AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #81 Del Skrevet 8. juni 2024 Amadeus89 skrev (35 minutter siden): Svært god lønn fra dag 1 og høystatus jobb. Så du endret deg ikke noe? Endret ikke vaner med denne jobben? Var ikke tilfeldigheter som i hvilke kvinner du møter? Er åpen for at det bare er lønna, men for noen kan det være andre ting også. Anonymkode: 2f0f4...9ce 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #82 Del Skrevet 8. juni 2024 Som et eksempel, så tror jeg at folk kommer til å finne meg mer attraktiv om jeg opperer nesa mi til en som er mer harmonisk og søtere enn den jeg har. MEN, om jeg opperer og den er velykket, vil jeg også få en bedre selvtilitt som liksågodt kan være en grunn til at flere hadde likt meg. Kanskje vil ingen, hvem vet, men bare sier det som et eksempel. Nå er jeg flau over ansiktet mitt, å det gjør jo mye i kommunikajson med andre, at du trekker deg unna om noen gir oppmerksomhet, blir brydd over å bevege deg som å snu hodet til siden ved noen. Som kan påvirke utstråling. Anonymkode: 2f0f4...9ce 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #83 Del Skrevet 8. juni 2024 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Studietiden kan være så mye. Bor du "hjemme" og pendler til studiested med tog, går på utdanning med lite bunden undervisning og mange studenter. Eller flytter du til korridor, går på et studium med mye bunden tid, gjerne med gruppearbeid i et kull med ikke så mange. Akkurat som arbeidslivet kan være så mangt når det gjelder det sosiale (ikke minst idag med muligheter til hjemmekontor). Det som jeg syns er rart, er hvis folk som har utviklet seg sosialt og havnet i en ny kontekst, ikke skjønner at det er det som gjør at dem "har fått draget", men istedenfor lager dem falske assosiasjoner til at deres markedsverdi skal ha økt på grunn av for eksempel god inntekt. Så er hele temaet for tråden som er en påstand at man skal få en trang å ligge rundt (ha mye tilfeldig sex) hvis man starter seint, rar og lite forankret i virkeligheten. Personlig tror jeg at de menn som kommer igang med damer seint, dem lengter fremfor alt etter å få seg en kjæreste, og ikke å det å jakta på tilfeldig sex. Det har du rett i, det vil selvsagt variere, også for de innenfor likt studie også utifra hvem de er og hvordan de opptrer. Ja, tror noens markedsverdi øker på grunn av det, for de som er spesielt opptatt av kanskje status, men det gjelder jo ikke oss alle. I graden at vi faktisk blir sammen med, eller ligger med dem over det. Noen har denne fantasien om å ligge rundt da, men ja, det gjelder ikke alle nei. Kunne ønske samtalene på nett hadde mer innmat i seg, føler problemstillingene vi står ovenfor alltid er så endimensjonale om det er et utrykk det passer å bruke? Men mye hadde ikke engang hvert et problem, for det er jo egentlig tankegangen som er det. Kan være vi bare faller for fella til ragebaitere som aldri finner nye ideer 😅 Å jeg kan jo ikke klage på samtalene heller, er jo ikke akkurat som at jeg starter mine egne gode samtaler akkurat, å det er frivilig å være her. Anonymkode: 2f0f4...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #84 Del Skrevet 8. juni 2024 Sikkert mange som opplever tørke i forholdet i 30-åra, så nei Anonymkode: feca5...baf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #85 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sikkert mange som opplever tørke i forholdet i 30-åra, så nei Anonymkode: feca5...baf Ikke for å skremme deg, men vi hadde tørke i både tenårene, og også i 20 årene. Alder er ikke det som forårsaker tørke, andre ting er. Å det kan være mye, alt fra humør, livskriser, helse, jobb, avstand, krangler og sårede føelser, manglende følelser osv Anonymkode: 2f0f4...9ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #86 Del Skrevet 8. juni 2024 Menn blir mer attraktive for forhold når de får status/utdanning og makt/penger. 90% av damer bryr seg om det uansett hva de prøver å fremstå her på KG. Derfor blir menn mer attraktive i 30 årene. Alle menn uansett alder synes damer i 2å årene er mest attraktive. Derfor sliter damer på 30+ med å finne gjevnaldrende mann som vil ha barn. Anonymkode: 2c681...100 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #87 Del Skrevet 8. juni 2024 *20 årene Anonymkode: 2c681...100 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #88 Del Skrevet 8. juni 2024 27 minutter siden, AnonymBruker said: Menn blir mer attraktive for forhold når de får status/utdanning og makt/penger. 90% av damer bryr seg om det uansett hva de prøver å fremstå her på KG. Derfor blir menn mer attraktive i 30 årene. Alle menn uansett alder synes damer i 2å årene er mest attraktive. Derfor sliter damer på 30+ med å finne gjevnaldrende mann som vil ha barn. Anonymkode: 2c681...100 Nei. Det finnes veldig få attraktive menn i 30-årene. Anonymkode: ab6a9...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #89 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Menn blir mer attraktive for forhold når de får status/utdanning og makt/penger. 90% av damer bryr seg om det uansett hva de prøver å fremstå her på KG. Derfor blir menn mer attraktive i 30 årene. Alle menn uansett alder synes damer i 2å årene er mest attraktive. Derfor sliter damer på 30+ med å finne gjevnaldrende mann som vil ha barn. Anonymkode: 2c681...100 For min del spiller status og penger veldig liten rolle. God rettskriving derimot, det er sexy som bare det. Det skrives jevnaldrende, gutten min. Anonymkode: ff0f1...124 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #90 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nei. Det finnes veldig få attraktive menn i 30-årene. Anonymkode: ab6a9...915 Du innser at du ikke blir kvitt kompleksene du har ovenfor aldringsprossesen ved å prøve å dytte dem over på andre, ikke sant? Anonymkode: 00297...7b6 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #91 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Menn blir mer attraktive for forhold når de får status/utdanning og makt/penger. 90% av damer bryr seg om det uansett hva de prøver å fremstå her på KG. Derfor blir menn mer attraktive i 30 årene. Alle menn uansett alder synes damer i 2å årene er mest attraktive. Derfor sliter damer på 30+ med å finne gjevnaldrende mann som vil ha barn. Anonymkode: 2c681...100 Jeg opplevde det litt annerledes, men resultatet har ble det samme. Var singel i noen år, og datet bare i min aldersgruppe, omkring 35 år. Disse damene, og det ble mange etterhvert, viste seg å være veldig usikker på hva de ville. Kanskje rettere sagt, hvem de ville ha som partner. De vinglet mye frem og tilbake, og fant til slutt alltid en som var bedre enn meg. Hvordan det går med de nå, single eller ikke vet jeg ikke. Da jeg åpnet opp for å date yngre, var det som å komme inn i en helt annen verden. Her gikk det an å date på en mye mer avslappet måte og ærlig måte. De yngre damene (omkring 25) har gitt meg de beste datene jeg har hatt, og ikke minst fant jeg samboeren som jeg er forlovet med i dag. Anonymkode: 09687...ef8 2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #92 Del Skrevet 8. juni 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Du innser at du ikke blir kvitt kompleksene du har ovenfor aldringsprossesen ved å prøve å dytte dem over på andre, ikke sant? Anonymkode: 00297...7b6 Søtt. Jeg traff en nerve hos deg. Fakta er at menn overvurderer sin egen attraktivitet. Menn er på sitt peneste mellom 25-27 og etter det går det nedover. Anonymkode: ab6a9...915 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #93 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Menn blir mer attraktive for forhold når de får status/utdanning og makt/penger. 90% av damer bryr seg om det uansett hva de prøver å fremstå her på KG. Derfor blir menn mer attraktive i 30 årene. Alle menn uansett alder synes damer i 2å årene er mest attraktive. Derfor sliter damer på 30+ med å finne gjevnaldrende mann som vil ha barn. Anonymkode: 2c681...100 Kvinner på 20 synes ikke menn over 30 er mer attraktive enn jevnaldrende, nei. Anonymkode: 9502a...b2a 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #94 Del Skrevet 8. juni 2024 4 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg opplevde det litt annerledes, men resultatet har ble det samme. Var singel i noen år, og datet bare i min aldersgruppe, omkring 35 år. Disse damene, og det ble mange etterhvert, viste seg å være veldig usikker på hva de ville. Kanskje rettere sagt, hvem de ville ha som partner. De vinglet mye frem og tilbake, og fant til slutt alltid en som var bedre enn meg. Hvordan det går med de nå, single eller ikke vet jeg ikke. Da jeg åpnet opp for å date yngre, var det som å komme inn i en helt annen verden. Her gikk det an å date på en mye mer avslappet måte og ærlig måte. De yngre damene (omkring 25) har gitt meg de beste datene jeg har hatt, og ikke minst fant jeg samboeren som jeg er forlovet med i dag. Anonymkode: 09687...ef8 Gratulerer så masse med forlovelse! ❤️🫶 Anonymkode: ab6a9...915 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #95 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Nei. Det finnes veldig få attraktive menn i 30-årene. Anonymkode: ab6a9...915 Attraktive for FORHOLD Penger og maket betyr mer enn utsende for kvinner. Menn driter i om dama er ufør så lenge hun er ung og pen. Anonymkode: 2c681...100 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #96 Del Skrevet 8. juni 2024 Seriøst, for noen onskapsfulle kvinner som har svart i denne tråden.tror dere aldringsprosessen er mer gøyal for menn? Kvinner har allerede et opplagt overtak i dating, og dette forblir et faktum frem til om lag 80-års alderen. pga at fram til det er det simpelthen flere menn. Kvinner trenger ikke å bekymre seg for å utdankes i dating, å ikke ha et alternativ, hele livet. Menn, derimot, har svært lite de skulle ha sagt. En stor porsjon av oss får aldri oppleve å bli begjært, selv i ungdomstiden. Tror dere det er hyggelig da, å høre at selv etter det, er de ikke noe å samle på? At ved 30 er de "råtten eddik"? At dersom de ikke fikk oppleve det som 20-åring kommer de aldri til å ha en storhetstid? For et behagelig sentiment, hjelper virkelig på selvbildet. Innser kvinner hvor horribelt å miste håret oppleves? Det er en konstant og evigvarende nevrose som en blir påminnet om hele tiden. Tror ikke det er noen fysiologisk forandring kvinner går igjennom som er så ekstrem som det. (Joda, vet at kvinner også blir litt tynnere i overgangsalderen, men alikevel). Jeg pleide å elske håret mitt, nå er det bare en kilde til stress og tidspress. Joda, jeg vet at aldring er et sårt tema hos kvinner men husk at flesteparten av dere, i det minste, har opplevd seksuell interesse fra det motsatte kjønn. Mange av dere til et punkt hvor det blir en påkjenning. Sikkert surt at denne svekkes, men i realiteten går dere aldri tom for alternativer, dere bare får dårligere. Og de dårligere alternativene, er mennesker. Mange menn har aldri ett alternativ. Er det da så viktig å prøve å trykke dem ned og fortelle dem at de aldri kommer til å ha et? Nei, Turid. Grunnen til at du ikke har møtt drømmemannen er ikke fordi du er 35 og begynner å få kråkeføtter, det er fordi du er et forferdelig menneske som ikke har kapasitet til empati og som liker å såre andre. Anonymkode: 00297...7b6 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #97 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Seriøst, for noen onskapsfulle kvinner som har svart i denne tråden.tror dere aldringsprosessen er mer gøyal for menn? Kvinner har allerede et opplagt overtak i dating, og dette forblir et faktum frem til om lag 80-års alderen. pga at fram til det er det simpelthen flere menn. Kvinner trenger ikke å bekymre seg for å utdankes i dating, å ikke ha et alternativ, hele livet. Menn, derimot, har svært lite de skulle ha sagt. En stor porsjon av oss får aldri oppleve å bli begjært, selv i ungdomstiden. Tror dere det er hyggelig da, å høre at selv etter det, er de ikke noe å samle på? At ved 30 er de "råtten eddik"? At dersom de ikke fikk oppleve det som 20-åring kommer de aldri til å ha en storhetstid? For et behagelig sentiment, hjelper virkelig på selvbildet. Innser kvinner hvor horribelt å miste håret oppleves? Det er en konstant og evigvarende nevrose som en blir påminnet om hele tiden. Tror ikke det er noen fysiologisk forandring kvinner går igjennom som er så ekstrem som det. (Joda, vet at kvinner også blir litt tynnere i overgangsalderen, men alikevel). Jeg pleide å elske håret mitt, nå er det bare en kilde til stress og tidspress. Joda, jeg vet at aldring er et sårt tema hos kvinner men husk at flesteparten av dere, i det minste, har opplevd seksuell interesse fra det motsatte kjønn. Mange av dere til et punkt hvor det blir en påkjenning. Sikkert surt at denne svekkes, men i realiteten går dere aldri tom for alternativer, dere bare får dårligere. Og de dårligere alternativene, er mennesker. Mange menn har aldri ett alternativ. Er det da så viktig å prøve å trykke dem ned og fortelle dem at de aldri kommer til å ha et? Nei, Turid. Grunnen til at du ikke har møtt drømmemannen er ikke fordi du er 35 og begynner å få kråkeføtter, det er fordi du er et forferdelig menneske som ikke har kapasitet til empati og som liker å såre andre. Anonymkode: 00297...7b6 Det er mye sant i dette, oser av Marie Antoinettes kake utspill. Når man er så bortskjemt er det vanskelig å se verdien i det. Og det som er en selvfølge for den ene, er en evig kamp for den andre. Evnen til å sette seg inn i andre menneskers tilværelse er ofte mangelfull hos dem som har «alt». Anonymkode: 09687...ef8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 8. juni 2024 #98 Del Skrevet 8. juni 2024 (endret) AnonymBruker skrev (17 timer siden): Egentlig ikke så sært når man ser hvor mange kvinner som ikke ville hatt et forhold med en jomfru når man har bikket 30-40år. De sier de vil ha en mann med erfaring, og eneste måten å få denne erfaringen på er å ligge rundt. Og lille rundt bør man da gjøre når man oppdager at man har draget. Noen har draget tidlig, andre får det sent. Her trengs ingen psykolog, bare et åpent sinn. Men, det er også synd å skulle avstå fra potensielle gode forhold, bare for å ligge rundt. Men, så er heller ikke dette bare en manne tematikk, kvinner gjør også dette. Anonymkode: 09687...ef8 Å ligge rundt er uansett ikke hva som gir god erfaring. Faste forhold med god kommunikasjon gir en erfaring som langt overgår en hel mengde ons og løse forbindelser. Menn som har knullet rundt er virkelig ikke nødvendigvis gode og erfarne elskere. Slikt gir i beste fall en del selvtillit, som er noe som er ganske vesentlig for å kunne bli en god elsker (om man også bruker sine ører), men man kan knulle mye rundt uten å få god erfaring, og ha hatt svært få partnere og ha oppnådd god erfaring og forståelse for sex. Det er nok en del av oss kvinner som har erfaringer med at mange partnere ikke nødvendigvis har lært menn noe særlig. Inn og ut klarer en jomfru også. Min desidert verste elsker, som jeg bare måtte gi opp fort, fordi evnen til å lytte ikke var tilstede, hadde erfaring med mange ulike kvinner, og hadde lært 0. Endret 8. juni 2024 av Trolltunge 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #99 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn blir mer attraktive for forhold når de får status/utdanning og makt/penger. 90% av damer bryr seg om det uansett hva de prøver å fremstå her på KG. Derfor blir menn mer attraktive i 30 årene. Alle menn uansett alder synes damer i 2å årene er mest attraktive. Derfor sliter damer på 30+ med å finne gjevnaldrende mann som vil ha barn. Anonymkode: 2c681...100 De sliter ikke. Gjennomsnittlig alder for førstegangsmødre i Oslo er 31 år. Anonymkode: 1eb8d...016 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2024 #100 Del Skrevet 8. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du innser at du ikke blir kvitt kompleksene du har ovenfor aldringsprossesen ved å prøve å dytte dem over på andre, ikke sant? Anonymkode: 00297...7b6 Man har ingen komplekser bare fordi man mener noe annet enn deg. Anonymkode: 1eb8d...016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå