AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #1 Del Skrevet 7. juni 2024 Hei! La merke til at en av mine nærmeste venninner har brukt mye tid med en fyr jeg skjønner er eksen min. Hun har ikke sagt noe eller postet noe, men felles bekjent kjenner eksen min og sa de har gjort ditt og datt. Visste at han var på henne, og vi har hatt en samtale om hva vi begge følte om det, og hun sa de ikke datet. Dog synes jeg det er litt rart hun ikke forteller at de gjør så mye sammen, at han ga henne en dyr bursdagsgave, osvosv. (selv om kan jo hende det stemmer som hun sier at de ikke dater, men synes det er litt rart han ga henne en bursdagsgave til over 1000kr hvis de er venner - de har funnet på ting i rundt to måneder). Føler det er veldig ukomfortabelt å late som jeg ikke vet noe av dette, jeg har ikke GRAVD eller spurt, men fått disse opplysningene kastet mot meg. Det mest sårende er ikke at de dater, men kanskje at jeg føler at hun lyver litt til meg? Men er dette i det hele tatt noe å reagere på? Anonymkode: 0c451...33f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 7. juni 2024 #2 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg forstår at du reagerer. Det er jo noe hun ikke er åpen om til deg, noe hun ikke vil snakke om. Kanskje hun ikke dater ham, men de tilbringer tid sammen, noe hun sikkert ikke vil snakke høyt om til deg, da det kanskje vil såre deg. Tror jeg hadde sagt til henne hva jeg hadde hørt. Og at jeg setter pris på at hun snakker åpent og ærlig til deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #3 Del Skrevet 7. juni 2024 Hun er ikke en venninne, så sånt sett kan hun date hvem hun vil. Anonymkode: b9967...545 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #4 Del Skrevet 7. juni 2024 For et svik. kan hun ikke være tøff nok til å innrømme det eller finne seg en annen fyr? hvordan skal du kunne stole på henne i fremtiden? Virker som en veldig giftig «veninne» ❤️ Anonymkode: 63418...66c 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #5 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! La merke til at en av mine nærmeste venninner har brukt mye tid med en fyr jeg skjønner er eksen min. Hun har ikke sagt noe eller postet noe, men felles bekjent kjenner eksen min og sa de har gjort ditt og datt. Visste at han var på henne, og vi har hatt en samtale om hva vi begge følte om det, og hun sa de ikke datet. Dog synes jeg det er litt rart hun ikke forteller at de gjør så mye sammen, at han ga henne en dyr bursdagsgave, osvosv. (selv om kan jo hende det stemmer som hun sier at de ikke dater, men synes det er litt rart han ga henne en bursdagsgave til over 1000kr hvis de er venner - de har funnet på ting i rundt to måneder). Føler det er veldig ukomfortabelt å late som jeg ikke vet noe av dette, jeg har ikke GRAVD eller spurt, men fått disse opplysningene kastet mot meg. Det mest sårende er ikke at de dater, men kanskje at jeg føler at hun lyver litt til meg? Men er dette i det hele tatt noe å reagere på? Anonymkode: 0c451...33f Hun tenker vel at du ikke har noe med hva hun gjør med sitt liv. De er to frie mennesker som tar egne valg. Du får velge selv om du vil være hennes venn når hun blir sammen med din eks. For det er ikke sikkert hun vil snakke om det før de begge har tatt et aktivt valg om å bli faktiske kjærester. Kanskje dette er et tegn på å avslutte vennskapet. Anonymkode: e9192...9eb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #6 Del Skrevet 7. juni 2024 Du må la henne henge med de hun vil. Hvis det blir noe ut av de to, så kommer hun nok til å fortelle deg det til slutt. Det er uansett ikke et svik å ha følelser for noen du IKKE er sammen med. Anonymkode: b2c7d...a4e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #7 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hun tenker vel at du ikke har noe med hva hun gjør med sitt liv. Hvis hun tenker det kunne hun jo spart seg å si at hun ikke vil at det skal komme i veien for vennskapet vårt siden det er viktigst Anonymkode: 0c451...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #8 Del Skrevet 7. juni 2024 Litt rart og date x til veninna di, men litt spiller inn her. Som hvor lenge siden og hvor lenge. Har dere bodd sammen typ blir det jo veldig snålt og være den som dram hjem til disse to fesk seinere. Venninnene mine kunne ha datet mine x sånn bortsett fra barnefaren til barna mine, der går en grense. Hadde dem datet så hadde vennskapet om det var veldig nært over. Det at man ikke forteller det, så tror jeg hun tenker det ikke er helt greit Anonymkode: d5660...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ntrane Skrevet 7. juni 2024 #9 Del Skrevet 7. juni 2024 Hadde ikke vært min venninne mer, Gud så ekkelt 🤢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 7. juni 2024 #10 Del Skrevet 7. juni 2024 Kan hende det er altfor tidlig i relasjonen deres. Hun har uansett ingen meldeplikt, utover det moralske kompasset som hos noen er mer fininnstilt. Hun snakker nok mer om det blir alvor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #11 Del Skrevet 7. juni 2024 Hun er sikkert svært engstelig for å si noe til deg, kanskje hun er flau og redd. Og forelska og sliter med alt. For meg hadde det ikke vært noe problem, men jeg hadde, som du også skriver, satt pris på ærlighet. Ta en prat med henne da? Hvis det er viktig for deg at dere forblir venner da, vel og merke. Anonymkode: 081a2...b30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #12 Del Skrevet 7. juni 2024 Det er kanskje også vanskelig fordi jeg er jo fortsatt veldig glad i han, men klarte ikke å akseptere at vedkommende var typ dobbelt så gammel som meg. Noe hun også synes er vanskelig å vite om hun kommer til å synes er OK. AnonymBruker skrev (12 minutter siden): For meg hadde det ikke vært noe problem, men jeg hadde, som du også skriver, satt pris på ærlighet. Ja, det er noe med en gang det ikke er ærlighet så blir det mye vanskeligere Anonymkode: 0c451...33f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #13 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er kanskje også vanskelig fordi jeg er jo fortsatt veldig glad i han, men klarte ikke å akseptere at vedkommende var typ dobbelt så gammel som meg. Noe hun også synes er vanskelig å vite om hun kommer til å synes er OK. Ja, det er noe med en gang det ikke er ærlighet så blir det mye vanskeligere Anonymkode: 0c451...33f Dette sier vel mye, det at du forsatt ikke har helt kommet over han, det er for meg som en venninne og gå langt over streken. Så da regner jeg med det ikke er år og dag siden dere var sammen heller. Men det går an og si det til henne. Hei istedenfor og høre det fra andre, så trodde jeg vi vær mere venner en som så og hadde vært bedre og høre fra deg at du dater x min, du vet forsatt jeg ikke har kommet meg helt vidre. Men sammtidig så kan jeg ikke bestemme hvem du skal date og ihvertfall ikke han. men om du synes det er vanskelig og forrette og være gode venn med henne samtidig som hun vil forsette med det forholdet, så har man faktisk lov til og trekke seg unna. Jeg skjønner ikke hvorfor så mange her sier du bestemmer ikke, det er greit. Men betyr vennskapet noe for en så er det visse ting man faktisk ikke gjør og ihvertfall ikke om jeg vet vennina mi ikke har kommet ser videre. Kjærester kommer og går vennskap er litt verre og lappe sammen til det det engang var Anonymkode: d5660...2d3 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #14 Del Skrevet 7. juni 2024 Han er eksen din og kan gå på stevnemøte med hvem han vil. Det kan venninnen din også. Anonymkode: 5ec1e...5de 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. juni 2024 #15 Del Skrevet 15. juni 2024 Tråden er ryddet for innlegg skrevet av utestengt bruker og svar til dette. Matas, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #16 Del Skrevet 15. juni 2024 Bli voksen, ts! Det er vel ikke sånn ar du hsr brennemerka ham i panna heller, « ikke rør, tilhører xx for evig og alltid». DERE HAR SLÅTT OPP. Kanskje venninna di passer bedre sammen med ham? Du har jo «falt for» dem begge, så ikke utenkelig at de har noe til felles. Grunnen til at hun ikke sier noe om det, er jo at folk har blitt helt merkelige rundt dette de siste årene, at ingen de kjenner får lov til å forelske seg i ekskjæresten deres 🙄 Anonymkode: 8d935...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
got2go Skrevet 15. juni 2024 #17 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (På 7.6.2024 den 17.42): Han er eksen din og kan gå på stevnemøte med hvem han vil. Det kan venninnen din også. Anonymkode: 5ec1e...5de Tja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orgel Skrevet 15. juni 2024 #18 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bli voksen, ts! Det er vel ikke sånn ar du hsr brennemerka ham i panna heller, « ikke rør, tilhører xx for evig og alltid». DERE HAR SLÅTT OPP. Kanskje venninna di passer bedre sammen med ham? Du har jo «falt for» dem begge, så ikke utenkelig at de har noe til felles. Grunnen til at hun ikke sier noe om det, er jo at folk har blitt helt merkelige rundt dette de siste årene, at ingen de kjenner får lov til å forelske seg i ekskjæresten deres 🙄 Anonymkode: 8d935...c54 Ts skriver at hun ikke er over ham ennå. Da er det ikke greit av venninnen å date eksen hennes. Om ts var over eksen hadde det vært noe annet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2024 #19 Del Skrevet 15. juni 2024 Orgel skrev (2 minutter siden): Ts skriver at hun ikke er over ham ennå. Da er det ikke greit av venninnen å date eksen hennes. Om ts var over eksen hadde det vært noe annet. Venninner dater da ikke venninners «rester» Akkurat nok menn er det på denne planeten. Da var de aldri venner tenker jeg Anonymkode: b43ae...60e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orgel Skrevet 15. juni 2024 #20 Del Skrevet 15. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Venninner dater da ikke venninners «rester» Akkurat nok menn er det på denne planeten. Da var de aldri venner tenker jeg Anonymkode: b43ae...60e Rester? litt av en måte å se på folk. Det kommer an på hvorfor det ble slutt mellom venninnen og eksen. Om han var utro, voldelig og what not er en annen sak. Men om de ble enige om å avslutte forholdet og det er lenge siden ser jeg ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå