AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #41 Del Skrevet 7. juni 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg (kvinne) møtte kjæresten min som 27-åring. Da hadde jeg hatt sex to ganger (totalt!) tidligere. Jeg ble likevel sammen med ham, og vi er ennå sammen (åtte år senere). Det var ikke sånn at jeg ikke ville bli smmen med ham fordi jeg ikke levde utsvevende og hadde mange sexpartnere i 20-årene. Merkelig holdning å ha når man møter noen man klaffer bra med og som er en fin person. Anonymkode: 4b3b6...b4f Dette er en veldig vanlig holdning blant menn og han er ingen unntak. De vil føle seg bedre enn kvinnen. Anonymkode: ab6a9...915 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #42 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Nei, du "velger" ikke hvordan sexlivet ditt i ser ut som ung mann. Du har ikke noe valg. kvinner kontrollerer tilgangen til heterofil sex, og dersom du ikke har den magiske x-faktoren er det lite å gjøre med. Jeg vil slett ikke være en fallskjerm for den typen kvinner som bidro til følelsen av differansiering jeg opplevde gjennom ungdommen. Om jeg skal gifte meg nå, nå som jeg endelig begynner å føle på en liten smule oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, godtar jeg simpelthen ikke noen med mer erfaring enn meg selv. Det hadde føltes som et enormt nederlag, og da er det bedre å være alene, noe jeg er veldig komfortabel med. Anonymkode: 00297...7b6 Dette er veldig sært og du bør søke hjelp for det. Jeg var også ekstremt upopulær da jeg var ung og jeg er dame, men du kan jo overhodet ikke vite om den dama du møter er en type dame som gjorde at du følte differensiering i ungdommen. Hadde oppsøkt psykolog for det her, for den typen bitre følelser kan ikke være gode å ha i tillegg til at det åpenbart gir deg en rigid tankegang. Det blir som visst jeg da jeg var 20 skulle ha hatt som kriterie å bare velge menn som er tilsynelatende uattraktive for at andre damer ikke skulle se på ham, fordi jeg var ekstremt sjalu da. Du bør jobbe med deg selv. Anonymkode: 9502a...b2a 9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #43 Del Skrevet 7. juni 2024 23 minutter siden, AnonymBruker said: Dette er en problemstilling du har hallusinert. Den typen kan velge og vrake fra alle aldre, i alle aldre. Og det gjør de. Den typen som syter og klager er sånne som meg, og klagingen er fullstendig berettiget. Anonymkode: 00297...7b6 Nei, det er det ikke. Vi har alle vært unge kvinner på et tidspunkt, og har kjent dette på kroppen. Menn som føler seg betinget til deg fordi at de er "eldre" og har makt, menn som ringer deg og tekster deg, som kommer på jobben din eller skolen, som forfølger deg på bussen. Anonymkode: ab6a9...915 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #44 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei, det er det ikke. Vi har alle vært unge kvinner på et tidspunkt, og har kjent dette på kroppen. Menn som føler seg betinget til deg fordi at de er "eldre" og har makt, menn som ringer deg og tekster deg, som kommer på jobben din eller skolen, som forfølger deg på bussen. Anonymkode: ab6a9...915 Tror de fleste kvinner kjenner til problemstillingen. Har vel siden 11års alderen fått sleske kommentarer, fra 14års alderen trodde menn på 40++ at de var morsomme og sjarmerende. Jeg syntes de var ekle og skumle. Og nå som 30+, så tror menn at de kan være opp til 60+ og ha sjans. Venninner opplevde mye av det samme Fant meg selvfølgelig en fornuftig fyr på min alder. Som de aller fleste varige og sunne forhold er. Jevnaldrende Anonymkode: c6307...b86 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #45 Del Skrevet 7. juni 2024 39 minutter siden, AnonymBruker said: Slik jeg oppfatter det spiller det liten rolle hvor mange kvinner en mann har pult for kvinner. Hadde en jevnaldret kollega som på vei til et oppdrag fortalte meg at han hadde hatt sex med 18 kvinner... det året. Han fant seg også ei å ha sex med neste kveld, da vi var på jobb. Ser ikke for meg at han har noen problemer med å få seg hustru og barn, men det var han jo ikke interessert i. Jeg for min del har hatt et brennende ønske om å stifte familie siden jeg var i tenårene, har aldri vært noen mer opplagt sti enn den. Men, jeg hadde snarere slengt meg fra syvende etasje enn å stifte familie med en kvinne som har hatt sex med noen som ham. Anonymkode: 00297...7b6 Jeg kjente også en mann. Problemet for han var at han klarte ikke å holde på en dame mer enn 2-3 måneder. Det var enklere for han å si at han ikke var interessert i det, enn å innrømme at alle dumpet han når de ble kjent med han og derfor han vandret fra dame til dame, fra meningsløs sex til meningsløs sex. Det er sånn man finner ut dersom man snakker litt sammen, folk avslører fort hvem de er. Du må fokusere på det positive med deg selv. Du har tradisjonelle, gode verdier. Du tar ikke hva som helst, men har et fokus på at det skal være en god dame. Men samtidig husk at sexlivet er sexlivet og at det er viktig å finne en du liker. Anonymkode: ab6a9...915 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #46 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Skal jeg da hoppe inn i et forhold med en jevnaldrende alenemor som har hatt sex tusenvis av ganger med et titalls partnere? Ei som har kjørt inn seksualiteten sin grundig, og som slett ikke kommer til å ha like intense følelser som meg i et parforhold, da det har blitt noe hverdagslig? Anonymkode: 00297...7b6 Det er ikke sånn regelmessig sex funker, har man tiltrekning til kjæresten går man ikke bare lei. Og det er ikke så lett å forstå når du ikke har hate det. Men jeg har hatt sex sikkert en million ganger og blir aldri lei, blir ikke lei av å kysse heller, eller å ligge inntil mannen min og kjenne lyden av ham som puster. Skal sies at selv om han hadde hatt mer sex enn deg, var han IKKE erfaren med forhold eller relasjoner hvor man har hyppig sex. Og det var skikkelige bratt læringskurve for ham å måtte tilpasse seg et annet mennesker så nært. Heldigvis hadde jeg erfaring fra tideligere forhold, pluss er grei og rimelig. Og han tåler å høre det når han må skjerpe seg. Derfor har vi et flott sexliv og liv sammen. Selv om jeg hadde 15+års seksuell erfaring fra før jeg møtte ham. Anonymkode: 35c02...563 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #47 Del Skrevet 7. juni 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Tror de fleste kvinner kjenner til problemstillingen. Har vel siden 11års alderen fått sleske kommentarer, fra 14års alderen trodde menn på 40++ at de var morsomme og sjarmerende. Jeg syntes de var ekle og skumle. Og nå som 30+, så tror menn at de kan være opp til 60+ og ha sjans. Venninner opplevde mye av det samme Fant meg selvfølgelig en fornuftig fyr på min alder. Som de aller fleste varige og sunne forhold er. Jevnaldrende Anonymkode: c6307...b86 DU OGSÅ!?! JEG ER SÅÅÅÅ DRITTLEI AV DEM! DRITTLEI! De blir så hissige også. Sistemann spyttet jeg nærmest i trynet da han ikke lot meg gå i fred. De 50 nei-ene i forkant og vennligst la meg være i fred, vennligst gå din vei hjalp ikke. Anonymkode: ab6a9...915 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #48 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Dette er veldig sært og du bør søke hjelp for det. Jeg var også ekstremt upopulær da jeg var ung og jeg er dame, men du kan jo overhodet ikke vite om den dama du møter er en type dame som gjorde at du følte differensiering i ungdommen. Hadde oppsøkt psykolog for det her, for den typen bitre følelser kan ikke være gode å ha i tillegg til at det åpenbart gir deg en rigid tankegang. Det blir som visst jeg da jeg var 20 skulle ha hatt som kriterie å bare velge menn som er tilsynelatende uattraktive for at andre damer ikke skulle se på ham, fordi jeg var ekstremt sjalu da. Du bør jobbe med deg selv. Anonymkode: 9502a...b2a Nettopp. Det vitner om lav intellekt og manglende selvinnsikt når en ønsker å hevne seg på helt random damer for noe andre damer gjorde noe en i fortiden. 12 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #49 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): DU OGSÅ!?! JEG ER SÅÅÅÅ DRITTLEI AV DEM! DRITTLEI! De blir så hissige også. Sistemann spyttet jeg nærmest i trynet da han ikke lot meg gå i fred. De 50 nei-ene i forkant og vennligst la meg være i fred, vennligst gå din vei hjalp ikke. Anonymkode: ab6a9...915 De overbeviser seg selv, også på KG, om at "kvinner flest liker eldre menn", "menn eldes som vin og kvinner som sur melk" og "menn kan få barn hele livet". Det er utrolig mange menn på nett og i virkeligheten som oppriktig tror at de har sjanse på pene, mye yngre damer. Og blir drittsure og bitre når de blir avvist. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #50 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Det er ikke sånn regelmessig sex funker, har man tiltrekning til kjæresten går man ikke bare lei. Og det er ikke så lett å forstå når du ikke har hate det. Men jeg har hatt sex sikkert en million ganger og blir aldri lei, blir ikke lei av å kysse heller, eller å ligge inntil mannen min og kjenne lyden av ham som puster. Skal sies at selv om han hadde hatt mer sex enn deg, var han IKKE erfaren med forhold eller relasjoner hvor man har hyppig sex. Og det var skikkelige bratt læringskurve for ham å måtte tilpasse seg et annet mennesker så nært. Heldigvis hadde jeg erfaring fra tideligere forhold, pluss er grei og rimelig. Og han tåler å høre det når han må skjerpe seg. Derfor har vi et flott sexliv og liv sammen. Selv om jeg hadde 15+års seksuell erfaring fra før jeg møtte ham. Anonymkode: 35c02...563 Nettopp. En mann som har masse one night stands i fylla er mest sannsynlig mer uerfaren og dårligere i senga enn en mann som har vært i ett eller en knippe langvarige forhold, der man utforsket hverandres kropper, lyttet til hverandres behov og blitt bedre på samspill i senga. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #51 Del Skrevet 7. juni 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Tror de fleste kvinner kjenner til problemstillingen. Har vel siden 11års alderen fått sleske kommentarer, fra 14års alderen trodde menn på 40++ at de var morsomme og sjarmerende. Jeg syntes de var ekle og skumle. Og nå som 30+, så tror menn at de kan være opp til 60+ og ha sjans. Venninner opplevde mye av det samme Fant meg selvfølgelig en fornuftig fyr på min alder. Som de aller fleste varige og sunne forhold er. Jevnaldrende Anonymkode: c6307...b86 TS skriver jo selv - hvor var damene da han var fjorten. Fjorten er under den seksuelle lavalderen. De burde per definisjon ikke ha vært der for å sørge for hans sexliv. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #52 Del Skrevet 7. juni 2024 Rosalilje84 skrev (3 timer siden): Dette. Det de har å tilby kvinner, er dårlig sex og null forholdserfaring. I tillegg vil de jo gjerne ha yngre damer, og gjerne pene damer. De skal jo ha familie og barn plutselig. Og da går det ikke. Da står de der og klager på at "ingen kvinner vil ha dem". Vel, gutter. Alt i sin tid. Velger dere å pule bort hele den attraktive perioden deres, så må dere ta til takke med jevnaldrende kvinner med samme fortid og på samme attraktivitetsnivå, eller forbli single. De færreste av dere er attraktive for seriøse, jomfruelige 25-åringer når dere er 40, egoistiske og gjennompulte. "Gjennompulte" 😁😁 Takk! Jeg skal bruke dette ordet fra nå av Anonymkode: a40da...b77 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #53 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg tror ikke alle har et behov for å rase fra seg. Jeg var i forhold hele 20 årene som kvinne, har aldri ligget rundt, å har heller ikke lyst til det nå. Dere trenger ingen offentlig tillatelse, det er deres liv. Om dere vil ligge rundt, gjør det da. Så fremt alle er samtykkende og ja, innenfor lovensgrenser og fornuften. Men vi er ikke nødt til å være i forhold, få barn, ligge rundt, eller noe av disse tingene, det er opp til deg å søke det som passer. Anonymkode: 2f0f4...9ce 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 7. juni 2024 #54 Del Skrevet 7. juni 2024 Nå er nå menn også veldig ulike. Noen menn liker å ligge rundt, andre menn foretrekker fast forhold og kjærlighet. Vet egentlig ikke hvorfor, utover at varige forhold er normalt i min slekt, i alle generasjoner, så det er vel det de har som forbilder og inntrykk av hva som er det gode liv, men å ligge rundt virker virkelig ikke som noe mål for de unge i min familie heller. De søker sin livspartner fra ung alder. Har ingenting å gjøre med muligheter for å ligge rundt. Vi er ikke religiøse eller noe slikt, og pålegger dem absolutt ikke å finne kjærlighet og slå seg til ro tidlig, men det er bare ikke noe dragning mot å ligge rundt virker det som. I min familie er det ikke uvanlig å finne kjærligheten før man er 20 år, og de tregeste har vært 25-27 år. I min store slekt har det riktig nok vært tre skilsmisser, men de fant også nytt fast forhold som har vart i årevis. De fleste har varige forhold/ekteskap med den de traff i alderen 14- 24 år. Spurte min sønn hvorfor. Meningsløst å rote rundt sier han, mens å elske noen har stor verdi. Han er populær blant kvinner, så står ikke på det. Han er ikke fylt 20, men medmindre noe skjærer seg veldig har jeg nok fått svigerdatter allerede. Samme har min søster, og min nevø er enda et år yngre. Tror ikke vår slekt er fullstendig unik heller. Det å ligge rundt har rett og slett ikke verdi for alle. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #55 Del Skrevet 7. juni 2024 Syns det er sært at folk tror de må rase fra seg😝 min kropp er et tempel, hellig, du kan prøve å betale deg inn, stå i kø, mase, bare verdige slipper inn i mitt tempel. Min kropp er ikke en nattklubb du kan mase og betale deg inn, ei stå i kø for, for færreste er verdig min kropp Anonymkode: fa4fc...88b 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #56 Del Skrevet 7. juni 2024 Det å ligge rundt og rase fra meg er vel ikke noe mål for meg forsåvidt. Jeg er også noe eldre. Midten av 40. Men selve premisset for tråden kan jeg kjenne meg litt igjen i. Var ikke særlig attraktiv i ungdommen og var ikke den som jentene så på akkurat. Men som voksen har noe endret seg og jeg vet ikke helt hva. Har vel noe med at jeg har vært bevisst på å holde meg godt, trene osv... kler meg bra, og har det meste på stell i livet. Jeg tar meg nok rett og slett bedre ut nå enn når jeg var 22, og for ganske mange menn er det vel motsatt. At mann så bedre ut som ungdom, men er ikke så flink til å vedlikeholde og når man da runder 40 så skjer det vel et snev av forfall som jeg har klart å unngå. Litt usikker på konklusjonen min her altså... Men faktum er i alle fall at jeg får mye mer oppmerksomhet fra kvinner nå enn jeg gjorde i 2O årene. Senest i går ble jeg sjekket opp av en forsåvidt søt og hyggelig kvinne som ikke la skjul på at hun syns jeg skulle bli med henne hjem etterpå (Var på en festival). Jeg takket pent nei men likevel er det jo smigrende. Sånne type ting skjedde meg aldri i ungdommen. Anonymkode: aa5a7...631 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #57 Del Skrevet 7. juni 2024 Ja, jeg synes det er rart. Jeg er i trettiårene selv og elsker sex, men har overhodet ingen interesse av å ligge rundt. Sex med kjæreste – ja, takk. Anonymkode: 647ac...671 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 7. juni 2024 #58 Del Skrevet 7. juni 2024 Rosalilje84 skrev (1 time siden): TS skriver jo selv - hvor var damene da han var fjorten. Fjorten er under den seksuelle lavalderen. De burde per definisjon ikke ha vært der for å sørge for hans sexliv. Jeg skal være ærlig å si at jeg er ekstremt glad den dag i dag for de kvinnene som hadde sex med meg mens jeg var under den seksuelle lavalderen. Jeg ser utfordringen, men som gutt og mann, gjør det noe med deg og selvfølelsen å faktisk en gang i livet føle seg seksuelt ettertraktet. Jeg tror ikke det er mange jenter som aldri blir oppfattet som et sexobjekt: svært mange menn gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2024 #59 Del Skrevet 7. juni 2024 Jeg er 30 og har aldri følt for å ligge rundt. Har hatt 2 partnere begge var seriøse forhold, en eks, og min nå forlovede. Var heldig og fant noen med samme verdier som meg, altså dere menn får gjøre som dere vil. Bare ikke kom sutrende i 40 åra at dere er ufrivillig barnløse og ensomme. Man går etter det man ønsker i livet. Jeg ønsket noe stabilt, en partner som vil det samme som meg, som jeg kan dele livet med gjennom oppturer og nedturer. Ikke en haug av ubetydelige ons. Dere får ikke disse damene som ønsker noe seriøst, en familie, om dere i 40 åra aldri har hatt et skikkelig forhold. "You reap what you sow" Anonymkode: f7822...87d 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. juni 2024 #60 Del Skrevet 7. juni 2024 Druid skrev (15 minutter siden): Jeg skal være ærlig å si at jeg er ekstremt glad den dag i dag for de kvinnene som hadde sex med meg mens jeg var under den seksuelle lavalderen. Jeg ser utfordringen, men som gutt og mann, gjør det noe med deg og selvfølelsen å faktisk en gang i livet føle seg seksuelt ettertraktet. Jeg tror ikke det er mange jenter som aldri blir oppfattet som et sexobjekt: svært mange menn gjør det. Jeg er en av disse kvinnene. Eller, å bli oppfattet som seksuelt objekt, nærmere bare et hull, fra menn som har prøvd seg på alle andre, penere og bedre, og så går til deg som "nødløsning", er ikke akkurat noe å trakte etter. Det er rart hvordan en del menn tror kvinner aldri opplever avvisning eller er usynlige. 12 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå