AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #221 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (18 minutter siden): Spennende, spennende… men du: Disse gutta som må finne seg en dame som ikke har knullet rundt, men som for all del ikke må forhøre seg om en dame har knullet rundt… … noen tips til hvordan de skal gå frem? 😂 De gjør det vanskelig for seg selv, så de bør kanskje gå frem med å løsne opp litt i sinnet sitt? Ingen sa dating skulle gå lett. Kriterier er til for å skrotet, pleier jeg å si. Bortsett fra det mest vesentlige. Anonymkode: 9502a...b2a 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #222 Del Skrevet 10. juni 2024 Trolltunge skrev (13 minutter siden): Bli kjent med kvinnen totalt sett. Hvilket burde være av interesse generelt, om man ønsker seg en livspartner. Min mann har aldri spurt om dette, men vi har selvfølgelig snakket om livene våre før vi møttes generelt, og man forstår jo mye ut fra det. Menn som har knullet rundt må dessuten finne seg i at kvinner som ikke har gjort det kan lese mellom linjene de også, og ikke ha dobbeltmoral angående slikt, men ønske seg mann med tilsvarende fortid. Menn har lov til å velge bort kvinner, men dette er gjensidig. Kvinner kan også velge bort menn. Nettopp, ja… han må finne seg en kvinne som ikke har knullet rundt, men han må ikke spørre om hun har knullet rundt. I stedet må han "bli kjent" med henne, og via ett eller annet magisk steg 2 som ingen vil snakke om der han "leser mellom linjene" i skjul, så ordner det seg nok til slutt skal han se. Jeg har et annet forslag: Fuck off. 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #223 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): De gjør det vanskelig for seg selv, så de bør kanskje gå frem med å løsne opp litt i sinnet sitt? Ingen sa dating skulle gå lett. Kriterier er til for å skrotet, pleier jeg å si. Bortsett fra det mest vesentlige. Anonymkode: 9502a...b2a Jeg synes dating er enkelt nok, jeg? Bare å holde det flyktig og overflatisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #224 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (51 minutter siden): Jeg kan med god samvittighet gjøre som jeg vil så lenge jeg ikke gir mindre enn jeg mottar. Hva hederlighet angår tror jeg kanskje at dere jenter skal ta en lang titt i speilet før dere er modne for å instruere andre. 😄 Synes f.eks det er festlig hvordan gutta som denne tråden gjelder blir fortalt at de må "bare finne seg" en av (de angivelige mange) damene som ikke har knullet rundt i 20-årene. Vel, vi vet jo fra tidligere diskusjoner at gutta for guds skyld ikke må finne på å forhøre seg om en kvinnes seksuelle historie. Ikke bare er dette undertrykkelse og kvinnehat, har vi lært, men det er også fellende bevis på at man bor i et tre, har liten penis og aldri kommer til å møte en kvinne i utgangspunktet. Og skulle de likevel tråkke over streken ved å stille et slikt overgrep av et spørsmål, da har vi videre lært at det er helt legitimt for kvinner å bare juge villig vekk. Så noen hensikt har det for så vidt heller ikke. Men i denne tråden er svaret altså å "bare finne seg" en av damene som ikke har knullet rundt. Da ved bruk av magi, formodentlig. Tenker kanskje at jeg tillater meg å være tilsvarende "fleksibel" med hva jeg formidler som sannheten, jeg. Enten dere bifaller eller ikke. 😂 Det trengs ikke magi. Ens verdier skinner som regel gjennom. Dine verdier skinner veldig gjennom, derfor tror jeg at du faktisk ikke treffer damer med lite utsvevende fortid. I vennekretsen vet man jo som regel hvem som er hvem. Du MÅ ikke på Tinder. Anonymkode: 1eb8d...016 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. juni 2024 #225 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (5 minutter siden): Nettopp, ja… han må finne seg en kvinne som ikke har knullet rundt, men han må ikke spørre om hun har knullet rundt. I stedet må han "bli kjent" med henne, og via ett eller annet magisk steg 2 som ingen vil snakke om der han "leser mellom linjene" i skjul, så ordner det seg nok til slutt skal han se. Jeg har et annet forslag: Fuck off. 🤣🤣🤣 Ja det er også en helt grei løsning. Mye mulig den beste sett fra kvinners ståsted. 😄 Som sagt, bare spør og grav også du. 😉 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #226 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (27 minutter siden): Spennende, spennende… men du: Disse gutta som må finne seg en dame som ikke har knullet rundt, men som for all del ikke må forhøre seg om en dame har knullet rundt… … noen tips til hvordan de skal gå frem? 😂 Bli kjent med dama før dere stikker kuken i henne. Veldig enkelt. På samme måte som du ikke VET med sikkerhet om en mann eller dame er løgnaktig, har vært utro, har slått noen, voldtatt noen, underslått penger osv før du blir kjent med vedkommende, så VET du ikke med sikkerhet noe om en manns eller en kvinnes seksuelle fortid. Problemet er dere rundbrennere som vil ha jomfruer eller damer med svært få partnere. Dere er opptatt av GARANTIER og det eksakte tallet. Når dere er så opphengt i det eksakte tallet, får dere et problem. Min mann vet ikke hvor mange jeg har hatt før ham. Han var ikke interessert i det. Han var er interessert i å bli kjent med meg som MENNESKE. Du er mer interessert i vakkert utseende og ung alder, mye mindre i personlighet. Derfor må du ha garantier. Vel, det finnes ingen garantier, selv om du spør og graver om det ene og det andre. Anonymkode: 1eb8d...016 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #227 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (9 minutter siden): Jeg synes dating er enkelt nok, jeg? Bare å holde det flyktig og overflatisk. Funker for sex, kjedelig for forhold. Anonymkode: 9502a...b2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #228 Del Skrevet 10. juni 2024 Trolltunge skrev (3 minutter siden): Ja det er også en helt grei løsning. Mye mulig den beste sett fra kvinners ståsted. 😄 Som sagt, bare spør og grav også du. 😉 Hvorfor skulle jeg spørre og grave? Jeg er ikke interessert i noe forpliktende, så jeg gir da en god f…? 😄 Men dette er altså det beste dere har. Så da gjentar jeg mitt svar til TS og hans likesinnede: Knull og dump, med god samvittighet. 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #229 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bli kjent med dama før dere stikker kuken i henne. Veldig enkelt. På samme måte som du ikke VET med sikkerhet om en mann eller dame er løgnaktig, har vært utro, har slått noen, voldtatt noen, underslått penger osv før du blir kjent med vedkommende, så VET du ikke med sikkerhet noe om en manns eller en kvinnes seksuelle fortid. Problemet er dere rundbrennere som vil ha jomfruer eller damer med svært få partnere. Dere er opptatt av GARANTIER og det eksakte tallet. Når dere er så opphengt i det eksakte tallet, får dere et problem. Min mann vet ikke hvor mange jeg har hatt før ham. Han var ikke interessert i det. Han var er interessert i å bli kjent med meg som MENNESKE. Du er mer interessert i vakkert utseende og ung alder, mye mindre i personlighet. Derfor må du ha garantier. Vel, det finnes ingen garantier, selv om du spør og graver om det ene og det andre. Anonymkode: 1eb8d...016 Ja… dette synes du altså at han skal gjøre. Av hensyn til henne. Fordi hun ikke vil være ærlig om hva hun selv har bedrevet. Næh… tror ikke det. Tror virkelig ikke det. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #230 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (45 minutter siden): Å, langt ifra. Det er galt å spørre, vet du vel! Er du ny her? 😄 Det er utidig å spørre, ja. Men dere som er opphengt i jomfruelighet/eksakt tall (=eiesyke/psykopati-tendenser), får et problem fordi dere vil aldri vite det konkrete tallet med 100 prosent sikkerhet. De mennene som er opptatt av generelle VERDIER, holdninger til utroskap, parterapi, arbeid med forholdet +++, har det mye lettere. En mann som ser at dama har vært gift i 15 år, har ingen store konflikter med eksen etter skilsmissen og greit forhold til ekssvigers, der bruddet ikke skyldtes utroskap fra hennes side, hennes voldelige handlinger mv, vet at denne dama takler lange forhold og ikke må fly rundt/dumpe eller bli helt psycho i forholdet sitt. Han vet at hun er seriøs. Jeg hadde prat med mannen min om nettopp det for en stund siden. Spurte hva som gjorde at han syntes jeg var en "keeper". Han nevnte blant annet at jeg har vært i to lange forhold, ikke har noen drama med ekser, aldri har vært utro, aldri slengt dritt om eksene mine, er omsorgsfull, "ser" ham, flørter ikke med andre menn/ser ikke på andre menn og går helhjertet inn i forholdet. Han er mer opptatt av verdier enn antall. For ham spiller det ingen rolle hva jeg gjorde i ungdomstiden, for eksempel (selv om jeg gjorde null og niks den gangen, men det vet jo ikke han). Det som spiller en rolle for ham, er hva jeg ser for meg, hvilke mål jeg har og hvilke verdier jeg forfekter. At en dame har hatt 5 tidligere partnere sier ingenting om hennes verdier. Kanskje hadde hun ikke lyst på sex akkurat der og da, kanskje er hun aseksuell (blir stor overraskelse for dere gutta etter at dere er etablert, gitt), kanskje hadde hun ikke draget eller ikke befant seg i miljøer med tilgjengelige menn. Når den samme dama aldri har hatt et seriøst forhold i en alder av 35, men hatt 5 one night stands/FF, så sier det lave antallet ingenting om hennes evne til å være trofast, holde seg til én mann resten av livet, og så videre. En annen dame kan ha blitt misbrukt i tenårene av sin onkel, og derfor hatt selvskadende/utsvevende fase som tenåring. Denne dama har derimot vært gift i 22 år og blitt enke. Aldri vært utro, aldri hatt jobbflørt, drikker ikke alkohol og har ikke masse mannlige kompiser. Hun har hatt I SUM større antall enn den forrige dama, men hun har samtidig vist at hun evner å ta vare på et veldig langt forhold og er en partner man kan stole på. Begge damene er reelle og tilhører samme omgangskrets. Hadde du vært der og spurt om antall, ville du ha valgt den første, uten forholdserfaring og egentlig uten evne til å bygge opp et forhold. Du hadde da gått glipp av en grepa dame som er snill, morsom, vakker, smart og omsorgsfull BARE på grunn av hennes utsvevende fase i ungdomstiden som ikke engang skyldtes hennes egne "bortskjemte nykker", men en dyp skade som hun ikke fikk hjelp med før hun fylte tjue. Anonymkode: 1eb8d...016 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #231 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (15 minutter siden): Jeg synes dating er enkelt nok, jeg? Bare å holde det flyktig og overflatisk. Men hva er du så sint på damene for, da? Hvis dating er enkelt for deg og du er fornøyd - hvor kommer alt sinnet og bitterheten fra i hver eneste tråd? Hvorfor har du behovet for å trykke alle Norges kvinner ned og prate dritt om dem dag inn og dag ut hvis du: a) har draget b) synes dating er enkelt og c) er lykkelig? Anonymkode: 1eb8d...016 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #232 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (3 minutter siden): Ja… dette synes du altså at han skal gjøre. Av hensyn til henne. Fordi hun ikke vil være ærlig om hva hun selv har bedrevet. Næh… tror ikke det. Tror virkelig ikke det. 😂 Nei, av hensyn til seg selv. Sex er heller ikke noe man har "bedrevet". Det er hele problemet ditt og dine likesinnedes. Dere er opptatt av matematisk TALL. Hva dette tallet er basert på, spiller ingen rolle for dere. Resten av kvinnen spiller heller ingen rolle for dere. Samtidig vil dere helst ha unge bimboer, ikke vanlige "girls next door". Du driver heller ikke og forteller BARE sannheten hele dagen til absolutt alle. Alle mennesker juger, hele dagen. Men uansett. Hadde min mann spurt meg om hvor mange jeg har hatt før ham, ville mitt antall ha samsvart med mine verdier som han har OBSERVERT. Problemet da hadde vært at jeg ville ha revurdert forholdet med ham og heller ha valgt en annen. Ikke fordi jeg synes det er alltid dumt å spørre, men fordi for MEG er dette et spørsmål som indikerer at mannen er utelukkende opptatt av et matematisk tall, som egentlig ikke forteller noe som helst. Disse mennene puler gjerne rundt selv og bidrar til at mange kvinner høyner tallet sitt. Samtidig klarer de ikke å forklare hva som er forskjellen i personligheten til damer med hhv. 8 og 11 partnere fra før. Er hun med 11 superpromiskuøs, uten evne til å holde seg trofast og helt horete, mens hun med 8 er moderat, har evne til trofasthet og så videre? Et tall sier veldig lite. Verdier og holdninger sier mye. Anonymkode: 1eb8d...016 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #233 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er utidig å spørre, ja. Men dere som er opphengt i jomfruelighet/eksakt tall (=eiesyke/psykopati-tendenser), får et problem fordi dere vil aldri vite det konkrete tallet med 100 prosent sikkerhet. De mennene som er opptatt av generelle VERDIER, holdninger til utroskap, parterapi, arbeid med forholdet +++, har det mye lettere. En mann som ser at dama har vært gift i 15 år, har ingen store konflikter med eksen etter skilsmissen og greit forhold til ekssvigers, der bruddet ikke skyldtes utroskap fra hennes side, hennes voldelige handlinger mv, vet at denne dama takler lange forhold og ikke må fly rundt/dumpe eller bli helt psycho i forholdet sitt. Han vet at hun er seriøs. Jeg hadde prat med mannen min om nettopp det for en stund siden. Spurte hva som gjorde at han syntes jeg var en "keeper". Han nevnte blant annet at jeg har vært i to lange forhold, ikke har noen drama med ekser, aldri har vært utro, aldri slengt dritt om eksene mine, er omsorgsfull, "ser" ham, flørter ikke med andre menn/ser ikke på andre menn og går helhjertet inn i forholdet. Han er mer opptatt av verdier enn antall. For ham spiller det ingen rolle hva jeg gjorde i ungdomstiden, for eksempel (selv om jeg gjorde null og niks den gangen, men det vet jo ikke han). Det som spiller en rolle for ham, er hva jeg ser for meg, hvilke mål jeg har og hvilke verdier jeg forfekter. At en dame har hatt 5 tidligere partnere sier ingenting om hennes verdier. Kanskje hadde hun ikke lyst på sex akkurat der og da, kanskje er hun aseksuell (blir stor overraskelse for dere gutta etter at dere er etablert, gitt), kanskje hadde hun ikke draget eller ikke befant seg i miljøer med tilgjengelige menn. Når den samme dama aldri har hatt et seriøst forhold i en alder av 35, men hatt 5 one night stands/FF, så sier det lave antallet ingenting om hennes evne til å være trofast, holde seg til én mann resten av livet, og så videre. En annen dame kan ha blitt misbrukt i tenårene av sin onkel, og derfor hatt selvskadende/utsvevende fase som tenåring. Denne dama har derimot vært gift i 22 år og blitt enke. Aldri vært utro, aldri hatt jobbflørt, drikker ikke alkohol og har ikke masse mannlige kompiser. Hun har hatt I SUM større antall enn den forrige dama, men hun har samtidig vist at hun evner å ta vare på et veldig langt forhold og er en partner man kan stole på. Begge damene er reelle og tilhører samme omgangskrets. Hadde du vært der og spurt om antall, ville du ha valgt den første, uten forholdserfaring og egentlig uten evne til å bygge opp et forhold. Du hadde da gått glipp av en grepa dame som er snill, morsom, vakker, smart og omsorgsfull BARE på grunn av hennes utsvevende fase i ungdomstiden som ikke engang skyldtes hennes egne "bortskjemte nykker", men en dyp skade som hun ikke fikk hjelp med før hun fylte tjue. Anonymkode: 1eb8d...016 Tror du misforstår litt. Vi er nå på side 13 i en tråd der kvinner forteller gutta som først i 30- årene får draget (og som da lurer på hvorfor de bare skulle slå seg til ro med en eller annen dame som har gått på rundgang i 10-15 år) at de må finne seg ei som ikke har knullet rundt. Men de samme kvinnene vil ikke høre noe av at de samme gutta prøver å få vite hvordan hennes seksuelle historie i det hele tatt ser ut! Og hvis det finnes noe slikt som "fuck off"-oppførsel, så må jo dette kvalifisere som bare juling? 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #234 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Problemet da hadde vært at jeg ville ha revurdert forholdet med ham og heller ha valgt en annen. Nettopp. Men gutta her skal likevel altså "bare finne seg" ei som ikke har knullet rundt. De må bare ikke prøve å finne ut… 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #235 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): Tror du misforstår litt. Vi er nå på side 13 i en tråd der kvinner forteller gutta som først i 30- årene får draget (og som da lurer på hvorfor de bare skulle slå seg til ro med en eller annen dame som har gått på rundgang i 10-15 år) at de må finne seg ei som ikke har knullet rundt. Men de samme kvinnene vil ikke høre noe av at de samme gutta prøver å få vite hvordan hennes seksuelle historie i det hele tatt ser ut! Og hvis det finnes noe slikt som "fuck off"-oppførsel, så må jo dette kvalifisere som bare juling? 😄 Nei. Det er ikke det vi forteller. Vi forteller at de gjerne kan pule rundt hvis de vil, bare at det blir konsekvenser av det = manglende attraktivitet for forhold når de endelig "bestemmer seg" for familie og barn. Statistikken viser at mange menn som ikke har blitt far før fylte 40, blir aldri far. Dette er statistikk og tall, som dere elsker så mye. Dere rasjonelle menn burde da ha tatt til dere denne statistikken, og sluttet å fantasere om at dere kan pule bort hele den attraktive perioden deres, for så at masse 25 år gamle, jomfruelige damer kommer løpende til dere for å starte familie. Det funker ikke slik. Anonymkode: 1eb8d...016 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #236 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (2 minutter siden): Nettopp. Men gutta her skal likevel altså "bare finne seg" ei som ikke har knullet rundt. De må bare ikke prøve å finne ut… 😂 Du kan finne ut av VERDIER på andre måter enn å spørre om tall. Men sånne som deg vil ha alt fiks ferdig, med garantier FØR dere begynner å date. Latsabber, kaller jeg slike. For øvrig er du ikke en av disse "gutta" som har lite erfaring og ønsker et seriøst forhold. Ikke svar på vegne av dem, er du snill. Du er ikke en av dem. Anonymkode: 1eb8d...016 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #237 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei. Det er ikke det vi forteller. D a tror jeg du bør lese tråden litt grundigere. Akkurat dette er ikke gjenstand for debatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #238 Del Skrevet 10. juni 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Nei. Det er ikke det vi forteller. Vi forteller at de gjerne kan pule rundt hvis de vil, bare at det blir konsekvenser av det = manglende attraktivitet for forhold når de endelig "bestemmer seg" for familie og barn. Statistikken viser at mange menn som ikke har blitt far før fylte 40, blir aldri far. Dette er statistikk og tall, som dere elsker så mye. Dere rasjonelle menn burde da ha tatt til dere denne statistikken, og sluttet å fantasere om at dere kan pule bort hele den attraktive perioden deres, for så at masse 25 år gamle, jomfruelige damer kommer løpende til dere for å starte familie. Det funker ikke slik. Anonymkode: 1eb8d...016 👏 Anonymkode: ab6a9...915 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #239 Del Skrevet 10. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan finne ut av VERDIER på andre måter enn å spørre om tall. Men sånne som deg vil ha alt fiks ferdig, med garantier FØR dere begynner å date. Latsabber, kaller jeg slike. For øvrig er du ikke en av disse "gutta" som har lite erfaring og ønsker et seriøst forhold. Ikke svar på vegne av dem, er du snill. Du er ikke en av dem. Anonymkode: 1eb8d...016 Nei, så jeg svarer altså til dem. Og som denne tråden så tydelig demonstrerer er det ingen grunn til å skulle leke "gentleman" i 2024. Som sagt: Knull og dump, med god samvittighet. Endret 10. juni 2024 av KallePils Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #240 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (2 minutter siden): D a tror jeg du bør lese tråden litt grundigere. Akkurat dette er ikke gjenstand for debatt. Hva som er gjenstand for debatt, og hva som er sannheten, bestemmer faktisk ikke du. Det bestemmer de som lager forumreglene. Anonymkode: 1eb8d...016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå