AnonymBruker Skrevet 7. juni #1 Del Skrevet 7. juni Spørsmålet står i overskriften. Anonymkode: a8a1d...6d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #2 Del Skrevet 7. juni På størrelsen med en border collie. Medium+. Har pomeranian. Fordi jeg er ikke fysisk sterk nok til å holde igjen en større hund. Anonymkode: e1e59...bfd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. juni #3 Del Skrevet 7. juni Jeg vil helst ha stor hund. Rundt 25-30 kg og ca 60 cm i mankehøyde 😊 Dvs Golden Retriever størrelse 😊 Grunnen til det er fordi jeg ønsker å bruke hunden aktivt og jeg vil b.l.a bruke den til å bære kløv 😊 I tillegg har jeg mest utstyr til den størrelsen på hund 😊 Kunne godt hatt enda større hund også, men de blir fort dyrere i "drift" 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Del Skrevet 7. juni Har en Westieterrier på 7,5 kg. Helt perfekt! Liten, men ingen veskehund. Definitivt robust og stødig 😊 Anonymkode: c4d3c...2a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Del Skrevet 7. juni Har mellompuddel på 10 kg. Perfekt størrelse. Kan være med på alt, men kan også ta han under armen og gå om noe oppstår. Anonymkode: e85d2...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #6 Del Skrevet 7. juni Alle sammen. En hyggelig hund har jeg plass til uansett størrelse. I fantasien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Del Skrevet 7. juni Jar en JRT på 8 kg, veldig grei størrelse, men om jeg skal ha en ny en gang så ville jeg hatt en liten Yorkshire terrier. Anonymkode: f94a7...6f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Del Skrevet 7. juni Liker best når de er akkurat så store at de fortsatt fint kan sitte på fanget 🥰 Anonymkode: b8652...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #9 Del Skrevet 7. juni Elsker både store og små, men ville nok hatt liten om det blir hund igjen, for jeg synes det er vanskelig å holde igjen en stor hund - spesielt på vinteren. Anonymkode: 499d8...a6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #10 Del Skrevet 7. juni Mardina skrev (45 minutter siden): Jeg vil helst ha stor hund. Rundt 25-30 kg og ca 60 cm i mankehøyde 😊 Dvs Golden Retriever størrelse 😊 Grunnen til det er fordi jeg ønsker å bruke hunden aktivt og jeg vil b.l.a bruke den til å bære kløv 😊 I tillegg har jeg mest utstyr til den størrelsen på hund 😊 Kunne godt hatt enda større hund også, men de blir fort dyrere i "drift" 😄 De er mellomstore. Stor er hakket større. Jeg går for stor til ekstra stor. Bor i leilighet, så det får holde 😊 Anonymkode: 92992...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #11 Del Skrevet 7. juni Har hatt både store og små hunder, så liker begge deler😄 men jeg foretrekker de små rasene, har nå 2 stk jack russell terrier og det er den perfekte størrelse👌🏼🐶🐶 Anonymkode: 04492...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #12 Del Skrevet 7. juni Liten. Min (store) toypuddel er 3,5 kg og perfekt for meg. Mye hund i lite format. Elsker å være med på skiturer om vinteren og gå-/løpeturer om sommeren, samtidig som hun ikke trenger kjempelange turer hvis hun får nok mental stimuli. Kan gå like lange turer som en golden retriever jeg av og til passer, og betydelig mye enklere å håndtere. Tar liten plass, enkel å ha med overalt og billigere i drift. Har erfaring med hunder på ca 30 kg, 20 kg og 13 kg fra tidligere og trives best med den minste. Anonymkode: 68c51...0f0 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #13 Del Skrevet 7. juni Har hatt middelstore hunder, buhunder mellom 14-20 kg, det er den størrelse jeg liker best. Er ikke så fan av mindre hunder, heller ikke når de blir over 40-50 kg. Anonymkode: 0ecfc...2b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni #14 Del Skrevet 7. juni Har hatt en hund på rundt 7 kg, en på rundt 27 kilo, en på rundt 50, og nå en på 13 kilo. Har likt alle størrelsene, med den på 50 kilo trengte jeg aldri være redd for å gå kveldstur med, trygt med stor hund. Den på 27 var perfekt størrelse for tur, sykling og trekk, den på 7 kilo var kjekk å ta under armen om det skjedde noe, og den jeg har nå på 13 kilo funker til det meste. Alltid lett å ta med rundtomkring, kan løftes om det skjer noe, og kan gå timesvis i skog og fjell. Så jeg tror det er den størrelsen jeg har trivdes best med😊 Anonymkode: cec7a...32e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #15 Del Skrevet 8. juni Trives mest med mellomstor hund på 40-60cm mankehøyde, ca. 15-25kg. Nok hund til å kose ordentlig med, men ikke så stor og tung at jeg blir løpt ned. Men andre størrelser er fine de også, utenom miniatyrrasene, grensa er 10kg. Anonymkode: 0cc60...444 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni #16 Del Skrevet 8. juni Jeg foretrekker mellomstor, ca som border collie. Liten nok til at jeg lett klarer å bære, men stor nok til mye forskjellig aktivitet, trekking på ski osv. Anonymkode: 743b6...661 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå