Gå til innhold

Flipkidz - erfaringer?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en 2-åring som er svært aktiv, elsker å danse, og som har veldig god motorikk og kroppsbeherskelse. Vi tenkte derfor at det kunne være gøy for henne å delta på en form for organisert sport som turn eller dans. 

Vi bor i Lillestrøm, og de eneste vi finner som tilbyr slikt for 2-åringer, er Be Sporty med sine "kidz-kurs". Vi tenker turnkurset Flipkidz kunne vært gøy, men synes det er så lite informasjon om de forskjellige stedene. Finner bare de samme PR-bildene og tekstene, ingenting om lokaler eller instruktører.

Noen som har erfaringer med kursene i Lillestrøm/Lørenskog/Oslo? Er det verdt over 2000,-? 

Anonymkode: 9c10a...4d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vurdert det samme for vårt barn, følger tråden :)

AnonymBruker
Skrevet

Vi har også vurdert Flipkidz, spesifikt det kurset på Hags gym i Lillestrøm. Klarer ikke helt å skjønne hvordan de skal drive turn inne på et treningssenter. Håper noen har erfaringer!

Skrevet

Dårlig og uorganisert! Ikke verdt det! Kontakt heller den lokale turnforeningen ☺️

AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (11 timer siden):

Dårlig og uorganisert! Ikke verdt det! Kontakt heller den lokale turnforeningen ☺️

Takk for svar!

Jeg har hatt en liten anelse om at dette er litt så som så, når det kun finnes PR-bilder og tekster, ingen tilbakemeldinger fra tidligere kunder, og de få instruktørene jeg har sett, ser ut som de er i slutten av tenårene. 

Jeg får sjekke med turnforeningen!

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Takk for svar!

Jeg har hatt en liten anelse om at dette er litt så som så, når det kun finnes PR-bilder og tekster, ingen tilbakemeldinger fra tidligere kunder, og de få instruktørene jeg har sett, ser ut som de er i slutten av tenårene. 

Jeg får sjekke med turnforeningen!

Jepp, helt riktig antakelse! Veldig uproft! Vi sjekka vår lokale turnforening og fant en heeelt super gruppe for 3-åringen og betaler nesten ingenting!

AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (4 minutter siden):

Jepp, helt riktig antakelse! Veldig uproft! Vi sjekka vår lokale turnforening og fant en heeelt super gruppe for 3-åringen og betaler nesten ingenting!

For en 3-åring? Trodde ikke de hadde noe for de under 4 år....

Anonymkode: 21f91...e4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

For en 3-åring? Trodde ikke de hadde noe for de under 4 år....

Hva får deg til å tro det? Vi går på 2-5 år ☺️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Vi har også vurdert Flipkidz, spesifikt det kurset på Hags gym i Lillestrøm. Klarer ikke helt å skjønne hvordan de skal drive turn inne på et treningssenter. Håper noen har erfaringer!

Det er jo små barn, så det er en slags hinderløype og enkle øvelser. Det er oftest veloppdratte barn, og OK med plass, men det er ikke det jeg ville kalt "turning", hvis man har lyst til at barnet skal lære noe spesielt. Da tror jeg faktisk de lærer mer i barnehagen der vi går, og de har tilgang på gymsal en gang i uka.

AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (20 minutter siden):

Hva får deg til å tro det? Vi går på 2-5 år ☺️

https://www.lillestromturn.no/

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

https://www.lillestromturn.no/

Yngste gruppen deres begynner på 4 år, og de har ingen Foreldre&Barn-gruppe for de minste. Det er derfor vi har vurdert Flipkidz, men det virker ikke like organisert.

AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (13 timer siden):

Vi bor ikke i Lillestrøm kommune 🙂

Men det gjør jo tydeligvis ts, så da blir jo rådene dine unyttige.

Anonymkode: 81017...b5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei? Jeg tipset om å undersøke turnforeninger, det finnes jo ikke bare en?? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Yngste gruppen deres begynner på 4 år, og de har ingen Foreldre&Barn-gruppe for de minste. Det er derfor vi har vurdert Flipkidz, men det virker ikke like organisert.

Jeg googlet - FET IL har tilbud for småbarn. det er jo 10-15 min å kjøre?

AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (28 minutter siden):

Jeg googlet - FET IL har tilbud for småbarn. det er jo 10-15 min å kjøre?

Fantastisk!! Tusen takk..! Fet var ikke på radaren min engang. Drev og leita i Oslo, men der koster 3000,- for et semester, og det var litt mer enn vi tenkte å bruke på gymlek for en toåring!😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Fantastisk!! Tusen takk..! Fet var ikke på radaren min engang. Drev og leita i Oslo, men der koster 3000,- for et semester, og det var litt mer enn vi tenkte å bruke på gymlek for en toåring!😅

Bare hyggelig ☺️ en snau tusenlapp for et semester er jo veldig fin pris! Gymlek er helt topp for de små!

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå viste det seg jo at rådene mine var MIDT i blinken for ts da, surpomp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...