Gå til innhold

Normalt å ikke ville være venner med de som er slankere/sprekere/penere osv?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mine 2 venner er slankere enn meg, så jeg opplever ikke noe til det problemet 😛 

Anonymkode: 0bf13...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun vil vel være vakrest i vennegjengen. Og ikke være redd for at mannen får en secret crush.

Eller kanskje hun vil ha venner som liker å dra seg på sofaen med snacks, i stedet for å by gjestene på vann og proteinpannekaker, og gnål om at hun ikke har fått trent hver dag denne uken, og kun gått ned 4 gram 😀

Anonymkode: 79cfb...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 21.13):

Er i en vennegjeng hvor vi har det veldig kjekt. En av jentene har en venninne (som da ikke var del av vår gjeng opprinnelig) som vi har møtt flere ganger i bursdager osv. Hun er veldig sprek, springer fjellmaraton, har jobbet i Forsvaret, og er veldig vakker å se til. Hun er også utrolig snill, varm, behagelig, ikke skrytete, alltid ydmyk i samtaler osv.

En i gjengen har sagt: «årh, jeg hadde ikke taklet å være venninne med en som var så tynn og trente så mye». Jeg forstår ikke helt logikken: takler hun ikke å ha venner som er slankere enn seg selv? Hva er da grunnen til at hun henger med oss? Er vi akkurat så tykke og utrente at vi er greie nok for henne? Jeg forstår heller ikke at man kan velge bort venner basert på treningsmengde. Da må man jo følge de på Strava og fase de ut når det blir for stor treningsmengde. 

For min del hadde jeg aldri hatt et problem med å bli venn med hun spreke. Blir inspirert av flinke folk, selv om akkurat løping aldri vil bli min greie. 

Noe jeg misser her? Ble bare så sjokkert over den kommentaren.

Anonymkode: bd5be...9c9

neida, jeg skjønner det, jeg. jeg liker også sånne bra mennesker. noen må liksom bare føle at de er best selv, liksom. 

Anonymkode: aa5ba...faf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...