AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Del Skrevet 8. juni 🥰 Anonymkode: 54229...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Del Skrevet 8. juni Betty Blue Anonymkode: 77b8d...a3e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 8. juni #3 Del Skrevet 8. juni (endret) Klassikerne Den Grønne Mil, Interstellar og Forrest Gump troner nok øverst over det beste jeg har sett. I samme slengen kan jeg nevne Titanic. På den tiden var filmen enorm. Anser alle disse som must-see. Og så likte jeg Saw (I) når den kom. Den bydde på noe helt nytt. Et konsept jeg aldri hadde sett før. Samt den første Paranormal Activity gjorde inntrykk på meg når den kom. Er dog ikke sikker på at de er like gode i dag. Endret 8. juni av Bombasi 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Dew Skrevet 8. juni #4 Del Skrevet 8. juni Pianisten Ildkrigen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Odhrán Ó Máille Skrevet 8. juni #5 Del Skrevet 8. juni Ringenes Herre triologien. 6 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 8. juni #6 Del Skrevet 8. juni The Matrix Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #7 Del Skrevet 8. juni Nawals hemmlighet Anonymkode: 091db...c93 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 4545 Skrevet 8. juni #8 Del Skrevet 8. juni Once Upon a Time in America 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atrax Skrevet 8. juni #9 Del Skrevet 8. juni Tarvelige, heslige, vemmelige. Vært fan av Ettore Scola etter den dagen. Mange gode filmer som lages utenfor Hollywood. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #10 Del Skrevet 8. juni Rart at folk nevner flere filmer når ts spør om DEN beste, altså kun én Anonymkode: e9c26...680 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WhiteRabbit Skrevet 8. juni #11 Del Skrevet 8. juni Magnolia 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #12 Del Skrevet 8. juni Requiem For A Dream Anonymkode: f91c4...c88 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 8. juni #13 Del Skrevet 8. juni The Wizard of Oz (1939) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #14 Del Skrevet 8. juni The notebook Anonymkode: 4da95...b84 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hmmmmmm Skrevet 8. juni #15 Del Skrevet 8. juni Stekte grønne tomater.❤️🍅 Anbefales 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Del Skrevet 8. juni Sophies Choice ❤️ Anonymkode: efcf9...f28 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grevling Skrevet 8. juni #17 Del Skrevet 8. juni Ringenes Herre: Ringens Brorskap er min absolutte favorittfilm. Jeg så den på kinopremieren i 2001 på kvelden, og ble helt forelsket i den fantastiske verdenen Peter Jackson og resten hadde skapt på lerretet fra Tolkiens bøker. Det var mange revolusjonerende filmer rundt årtusenskiftet men for meg er denne den som utmerket seg mest. Den holder seg også veldig godt den dag i dag. Jeg synes ingen har klart å overgå den fantastiske fantasi atmosfæren og det visuelle. Et solid mesterverk. 2 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjelmesett Skrevet 8. juni #18 Del Skrevet 8. juni this is england 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TomSawyer Skrevet 8. juni #19 Del Skrevet 8. juni Mange egentlig men morsomt nok er det en kjærlighetfilm jeg husker best- Broene over Madison county.. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 8. juni #20 Del Skrevet 8. juni (endret) Den filmen jeg alltid har hjertet nærmest pga minner og nostalgi er The Man From Snowy River ❤️ Endret 8. juni av Ishwanvile 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå