. august #78 Del Skrevet 3. august Fame skrev (På 24.7.2024 den 9.29): The Green Mile Jaaa! 😍 Pans labyrint er en god nr to. Kanskje litt teit men train to Busan er nr tre på lista. Anonymkode: ba1bd...263 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 3. august #79 Del Skrevet 3. august Løvenes konge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. august #80 Del Skrevet 4. august Kill Bill. Men, jeg MÅ kunne ta med begge filmene (1+2), det er jo tross alt én sammenhengende historie. Anonymkode: 66c1d...169 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå