AnonymBruker Skrevet 8. juni #1 Del Skrevet 8. juni Noen som har tips til (norske) TV-serier fra 90-tallet? Tenker på noe som ligner på Offshore. Den er veldig nostalgisk, synes jeg. Anonymkode: cab49...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #2 Del Skrevet 8. juni Jeg har akkurat sett hele Hotel Cæsar. De første sesongene er hysterisk morsomme. sagaen om de syv søstre er også en slager. Anonymkode: 27eec...abe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 8. juni #3 Del Skrevet 8. juni Norge var ikke så god på dramaserier denne tiden, syns jeg. Sverige var bedre. Eneste jeg kan huske jeg så var Hotel Cæsar og , Sagaen om de syv søstre og Venner eller fiender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #4 Del Skrevet 9. juni Rederiet! Anonymkode: 752c7...c89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olsen Skrevet 9. juni #5 Del Skrevet 9. juni Vestavind. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni #6 Del Skrevet 9. juni 1 hour ago, AnonymBruker said: Rederiet! Anonymkode: 752c7...c89 Hvor finnes den? Anonymkode: cab49...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni #7 Del Skrevet 12. juni AnonymBruker skrev (På 8.6.2024 den 10.30): Jeg har akkurat sett hele Hotel Cæsar. De første sesongene er hysterisk morsomme. sagaen om de syv søstre er også en slager. Anonymkode: 27eec...abe Er det noen steder man kan se de syv søstre? Anonymkode: 4080b...8a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #8 Del Skrevet 13. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det noen steder man kan se de syv søstre? Anonymkode: 4080b...8a2 Skulle ligge en slump med episoder på Youtube. Anonymkode: 4185d...135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni #9 Del Skrevet 13. juni Venner eller fiender var undervurdert syns jeg. Triana Iglesias i en an rollene som 14 åring:) Anonymkode: 90161...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 14. juni #10 Del Skrevet 14. juni Vet ikke om det må være norsk, jeg vil tipse om en svensk serie som heter Skilda Världar https://www.imdb.com/title/tt0115360/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_q_Skilda%20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. juni #11 Del Skrevet 14. juni male32 skrev (1 time siden): Vet ikke om det må være norsk, jeg vil tipse om en svensk serie som heter Skilda Världar https://www.imdb.com/title/tt0115360/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_q_Skilda%20 Memories! Jeg så sååå mye på denne som ungdom Var der jeg ble god i svensk 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni #12 Del Skrevet 15. juni male32 skrev (23 timer siden): Vet ikke om det må være norsk, jeg vil tipse om en svensk serie som heter Skilda Världar https://www.imdb.com/title/tt0115360/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_8_nm_0_q_Skilda%20 Å ja! Den likte jeg veldig godt! Men det var jo også litt ekkelt, når du begynner å tenke nærmere over det. 😵💫 Anonymkode: 7cdcb...bce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 18. juni #13 Del Skrevet 18. juni Vestavind! Den er så bra 🩷 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå