AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #241 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Nei, så jeg svarer altså til dem. Og som denne tråden så tydelig demonstrerer er det ingen grunn til å skulle leke "gentleman" i 2024. Som sagt: Knull rundt, med god samvittighet. Det spiller vel ingen rolle for menn som ønsker forhold, hva en rundbrenner mener. Menn som ønsker barn, vil ikke slutte å ønske barn bare fordi DU sier at alle damer er horer, og det å ha barn er bare tull. Du fremstår like malplassert som en veganer i en diskusjon om grillkjøtt. Anonymkode: 1eb8d...016 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #242 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva som er gjenstand for debatt, og hva som er sannheten, bestemmer faktisk ikke du. Det bestemmer de som lager forumreglene. Anonymkode: 1eb8d...016 Nå misforstår du igjen: Det er ingen som "bestemmer" dette, det følger elementært av realitetene. Og hva du måtte "synes" om dette er irrelevant. Eksempelvis: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #243 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): Nå misforstår du igjen: Det er ingen som "bestemmer" dette, det følger elementært av realitetene. Og hva du måtte "synes" om dette er irrelevant. Eksempelvis: Hva er ditt syn på realitetene, og hva er andres syn på realitetene, er forskjellig. Jeg forstår heller ikke hva som er problemet med innlegget du siterer. Det er et råd som gis til TS og menn i samme posisjon. Du trenger ikke å spørre om matematisk tall, særlig når du ikke vet hvor grensa for få/mange går. Går den ved 2 partnere? 5? 7? Hva er forskjell på ei dame med 5 og ei dame med 7? Hva vil det si for deg? Hva hvis hun har hatt 8? Gjennomsnittlig antall sexpartnere for damer i løpet av livet er 7, cirka det samme for menn. Det gjelder altså hele livet. Du kan derfor ta utgangspunkt i at de fleste damer du møter, ikke har hatt 50 eller 100. Spiller det da noen rolle for deg om hun har hatt 5, 7 eller 10? På hvilken måte spiller det en rolle? Nå spør jeg deg fordi du svarer, men mener egentlig en hypotetisk mann. Du har for lengst utradert deg fra kretsen damer med få partnere ved å pule rundt og se på kvinner som kjøtt. Så du kommer nok aldri til å finne noen med få partnere uansett, trenger ikke å spørre engang. Anonymkode: 1eb8d...016 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 10. juni 2024 #244 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (11 minutter siden): Tror du misforstår litt. Vi er nå på side 13 i en tråd der kvinner forteller gutta som først i 30- årene får draget (og som da lurer på hvorfor de bare skulle slå seg til ro med en eller annen dame som har gått på rundgang i 10-15 år) at de må finne seg ei som ikke har knullet rundt. Men de samme kvinnene vil ikke høre noe av at de samme gutta prøver å få vite hvordan hennes seksuelle historie i det hele tatt ser ut! Og hvis det finnes noe slikt som "fuck off"-oppførsel, så må jo dette kvalifisere som bare juling? 😄 Tråden startet med at TS kom med en påstand at det er naturlig at menn som "blomstret" seint skulle tvangamessig ligge rundt. Fordi dem har skapt seg et eget psykologisk behov for å ta igjen at dem ikke gjorde det tidligere. Det fremstår som meget uhensiktsmessig og som noe annet enn hvis noen trives som singel og det å ha tilfeldig sex, velger å være singel å ha tilfeldig sex. Men både for 30 år gamle menn og kvinner, så vil det å prioritere singellivet bety at dem prioriterer bort familiedanelse. "Hva er viktig for deg" Skjønner ikke hva du prøver å si. Klart at du og andre menn og kvinner som trives med å være single å ha tilfeldig sex, må bare holde på så lenge dere ikke driver å lyver eller manipulerer på deres vei. Null stress at du og en eller annen dame kjører gjensidig "knull og dump". Men hvis en mann i starten av 30 årene tror at han skal bruke et par år til å prøve å sjekke damer for å få opp antallet på CV'n for å så bare kunne få drømmedama til å gifte seg og få barn med han, så bør han vurdere sin strategi. Drømmedama ventet ikke på han men henne møter han om et par år når hun er lykkelig gift og triller barnevognen sammen med sin mann... 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #245 Del Skrevet 10. juni 2024 21 hours ago, AnonymBruker said: Vil du at jeg skal forklare ressonnementet bak og fortelle historien om hvordan jeg mistet jomfrudommen? Okei, det kan jeg. Det begynte da jeg fylte 20 år gammel og framdeles aldri hadde hatt en kjæreste, hatt sex eller kysset. Det var ikke så gøy, jeg vet ikke om du noensinne har vært en voksen mannlig jomfru, men det er ikke en behagelig identitet å ha. Rundt da kom jeg også over en studie som hevdet at dersom en mann var jomfru ved 25, var det en 70% sjanse for at han også var det ved fylte 40. Det var ikke slik jeg ville at de neste tyve årene mine skulle se ut så jeg gjorde en beslutning, jeg skrev en kontrakt med meg selv om at dersom jeg ikke hadde hatt sex innen jeg var 25 måtte jeg ta livet av meg. det må da være tilstrekkelig motivasjon til å få meg ut av skallet mitt, tenkte jeg. Jeg stresset ikke så mye, jeg hadde tross alt 5 år på meg, masse tid. Dessuten hevdet statistikken at folk i denne aldersgruppen har sex rundt hundre ganger i året, så i løpet av fem måtte det da hende for meg i hvert fsll én gsng, ikke sant? Sånn ble det ikke. Og i sommeren 2019, da jeg fylte 24, begynte jeg å stresse. Jeg begynte å dra ut hver helg, ikke en arena jeg var komfortabel i, men jeg hadde fremgang, og jeg klarte til og med å bli invitert på naschpiel et par ganger. Men det viser seg at for å få uforpliktende sex, behøver man en kapasitet til påtrengenhet jeg slett ikke evner. Så det ble ikke noe ut av det. Ting var stadig på rett spor og jeg ble bedre og bedre dag for dag, som de synger. Så kom 2020, og barene stengte. Min aveny for å prøve ble nedstengt, det ble tabubelagt å befinne seg innenfor en meter av andre mennesker. Dette lovet ikke godt. Jeg lastet ned tinder, noe som er i mot hele mitt verdisyn, (jeg forsto tidlig at tinder forringer kjærligheten, og at sosiale medier burde kalles antisosiale medier, jeg er motstander av begge og før tinderprofilen hadde jeg ingen). Jeg fikk en del matsjer, og enkelte av dem skrev også til meg først, men her er det tydelig at det er et språk som jeg ikke har lært som trengs, for samtalene døde hurtig ut. I tillegg merket jeg at tinder gjorde noe dårlig med hjernen min og at fokuset ikke ble på å finne meg en kjæreste lenger, men av bekreftelsesrusen jeg opplevde fra å oppbygge meg flere og flere matsjer. Utrolig ondsondig app det der. Uansett, den lite fruktfulle digitale søken ledet meg ingensteds, 25-års dagen min nærmet seg med stormskritt, og to dager før den kastet jeg inn håndklet. Jeg satte meg på kystbussen til storbyen for å møte en dame jeg hadde gjort en avtale med. Dette var en 25 år gammel dame fra australia, omtrent 170 høy, veldig vakker, og veldig dyr i drift. Hun gjorde et poeng av å presisere at hun var selvstendig næringsdtivende, og hun holder framdeles på, jeg kan lenke deg til profilen hennes. Jeg booket kun en halvtime, da jeg som til dels uerfaren gikk ut ifra at det ville gå for meg med det samme hun tok på meg. Dessuten hadde jeg lest at gjennomsnittlig samleie kun varte rundt 5 minutter, så hvor mye tid trengte jeg egentlig? Idet jeg ankom ble jeg godt motatt, og betalte henne de avtalte 2000kr. Vi snakket litt, og jeg betrodde til henne at jeg var jomfru, det tror jeg ikke jeg skulle ha gjort. Tonen hennes endret seg umiddelbart, virket nesten som hun ble irritert. Men, vi gikk framdeles i gang. Jeg, før den tid hadde forestilt meg at idet man har sex, tar en slags kåthetsdemon over kroppen og styrer bevegelsene dine, at dette var innstinktivt og kom naturlig, at apellet med sex kanskje var det at det tillot to personer å unslippe bevisstheten en stund og smelte sammen til en. Sånn er det altså ikke. Man må framdeles bevege seg manuelt, man er framdeles fanget i sitt eget sinn, man slipper ikke unna tankene, selv da. Opplevelsen var ganske ubehagelig, faktisk. Jeg kunne merke det at dette var ikke noe hun hadde spesielt behov for, og under akten behandlet hun meg nedlatende og til tider hånlig. Det ble ikke som jeg forestilte meg overhode, og innen tiden vår var gått, hadde jeg framdeles ikke fått utløsning. Jeg spurte om vi kunne utvide tiden, og hun sa nei. Jeg tok henne i hånden, takket henne, og dro min vei. Dette viste seg å være en ganske nedbrytende opplevelse for psyken. Tingen jeg hadde opphøyd på en pidestal som noe livsdefinerende og hellig ble plutselig en skitten og forferdelig negativ ting. Jeg utviklet en hel haug med komplekser, deriblant at penisen min var for liten, at jeg ikke var i stand til å ha og nyte sex som et normalt menneske, at jeg var fundamentalt ødelagt som et menneske og jeg var ute av stand til romantikk, seksualitet og parforhold, at jeg var avskylig for kvinner, osv, osv. I tillegg begynte jeg å tenne på ganske destruktive ting som å bli misbrukt og nedverdiget etter dette. Jeg gikk inn i en periode med ganske alvorlig rusmisbruk, mistet jobben og mye annet. Jeg hadde nok vært død, med mindre det var for en hyggelig jente jeg ble kjent med en stund etterpå, som tok hele initiativet og hadde god, sunn, gjensidig sex med meg og viste meg at også jeg kunne være et objekt for begjær og at jeg var i stand til å være en kilde til nytelse for andre. Takker gud for henne hver dag. Så for å oppsummere, ærede dommer, det er hvorfor jeg brøt sexkjøpsloven. Anonymkode: 00297...7b6 Interessant at du som sexkjøper klarer å innta en offerrolle i så stor grad. Ingen tanker om hvordan det var for den prostituerte å selge kroppen sin, men «stakkars meg som ikke fikk forlenget halvtimen jeg hadde bestilt med sex». 10 hours ago, Anonym11223344 said: Det er en kamp der ute, og det er ikke noe nytt. Flere lesbiske enn homser, og langt flere aseksuelle damer. Våre nye landsmenn er menn, og noen playere har flere damer. Men det er ingenting noen kan gjøre med dette, bortsett fra å tillate prostitusjon. Faktisk er det motsatt – det fins flere homofile menn enn kvinner. Ja, innvandring har i stor grad bestått av menn, men nå har trenden snudd mtp Ukraina. I tillegg er det faktisk litt begrenset hvor stor trussel en 50 år gammel religiøs mann med tre koner i hjemlandet er på det norske datingmarkeder. Det fødes litt flere guttebarn enn jentebarn, men dessverre dør det litt flere gutter/menn også. Dersom du vil bo et sted med kvinneoverskudd: Flytt til Oslo. Her er det over 6000 flere kvinner enn menn i 20-åra. Anonymkode: 4b3b6...b4f 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #246 Del Skrevet 10. juni 2024 Fremmed fugl skrev (1 minutt siden): Tråden startet med at TS kom med en påstand at det er naturlig at menn som "blomstret" seint skulle tvangamessig ligge rundt. Fordi dem har skapt seg et eget psykologisk behov for å ta igjen at dem ikke gjorde det tidligere. Nei, det gjorde han ikke. Han spurte eksplisitt om det er rart med et sterkere behov for å ligge rundt når de ikke har fått "rast fra seg" og anledningen omsider byr seg, og henviste til at andre menn får tyn for slikt her på forumet. Er du også en sånn en som skal "diskutere" hva som står i tidligere innlegg, på tross av at vi alle bare kan slå det opp med et klikk…? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 10. juni 2024 #247 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (3 minutter siden): Nei, det gjorde han ikke. Han spurte eksplisitt om det er rart med et sterkere behov for å ligge rundt når de ikke har fått "rast fra seg" og anledningen omsider byr seg, og henviste til at andre menn får tyn for slikt her på forumet. Er du også en sånn en som skal "diskutere" hva som står i tidligere innlegg, på tross av at vi alle bare kan slå det opp med et klikk…? 😂 Det du skriver er det samme som meg men med en litt ulik formulering. Påstanden om behov for å ligge rundt hvis man ikke har har gjort det tidligere. Ja, det er et slikt rar tanke som både menn og kvinner kan få, at dem skal ta igjen noe "tapt" ved å ligge rundt, istedenfor å sortere hva som faktisk er viktig for dem videre fremover i livet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #248 Del Skrevet 10. juni 2024 Fremmed fugl skrev (Akkurat nå): Det du skriver er det samme som meg men med en litt ulik formulering. Påstanden om behov for å ligge rundt hvis man ikke har har gjort det tidligere. Ja, det er et slikt rar tanke som både menn og kvinner kan få, at dem skal ta igjen noe "tapt" ved å ligge rundt, istedenfor å sortere hva som faktisk er viktig for dem videre fremover i livet. Det er en like rar tanke som at de som ikke har drukket seg gjennom ungdomstiden, skal i full panikk "ta igjen det tapte" som 30- eller 40-åringer. Ser patetisk og ynkelig ut Anonymkode: 1eb8d...016 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #249 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (50 minutter siden): Nettopp, ja… han må finne seg en kvinne som ikke har knullet rundt, men han må ikke spørre om hun har knullet rundt. I stedet må han "bli kjent" med henne, og via ett eller annet magisk steg 2 som ingen vil snakke om der han "leser mellom linjene" i skjul, så ordner det seg nok til slutt skal han se. Jeg har et annet forslag: Fuck off. 🤣🤣🤣 Jeg ble sammen med mannen min for over 20 år siden. Den gang holdt vi også på den "høfligheten" å ikke spørre hvor mange den ene og den andre hadde ligget med. Vi ble kjent, likte hverandre, ble forelsket, passet sammen. Vi hadde begge en fortid, ettersom vi møttes da vi var over 30 år begge to. Jeg vet ennå ikke hvor mange min mann har hatt sex med før meg, og han vet heller ikke det om meg. Vi lever fint med det! Anonymkode: 2a3ad...2ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #250 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg ble sammen med mannen min for over 20 år siden. Den gang holdt vi også på den "høfligheten" å ikke spørre hvor mange den ene og den andre hadde ligget med. Vi ble kjent, likte hverandre, ble forelsket, passet sammen. Vi hadde begge en fortid, ettersom vi møttes da vi var over 30 år begge to. Jeg vet ennå ikke hvor mange min mann har hatt sex med før meg, og han vet heller ikke det om meg. Vi lever fint med det! Anonymkode: 2a3ad...2ce Ikke sant? Så enkelt og så vanskelig. Og det at dere har hatt 20 år langt forhold hittil, sier jo at ingen av dere er relasjonsskadet eller ikke egnet for lange forhold som følge av deres fortid. Jeg er også over 40, og jeg kan ikke huske at det var innenfor å spørre hverandre hvor mange man har hatt før da jeg var i 20-årene. Det må være en nyere trend. Anonymkode: 1eb8d...016 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #251 Del Skrevet 10. juni 2024 Rase fra seg? Tar for øvrig et par måneder eller et halvt år eller? Eller er det mer kronisk? Det er ikke SÅ fett å pule fremmede folk. Etter min mening rekker alle å rase fra seg, og folk som aldri slutter med det har enten vansker for å bli forelska, er single og kåte og synes sex med fremmede er digg, eller har forpliktelsesissues. Så det er vel egentlig ikke et dilemma? Anonymkode: 9502a...b2a 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #252 Del Skrevet 10. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er en like rar tanke som at de som ikke har drukket seg gjennom ungdomstiden, skal i full panikk "ta igjen det tapte" som 30- eller 40-åringer. Ser patetisk og ynkelig ut Anonymkode: 1eb8d...016 ja, det er det. som regel går det sikkert ikke utover dem på samme alder engang, men yngre uten forsvarsverker, eller som er uvitende om hvor lite voksne voksne kan være. Anonymkode: 66b83...8be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #253 Del Skrevet 10. juni 2024 (endret) Fremmed fugl skrev (8 minutter siden): å sortere hva som faktisk er viktig for dem videre fremover i livet. … men å si dette til kvinner i 20- årene er "kvinnehat"… 😂 Forøvrig null problem for en mann som når attraktiv status i 30-årene å "rase" litt i en håndfull år. Null problem for ham. Endret 10. juni 2024 av KallePils 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #254 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (Akkurat nå): … men å si dette til kvinner i 20- årene er "kvinnehat"… 😂 Forøvrig null problem for en mann som når attraktiv status i 30-årene å "rase" litt i en håndfull år. Ikke for ham. Selvfølgelig er det et problem for ham. Når han så etablerer seg som 40-åring, vil han alltid hige etter noe nytt, og være tilbøyelig til å være utro mot kona. Valget hans mellom damene blir også mye mindre, da hans jevnaldrende som regel vil være etablert, med mann og barn, de uten mann og barn (uattraktive) på hans alder vil han ikke ha, og de unge har han ikke sjanse på. Anonymkode: 1eb8d...016 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. juni 2024 #255 Del Skrevet 10. juni 2024 (endret) KallePils skrev (8 timer siden): Hvorfor skulle jeg spørre og grave? Jeg er ikke interessert i noe forpliktende, så jeg gir da en god f…? 😄 Men dette er altså det beste dere har. Så da gjentar jeg mitt svar til TS og hans likesinnede: Knull og dump, med god samvittighet. 👍 Du skriver det som du tror det du skriver er noe provoserende. Jeg er fullstendig enig. Knull og dump med god samvittighet! Å dumpe folk et det absolutt naturlige og nødvendige når man ikke ønsker vedkommende i livet, og det gjelder jo de fleste. Det er også det helt naturlige når man ønsker ingen fast i livet. Jeg går ut fra at du snakker om frivillig sex, så hva skulle være galt med slikt? De fleste regner ikke engang det å gå videre fra en ons/tilfeldig forbindelse som dumping. De fleste har ingen fremtid, så knull og dump råder jeg gjerne kvinner til også. Man må ofte knulle en fyr før man overhodet vet om han er verdt å beholde også. Kvinner knuller og dumper aaaaltfor lite. Aksepterer ting de ikke burde akseptere. Nei knull og dump er ikke provoserende, det er ofte svært smart. Endret 10. juni 2024 av Trolltunge 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #256 Del Skrevet 10. juni 2024 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Du skriver det som du tror det du skriver er noe provoserende. Jeg er fullstendig enig. Knull og dump med god samvittighet! Å dumpe folk et det absolutt naturlige og nødvendige når man ikke ønsker vedkommende i livet, og det gjelder jo de fleste. Det er også det helt naturlige når man ønsker ingen fast i livet. Jeg går ut fra at du snakker om frivillig sex, så hva skulle være galt med slikt? De fleste regner ikke engang det å gå videre fra en ons som dumping. De fleste har ingen fremtid, så knull og dump råder jeg gjerne kvinner til også. Man må ofte knulle en fyr før man overhodet vet om han er verdt å beholde også. Kvinner knuller og dumper aaaaltfor lite. Aksepterer ting de ikke burde akseptere. Nei knull og dump et ikke provoserende, det er ofte svært smart. Visst er det smart! Men da falt jeg litt av her… hva er det vi er uenige om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #257 Del Skrevet 10. juni 2024 3 minutter siden, Trolltunge said: Du skriver det som du tror det du skriver er noe provoserende. Jeg er fullstendig enig. Knull og dump med god samvittighet! Å dumpe folk et det absolutt naturlige og nødvendige når man ikke ønsker vedkommende i livet, og det gjelder jo de fleste. Det er også det helt naturlige når man ønsker ingen fast i livet. Jeg går ut fra at du snakker om frivillig sex, så hva skulle være galt med slikt? De fleste regner ikke engang det å gå videre fra en ons/tilfeldig forbindelse som dumping. De fleste har ingen fremtid, så knull og dump råder jeg gjerne kvinner til også. Man må ofte knulle en fyr før man overhodet vet om han er verdt å beholde også. Kvinner knuller og dumper aaaaltfor lite. Aksepterer ting de ikke burde akseptere. Nei knull og dump et ikke provoserende, det er ofte svært smart. For en stor visdom du har og masse livserfaring. Anonymkode: 46a63...ff9 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 10. juni 2024 #258 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (6 minutter siden): Visst er det smart! Men da falt jeg litt av her… hva er det vi er uenige om? Jeg antar at fordi jeg er kvinne er du av prinsipp uenig med meg. 😁 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KallePils Skrevet 10. juni 2024 #259 Del Skrevet 10. juni 2024 Trolltunge skrev (Akkurat nå): Jeg antar at fordi jeg er kvinne er du av prinsipp uenig med meg. 😁 Øhhh… det er du som driver og svarer meg. Jeg har ikke bedt om noen samtale med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2024 #260 Del Skrevet 10. juni 2024 KallePils skrev (1 minutt siden): Øhhh… det er du som driver og svarer meg. Jeg har ikke bedt om noen samtale med deg. Du har bedt om samtale med forumbrukere ved å engasjere deg i diskusjonen. Diskusjonsforum er ikke slik at du prater og alle andre lytter. Det heter monolog. Anonymkode: 1eb8d...016 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå